معرفی چند مرکز خرید در دبی

معرفی چند مرکز خرید در دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 شهریور ، 1401

معرفی چند مرکز خرید در دبی

خرید در دبی ترکیبی ازخرید سنتی و پیشرفته است. انواع مگامال و پاساژها، که در آن از برند های معروف گرفته تا امکانات اسکی همه و همه در دبی یافت می شود. با الفبای سفر همراه باشید تا چند مرکز خرید خوب در دبی را که جزو مکان های دیدنی دبی است را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خرید در دبی ترکیبی ازخرید سنتی و پیشرفته است.  انواع مگامال و پاساژها، که در آن  از برند های معروف گرفته تا امکانات اسکی و بازارهایی  که  انواع ادویه ها، جواهرات و پارچه ها در آنجا وجود دارد، همه و همه در دبی یافت می شود و تقریبا تجربه خرید همه چیز را با هر رنج قیمت در دبی پیدا می کنید.
مرکز موسیقی ها فرهنگ های مختلف مانند افرادی هستند که از آنها بازدید می شود، مراکز خرید با انوع کالاها و اجناس از سراسر جهان، غذاهای متوع از تمام دنیا، دکوراسیون متعلق  به مصر باستان در دبی وجود دارد.  برخی  ازمراکز خرید دبی در نقاطی قرار دارند که پیدا کردنشان قدری مشکل است با الفبای سفر همراه باشید تا چند مرکز خرید خوب در دبی را که جزو مکان های دیدنی دبی است را به شما معرفی کنیم. همچنین برای آگاهی از قیمت تور دبی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مجتمع تجاری امارت مال دبی

مرکز خرید امارات مال دبی  یکی از بزرگترین و پربازدید ترین مراکز دبی است که در آن انواع کالاها وجود دارد. فروشگاه های لوکس با انواع برند های مطرح، رستوران ها، کافه ها، سینمای چند بعدی، سالن بدنسازی، تئاتر و مرکز هنری، انواع بازی های رایانه ای، یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده دنیا حتی یک زمین یخی برای  اسکی وجود دارد.
 همچنین برای کودکان ، یک مرکز مراقبت از کودکان و همچنین یک پارک سرگرمی و تفریحی شناخته شده به عنوان سیاره جادویی وجود دارد که همه می توانند از آن در تور ارزان لذت ببرند.

مجتمع تجاری امارت مال دبی-الفبای سفر

مرکز خرید جمیرا دبی

مرکز خرید جمیرا با تهویه مطبوع  در هوای گرم  برای آسایش شما در هوای  گرم دبی، وجود انواع کافه ها و رستوران های بی شمار که در آن شما می توانید بنشینید، استراحت کنید و یک غذای خوشمزه سفارش دهید. از انواع قاشق و چنگال گرفته  تا فرش، طلا و جواهر را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.
  این مرکز خرید از جاهای دیدنی دبی است، جایی با سبک قدیمی و پیاده روهای چوبی و حیاطی وسیع، که انواع اجناس مدل های مدرن و سنتی در آنجا قرار دارد. در این مرکز هم چنین یک فضای اداری، هتل و آپارتمان های مبل  نیز وجود دارند.

مرکز خرید جمیرا دبی-الفبای سفر

مرکز خرید مرکاتو

  معماری مرکز خرید مرکاتو دبی به سبک رنسانس است ، در آنجا انواع غذایی اروپا، از نان فرانسوی تا اقلام انگلیسی، کافه های ایتالیایی، رستوران های اسپانیایی وجود دارد. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان است به همراه پارکینگ دو طبقه برای راحتی و آسایش. یک باغ وحش و یک محل بازی برای کودکان نیز در مرکز خرید مرکاتو وجود دارد. از نظر قیمت نیز نسبت به سایر مراکز خرید دبی قیمت های مناسبتری دارد. این پاساژ محل شگفت انگیزی است که پس از گشت و گذار و لذت از خرید خود در یک کافی شاپ نشسته و یک فنجان قهوه اسپرسو سفارش دهید و در سفر تور دبی خرداد 98 لذت ببرید.

مرکز خرید مرکاتو دبی-الفبای سفر

مرکز خرید ابن بطوطه

 یکی از ارزان ترین و مشهورترین مراکز خرید در دبی است. نام این محل  برگرفته ااز یک جهانگرد معروف عرب به اسم ابن است. بازار ابن بطوطه دبی شامل شش بخش است. مصر، هند، چین، اندلس، پارس و تونس که معماری هر یک از این قسمتها برگرفته از کشورهایی  است که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده است . در تور دبی در این مرکز خرید در تور لحظه آخری دبی به گشت گذار بپردازید.


مرکز خرید ابن بطوطه دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt