7 هتل لوکس سنگاپور

7 هتل لوکس سنگاپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 فروردین ، 1398

7 هتل لوکس سنگاپور

سنگاپور کشوری مدرن و ثروتمند است با جاذبه های گردشگری جذاب و فراوان.در سنگاپور هتل های فراوانی وجود دارد که لوکس ترین و مجلل ترین آنها را معرفی می کنیم.با الفبای سفر با این هتل ها آشنا شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنگاپور نیز مانند دبی کشوری لوکس و مدرن و ثروتمند است با جاذبه های گردشگری جذاب و فراوان که که در آسیا قرار گرفته اند  خاطرات خوشی را برای خود بسازید. در سنگاپور هتل های فراوانی وجود دارد که ما از میان  آنها لوکس ترین و مجلل ترین آنها را معرفی می کنیم. هتل های با امکانات بی نظیر و اتاق ها و رستوران های با تمامی خدمات ممکن برای گردشگران. با الفبای سفر با این هتل ها آشنا شوید.

1.سوئیس اوتل، استمفورد

این هتل به آسمان خراش ترین اقامتگاه در جنوب شرقی آسیا شهرت دارد. سوئیس هتل دارای 1261 سوئیت و اتاق مهمان است با چشم اندازی شگفت آور به شهر زیبای سنگاپور که تجربه ای بسیار لذت بخش است. امکانات این هتل لوکس و شیک در سطح بین المللی است، همچنین برای تماشای مناظر خیره کننده بالکن های خصوصی وجود دارد که با اقامت در این هتل می توانید در بالکن های ویژه از تماشای چشم انداز دلپذیر این شهر مدرن لذت ببرید.  با رزرو تور سنگاپور هتل سوئیس اوتل یکی از گزینه های انتخابی  مناسب است.

 هتل سوئیس اوتل، استمفورد -سنگاپور-الفبای سفر

2. هتل خلیج فولرتون

این هتل مجلل در سال 2010 تاسیس گردید و گاهی با هتل باستانی و قدیمی فولرتون که در دهه 1920 ساخته شده بوده اشتباه گرفته می شود. طراحی داخلی هتل خلیج فولرتون به ویژه دکوراسیون اتاق ها دارای سبک خاص و زیبایی است. در اکثر اتاق ها و سوئیت ها بالکن های با چشم انداز رو به پارک مرلین و اسکله کلیفورد وجود دارد، همچنین تماشای سواحل شنی تفریحگاه ساحلی شنی خلیج از بالای این هتل بسیار جذاب و دیدنی است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این هتل، قرار داشتن وان جکوزی در تراس اتاق ها است که لذت تماشای مناظر را دوچندان می کند.

هتل خلیج فولرتون-الفبای سفر

3. هتل مارینا مندارین

این هتل لوکس 5 ستاره  دارای شهرت جهانی است و دارای چشم اندازه فوق العاده از خلیج مارینا است. هتل مارینا مندارین فاصله کمی تا مراکز خرید و تفریحات سنگاپور دارد و با امکانات خاص و خدمات عالی خود، لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل مارینا مندارین سنگاپور-الفبای سفر

4.هتل شانگری- لا

هتل شانگری در قلب سنگاپور قرار دارد و به دلیل ارائه خدمات مجلل و امکانات فوق العاده ویژه در پذیرای لوکس و گران قیمت و تشریفات از شهرت جهانی برخوردار است. این هتل دارای 750 اتاق شیک و مدرن و سوئیت است که دارای 3 موقعیت مکانی است از جمله باغ های گرمسیری، برج مدرن و دره ای خاص.  هتل شانگری- لا در میان باغ های گرمسیری و نزدیک به مرکز خرید و جاده تجاری قرار دارد. این هتل دارای امکانات ویژه برای میهمانان خود است از جمله باغ های سرسبز، انواع غذاهای ویژه و خوش طعم و همچنین  استخر بزرگ و رایگان.

هتل شانگری- لا سنگاپور-الفبای سفر

5.هتل چهار فصل

هتل چهار فصل سنگاپور یکی از هتل های زنجیره ای چهار فصل در سر تا سر جهان است. این هتل لوکس در میان باغ های آرام واقع شده و دارای امکانات کم نظیر برای پذیرای میهمانان و گردشگران است. این هتل دارای 255 اتاق و سوئیت است و همچنین نمایشگاه زیبایی از 1500 قطعه از آثار هنری آسیایی  و با خدمات فوق العاده که برای رفاه حال میهمانان در نظر گرفته شده است. دکوراسیون داخلی اتاق ها به رنگ خاکی رنگ است و از پارچه های بافت نیز استفاده شده است. هتل چهار فصل سنگاپور با مراکز خرید فاصله چندانی ندارد و با اقامت در آن به راحتی به  مرکز خرید دسترسی دارید.

هتل چهار فصل سنگاپور-الفبای سفر

6.هتل استریت رجیس

این هتل دارای تجملات و تشریفات خاص است و در همین زمینه نیز به نسبت دارای شهرت است. آثار هنری و دیدنی فراوانی در تمامی نقاط هتل استریت رجیس وجود دارد که به زیبای هر چه بیشتر فضای آن افزوده است. ترکیب رنگهای آبی و سبز در اتاق ها و سوئیت های این هتل چهره جذابی را به آن بخشیده است. امکانات کم نظیر و لوکس و پذیرایی ویژه از میهمانان در نوع خود کم نظیر است.

هتل استریت رجیس سنگاپور-الفبای سفر

7.هتل مارینا بی سندز( سواحل شنی تفریحگاه ساحلی)

این هتل مدرن و شیک در رو به روی خلیج سنگاپور قرار دارد. چشم انداز دلپذیر و کم یاب این هتل از نقاط مثبت هتل مارینا در کنار امکانات و خدمات منحصر به فردش است.  رفاه و آرامش کامل را در این هتل تجربه خواهید کرد. یک ویژگی که این هتل را از سایر جدا می سازد این است که می توانید در بزرگترین استخر پشت بام جهانی شنا کرده و تجربه ای متفاوت و لذت بخش کسب کنید.

هتل مارینا بی سندز سنگاپور-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt