مراکز خرید دبی

با 23 مورد از بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 مهر ، 1403

مراکز خرید دبی | 23 مرکز خرید خوب

مراکز خرید دبی را برای اینکه یک سفر پربار داشته باشید، بشناسید. در این مقاله برایتان از 23 مرکز خرید با امکانات، آدرس دقیق و ساعت کاری دقیقشان نوشته‌ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی، یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه، شهری که به واسطه آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده و زندگی شبانه‌اش مشهور است، به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید در جهان نیز شناخته می‌شود. مراکز خرید دبی نه‌تنها مکان‌هایی برای خرید کالاهای لوکس محسوب می‌شوند؛ بلکه می‌توانند تجربه‌ای فرهنگی و تفریحی را نیز برای بازدیدکنندگان رقم بزنند. اگر می‌خواهید با بهترین مرکز خرید دبی برای ایرانیان یا مراکز خرید لوکس یا ارزان‌قیمت دبی آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1- مرکز خرید دبی مال؛ از مهمترین مراکز خرید دبی

آدرس دبی مال: خیابان شیخ محمد بن رشید، نزدیک برج خلیفه

ساعت کار دبی مال:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 23:00
  • جمعه تا یکشنبه: 10 تا 24:00

اگر می‌خواهید لذت خرید و بازدید از یکی از زیباترین برج های دبی را همزمان تجربه کنید، به دبی مال (The Dubai Mall) سر بزنید. دبی مال بزرگترین مرکز خرید دبی و جهان است که با بیش از 1200 فروشگاه، انواع برندهای لوکس و باکیفیت را در یک جا گرد هم آورده است. از برندهای مشهوری که در این مرکز خرید به عرضه محصولات خود می‌پردازند می‌توان به (Gucci)، (Chanel)، (Apple) و (Zara) اشاره کرد. این مجتمع تجاری عظیم، برای خریدهای لوکس، عالی است؛ اما با توجه به تنوع فروشگاه‌ها می‌توانید محصولات متوسط و تا حدی اقتصادی‌تر را نیز پیدا کنید. به‌علاوه، دبی مال جاذبه‌های تفریحی مانند ۱۶۰ رستوران، سینما، آکواریوم دبی و پیست اسکیت را نیز در خود جای داده است. دسترسی به دبی مال از طریق مترو دبی (ایستگاه برج خلیفه) و تاکسی، به سادگی امکان‌پذیر است.

دبی مال از بهترین مراکز خرید در دبی

دبی مال

2- دبی اوت لت مال (Dubai Outlet Mall)

آدرس دبی اوت لت مال: جاده العین دبی

ساعت کار دبی اوت لت مال:

  • یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 24:00

دبی اوت لت مال را می‌توان یکی از بهترین مراکز خرید دبی با قیمت مناسب دانست. این مرکز خرید اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه به شمار می‌رود و بیش از ۲۴۰ فروشگاه را در خود جای داده است. دبی اوت لت مال، تخفیف‌های ویژه‌ای بر روی برندهای معروف جهانی مانند (Adidas)، (Nike) و (Tommy Hilfiger) ارائه می‌دهد و بسیاری از اجناسش با تخفیف‌های ۳۰ تا ۹۰ درصد عرضه می‌شوند. به دلیل قیمت‌های مناسب، این فروشگاه در بین افرادی که به دنبال خریدی اقتصادی هستند محبوبیت دارد. 

3- نخیل مال در دبی (Nakheel Mall)

آدرس نخیل مال: مرکز نخل جمیرا

ساعت کار نخیل مال:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه تا یکشنبه: 10:00 تا 24:00

نخیل مال یکی از مراکز خرید دبی در قلب پالم جمیرا است که در سال 2019 افتتاح شد. این مرکز خرید لوکس و مدرن شامل ۲۰۰ فروشگاه، رستوران و امکانات تفریحی بوده و به عنوان یکی از مقاصد اصلی دبی برای خرید و سرگرمی شناخته می‌شود. نخیل مال، بیشتر به دلیل عرضه محصولات باکیفیت از برندهای معتبری همچون (H&M) یا (Waitrose) و رستوران‌هایی با منظره‌ای چشم‌گیر از دریا شهرت دارد. در نخیل مال می‌توانید از امکانات تفریحی همچون مجموعه سینمایی با ۱۵ سالن سینما، پارک بازی سرپوشیده برای کودکان، پارک ترامپولین و رستوران‌های باکیفیت لذت ببرید. برای دسترسی به نخیل مال می‌توانید از طریق تراموای نخل جمیرا یا مونوریل پالم جمیرا اقدام کنید.

بهترین مراکز خرید دبی با قیمت مناسب

نخل مال

content-banner

4- مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall)

آدرس مرکز خرید مرکاتو در دبی: جاده جمیرا، جمیرا 1

ساعت کار مرکاتو مال:

  • هر روز از ساعت 10:00 تا 22:00

مرکز خرید مرکاتو با معماری خاص خود به سبک معماری رنسانس ایتالیایی و خیابان‌های سنگفرش‌شده، فضایی دلپذیر و متفاوت را به وجود آورده است که آن را از دیگر مراکز خرید دبی امارات متحده عربی متمایز می‌کند. در این مرکز خرید، حدود ۱۴۰ فروشگاه وجود دارد که عمدتاً به عرضه محصولات برندهای متوسط مانند (Mango)، (Bershka) و سایر برندهای اقتصادی می‌پردازند. مرکاتو مال علاوه‌بر فروشگاه‌ها، سینما و کافه‌های متعددی نیز دارد. 

5- دراگون مارت 2؛ بزرگ ترین بازار عمده فروشی در دبی

آدرس دراگون مارت 2 دبی: جاده العویر

ساعات کار دراگون مارت:

  • یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 23:00

دراگون مارت (Dragon Mart 2) با ۵۰۰۰ فروشگاه و غرفه، بزرگ‌ترین بازار عمده‌فروشی چینی در خاورمیانه به شمار می‌رود و به دلیل قیمت‌های بسیار مناسبش معروف است. در این مرکز خرید ارزان در دبی می‌توانید اجناس متنوعی از پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا لوازم الکترونیکی و دکوری را پیدا کنید. این مرکز بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال خریدهای عمده و اقتصادی هستند.

دراگون مارت 2 مرکز خرید ارزان در دبی

دراگون مارت 2

6- وافی سیتی؛ از دیدنی ترین مراکز خرید دبی

آدرس وافی سیتی دبی: جاده شیخ زاید

ساعت کار وافی سیتی:

  • هر روز، 10:00 تا 22:00

وافی مال (Wafi City) یکی از خاص‌ترین مراکز خرید دبی است که با معماری الهام گرفته‌شده از مصر باستان، وجود هرم‌ها و مجسمه‌های فراعنه، یکی از جاهای دیدنی دبی نیز محسوب می‌شود. این مرکز خرید با دارا بودن ۳۵۰ فروشگاه، بیشتر به برندهای لوکس مانند (Versace) و (Chanel) اختصاص دارد. همچنین در مرکز خرید وافی مال، ۳۰ کافه و رستوران و سالن سینما برای آسایش و تفریح مشتریان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. این مرکز از طریق ایستگاه متروی (Healthcare City) در متروی دبی قابل دسترسی است.

7- امارات مال در دبی (Mall of the Emirates)

آدرس امارات مال دبی: جاده شیخ زاید، البرشا

ساعت کاری امارات مال:

  • هر روز از ساعت 10:00 تا 24:00

اگر می‌خواهید بدانید یکی از بهترین مراکز خرید دبی کجاست، باید امارات مال را به شما معرفی کنیم. امارات مال یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی است که در سال 2005 افتتاح شد. این مرکز خرید با مساحتی حدود 233,467 متر مربع، بیش از 600 فروشگاه، چندین رستوران و امکانات تفریحی متنوع را در خود جای داده است. امارات مال را می‌توان خانه برندهای معروفی همچون (Gucci)، (Louis Vuitton)، (Zara) و (Carrefour) دانست. این مرکز خرید، دارای مجموعه‌ای از رستوران‌ها و فودکورت‌های متنوع و همچنین امکانات تفریحی مانند پیست اسکی سرپوشیده است. دسترسی به امارات مال با مترو از طریق ایستگاه (Mall of the Emirates) امکان‌پذیر است.

مراکز خرید دبی کجاست

امارات مال

content-banner

8- مرکز خرید دبی مارینا در دبی (Dubai Marina Mall)

آدرس دبی مارینا: جاده شیخ زاید، منطقه مارینا

ساعت کار دبی مارینا:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 23:00

مرکز خرید دبی مارینا در منطقه زیبا و محبوب مارینا واقع شده و بیشتر به فروشگاه‌های متوسط و برندهای مشهور اختصاص دارد. این مرکز تجاری، بیش از ۱۴۰ فروشگاه را در خود جای داده و برای خرید پوشاک، لوازم الکترونیکی و وسایل خانه مناسب است. سالن سینما، فضای بازی کودکان و فضاهای باز برای نشستن یا پیاده‌روی، از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید به شمار می‌روند.

9- مرکز خرید الغوریر دبی (Alghurair Center)

آدرس مرکز خرید الغوریر دبی: جاده الریگا، منطقه دیره

ساعت کار مرکز خرید الغوریر:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه تا یکشنبه: 10:00 تا 24:00

الغوریر سنتر یکی از قدیمی‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مراکز خرید دبی دیره است. در این مرکز خرید می‌توانید به بیش از ۳۸۰ فروشگاه مختلف سر بزنید که محصولات برندهای مختلف، به ویژه برندهای اقتصادی را عرضه می‌کنند. در الغوریر مال می‌توانید از امکانات تفریحی همچون سینما، چندین کافه و رستوران و محوطه بازی کودکان استفاده کنید. ایستگاه متروی (Union) نزدیک‌ترین راه دسترسی به این مرکز خرید است.

مرکز خرید الغوریر از مراکز خرید دبی امارات متحده

مرکز خرید الغوریر دبی

10- بازارچه مدینه جمیرا در دبی (Souk Madinat Jumeirah)

آدرس بازارچه مدینه جمیرا: خیابان سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، منطقه جمیرا

ساعت کار بازارچه مدینه جمیرا:

  • هر روز از ساعت 10:00 تا 23:00

بازارچه مدینه جمیرا یکی از مراکز خرید دبی ارزان به شمار می‌آید که یک بازار سنتی با معماری الهام‌گرفته از بازارهای قدیمی عربی است. این مرکز خرید بیشتر به فروش صنایع دستی، جواهرات و سوغات محلی اختصاص دارد. برای تجربه خریدی متفاوت و آشنایی با فرهنگ ساکنان دبی، بازار مدینه جمیرا، گزینه‌ای عالی است. 

11- مرکز خرید جمیرا پلازا؛ از قدیمی ترین مراکز خرید دبی

آدرس مرکز خرید جمیرا پلازا در دبی: جاده ساحلی جمیرا

ساعت کار مرکز خرید جمیرا پلازا:

  • هر روز از ساعت 8:00 تا 22:00

جمیرا پلازا (Jumeirah Plaza) یکی از مراکز خرید قدیمی و محلی دبی با تعداد زیادی فروشگاه‌های خانوادگی و رستوران‌های دنج است. بیشتر فروشگاه‌های آن به عرضه برندهای اقتصادی و متوسط مانند (Splash) و (Max) می‌پردازند و برای خریدهای روزمره و اقتصادی مناسب هستند. این مرکز خرید به دلیل فضای دوستانه و غیر رسمی خود، برای ساکنان محلی و توریست‌ها جذابیت زیادی دارد.

مرکز خرید جمیرا پلازا از قدیمی ترین مراکز خرید دبی

مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

content-banner

12- مرکز خرید ابن بطوطه دبی (Ibn Battuta Mall)

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه: جاده شیخ زاید، نزدیک منطقه جبل علی

ساعت کار مرکز خرید ابن بطوطه:

  • یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 24:00

ابن بطوطه مال با الهام از سفرهای جهانگرد معروف، ابن بطوطه طراحی شده است. این مجتمع تجاری و تفریحی، بزرگ‌ترین مرکز خرید تم‌دار در دبی است که در سال 2005 افتتاح شد. ابن بطوطه مال بیش از 300 فروشگاه، 50 رستوران و 20 سینما را در خود جای داده است. طراحی داخلی این مرکز، به شش تم مختلف تقسیم شده که هرکدام نمایانگر فرهنگ و معماری کشورهای مختلفی هستند که ابن بطوطه در سفرهایش بازدید کرده است. برندهای مختلف، از سطح متوسط تا لوکس در اینجا فعالیت می‌کنند. علاوه‌بر خرید، محیط فرهنگی و زیبای آن، یک تجربه گردشگری خاص را نیز فراهم می‌کند. دسترسی به ابن بطوطه مال از طریق ایستگاه متروی (Ibn Battuta) امکان‌پذیر است.

13- اوت ‌لت ویلیج دبی؛ مرکز خریدی با تخفیف های باونکردنی

آدرس اوت لت ویلیج دبی: جاده شیخ زاید، نزدیک دبی پارکس

ساعت کار اوت لت ویلیج:

  • یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 23:00

اگر می‌خواهید به حراجی های دبی سر بزنید، اوت‌لت ویلیج (Outlet Village) دبی بهترین مکان برای خرید محصولات برندهای لوکس با قیمت‌های تخفیف‌خورده به شمار می‌رود. این مرکز خرید، معماری زیبایی دارد و برندهایی مانند (Michael Kors)، (Armani) و (Coach) را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید اقتصادی از برندهای لوکس هستید، اوت‌لت ویلیج بهترین گزینه است.

مرکز خرید دبی ارزان قیمت

اوت لت ویلیج دبی

14- مرکز خرید دبی فستیوال سیتی (Dubai Festival City Mall)

آدرس مرکز خرید دبی فستیوال سیتی: جاده الخلیل، بلوار فستیوال، خیابان کرسنت

ساعت کار مرکز خرید دبی فستیوال سیتی:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 23:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 01:00

دبی فستیوال سیتی مال، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید در دبی است که در کنار (Dubai Creek) واقع شده است. این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شد و پس از یک بازسازی گسترده در سال 2017، به روزرسانی‌های زیادی در امکانات و خدمات خود داشت. علاوه‌بر فروشگاه‌های متعددی که برندهای جهانی مانند (Zara)، (H&M) و (IKEA) را عرضه می‌کنند؛ در فستیوال سیتی، رستوران‌ها و مراکز تفریحی مانند سینما و نمایش‌های لیزری روی آب نیز وجود دارد. 

15- مرکز خرید مزایا در دبی (Mazaya Shopping Center)

آدرس مزایا سنتر دبی: جاده شیخ زاید، نزدیک پارک صفا

ساعت کار مرکز خرید مزایا دبی:

  • هر روز از 8:00 تا 22:00

مرکز خرید مزایا یکی از مجتمع‌های تجاری دبی با محدوده قیمتی متوسط است که بر روی عرضه محصولات محلی و اقتصادی تمرکز دارد. این مرکز خرید ارزان در دبی، مناسب کسانی است که به دنبال خریدهای ساده، اقتصادی یا روزمره هستند. در فروشگاه‌های مرکز خرید مزایا، کالاهایی همچون پوشاک، لوازم خانگی و سوغات به فروش می‌رسد. دسترسی به این مرکز، از طریق ایستگاه‌ متروی (Business Bay) و تاکسی امکان‌پذیر است.

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا

content-banner

16- مرکز خرید سیتی واک دبی (City Walk)

آدرس مرکز خرید سیتی واک دبی: خیابان الصفا، منطقه الوصل

ساعت کار سیتی واک دبی:

  • هر روز از 10:00 تا 23:00

سیتی واک، یکی از مراکز خرید مدرن دبی است که به سبک یک محله طراحی‌شده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید در فضای باز را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. این مرکز شامل فروشگاه‌های بین‌المللی، رستوران‌های متنوع، سینما، مرکز سرگرمی و یک باغ گیاهان استوایی است. سیتی واک بیشتر برای خریدهای لوکس مناسب بوده و محدوده قیمتی اجناس آن متوسط رو به بالا به شمار می‌آید.

17- مرکز خرید بورجومان دبی (Burjuman Mall)

آدرس مرکز خرید بورجومان دبی: تقاطع جاده خالد بن الولید و خیابان شیخ خلیفه بن زاید

ساعت کار بورجومان مال:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 23:00

بورجومان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است که هنوز هم محبوبیت زیادی دارد. این مرکز خرید، محصولات متنوعی از برندهای متوسط و لوکس مانند (Adidas)، (Zara) و (Louis Vuitton) را به مشتریان عرضه می‌کند. علاوه‌بر ۳۰۰ فروشگاه مختلف، امکانات تفریحی مانند سینما و رستوران‌های متنوع نیز بخشی از جذابیت‌های بورجومان هستند. دسترسی به این مرکز با مترو، از طریق ایستگاه (Burjuman) به سادگی امکان‌پذیر است.

مرکز خرید بورجومان از مراکز خرید دبی ارزان

مرکز خرید بورجومان

18- مرکز خرید سیتی سنتر دبی (City Centre Deira)

آدرس سیتی سنتر دبی: جاده الاتحاد، خیابان هشتم، منطقه دیره

ساعت کار سیتی سنتر دبی:

  • هر روز از ساعت 10:00 تا 24:00

سیتی سنتر دیره، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید در دبی است که محصولات برندهای متوسط و لوکس را در بیش از ۳۵۰ فروشگاه مختلف عرضه می‌کند. از جمله برندهای معروف این مرکز خرید می‌توان به (H&M)، (Marks & Spencer) و (Carrefour) اشاره کرد. سیتی سنتر دبی، امکانات تفریحی مانند پردیس سینمایی، مرکز بازی و سرگرمی و فود کورت با ۵۸ کافه و رستوران را نیز در خود جای داده است.

19- دبی هیلز مال (Dubai Hills Mall)

آدرس دبی هیلز مال: جاده ام سقیم

ساعت کار مرکز خرید دبی هیلز:

  • یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 23:00
  • جمعه و شنبه: 10:00 تا 24:00

دبی هیلز مال یکی از مراکز خرید جدید دبی است که در سال ۲۰۲۲ افتتاح شد. این مرکز خرید با دارا بودن بیش از ۶۰۰ فروشگاه و عرضه اجناس مختلف از برندهای لوکس و متوسط، توجه خریداران را به خود جلب کرده است. دبی هیلز مال دارای محیطی باز، معماری مدرن و زیبا و امکاناتی همچون سینما، یک پارک ورزشی- تفریحی پیشرفته و چندین رستوران و کافه است که تجربه خریدی لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

دبی هیلز دبی

دبی هیلز مال

content-banner

20- بازار طلا دبی (Dubai Gold Souk)

آدرس بازار طلای دبی: خیابان الخبیر، خیابان بازار دیره

ساعت کار بازار طلای دبی:

  • هر روز از 9:00 تا 21:00

بازار طلا در دبی، یکی از مراکز خرید دبی دیره و یکی از معروف‌ترین بازارهای طلا و جواهرات در جهان به شمار می‌رود. این بازار با مغازه‌های متعدد فروش طلا، نقره و جواهرات مجلل که تعداد آنها به بیش از ۳۸۰ فروشگاه می‌رسد، مقصدی ایدئال برای علاقه‌مندان به جواهرات محسوب می‌شود. طراحی سنتی بازار با سقف‌های چوبی و خیابان‌های باریک، فضایی دلپذیر و جذاب را برای بازدیدکنندگان خلق کرده است. قیمت‌ها بسته به نوع و عیار طلا متفاوت هستن؛ اما می‌توان طلاهای باکیفیت را با قیمت‌هایی مناسب خریداری کرد. دسترسی به این بازار با مترو، از ایستگاه (Al Ras) امکان‌پذیر است.

21- بازار ادویه دبی (Dubai Spice Souk)

آدرس بازار ادویه دبی: جاده بنی یاس، خیابان الراس

ساعت کار بازار ادویه دبی:

  • دوشنبه تا جمعه: 7:30 تا 21:55
  • شنبه و یکشنبه: 7:30 تا 23:00

بازار ادویه دبی، یکی از مکان‌های دیدنی و جذاب برای خرید انواع ادویه‌های خاص و معطر از سراسر جهان است. این بازار با مغازه‌های کوچک و فضایی سنتی، در منطقه تاریخی دیره دبی، شما را به دنیای عطرها و طعم‌های بی‌نظیر می‌برد. در این بازار سنتی، شما می‌توانید به بیش از ۱۰۰ فروشگاه سر زده و ادویه‌هایی همچون زردچوبه، زعفران، دارچین، زیره و ادویه‌های مخصوص محلی مانند زعتر و بهارات را خریداری کنید.

بازار ادویه از بهترین مراکز خرید دبی 

بازار ادویه دبی

22- بازار عطر دیره دبی (Deira Perfume Souk)

آدرس بازار عطر دبی: جاده بنی یاس، خیابان الخبیر، خیابان بازار دیره، خیابان دهم

ساعت کار بازار عطر دبی:

  • دوشنبه تا شنبه: 10:00 تا 13:30 و 17:00 تا 21:00
  • یکشنبه‌ها تعطیل

بازار عطر دیره دبی، بهشت علاقه‌مندان به عطرهای خاص و متنوع است. این بازار با عرضه انواع عطرهای عربی، عود و اسانس‌های خاص، محلی ایدئال برای خرید عطرهای سنتی و متفاوت است. قیمت‌ها بستگی به نوع و برند عطر دارند؛ اما تنوع محصولات بی‌نظیر است و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای خریدی دلچسب را تجربه کنید. 

23- بازار پارچه دبی (Dubai Textile Souk)

آدرس بازار پارچه دبی: خیابان الفهیدی، خیابان علی ابن ابی طالب

ساعت کار بازار پارچه دبی:

  • دوشنبه تا پنجشنبه: 9:00 تا 14:00 و 16:00 تا 21:00
  • جمعه‌ها: 6:00 تا 14:00 و 16:00 تا 21:00
  • یکشنبه‌ها تعطیل

بازار پارچه دبی، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای دبی به شمار می‌رود که به دلیل عرضه بهترین و زیباترین پارچه‌ها و محصولات نساجی شهرت دارد. این بازار با مغازه‌های کوچک و محلی، فضایی سنتی و دلپذیر دارد و انواع پارچه‌ها مانند ابریشم، کتان، لباس‌های سنتی عربی، عبایا، روسری و… را عرضه می‌کند. می‌توانید انواع پارچه‌های مرغوب و ارزان را در اینجا پیدا کنید. دسترسی به این بازار از طریق ایستگاه متروی (Al Fahidi) یا ایستگاه متروی (Al Ghubaiba)، تاکسی و قایق‌های سنتی (Abra) امکان‌پذیر است.

بازار پارچه از بهترین مراکز خرید دبی

بازار پارچه دبی

content-banner

خرید در دبی؛ تجربه‌ای فراموش‌نشدنی!

دبی با مراکز خرید متنوع و جذاب خود، به یکی از بهترین مقاصد خرید در جهان تبدیل شده است. از بازارهای سنتی و ارزان، مانند بازار ادویه و بازار طلا تا مراکز لوکس مانند دبی مال و ابن بطوطه، هرکدام تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را برای شما فراهم می‌کنند. اگر به دنبال خرید لباس مجلسی، لوازم آرایشی یا حتی کالای دیجیتال هستید، دبی گزینه‌های زیادی برای شما دارد. برای برنامه‌ریزی سفر خود به این شهر شگفت‌انگیز و تجربه خریدی دلچسب، به صفحه تور دبی مراجعه کنید و اولین گام را برای استفاده از فرصت‌های بی‌نظیر خرید و تفریح در دبی بردارید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt