آشنایی با تاریخچه هتل های بین الملی هیلتون

آشنایی با تاریخچه هتل های بین الملی هیلتون

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مهر ، 1397

آشنایی با تاریخچه هتل های هیلتون

حتما در مورد هتل های بین المللی و زنجیره ای هیلتون شنیده اید که دارای شعبه در سراسر دنیا به عنوان یکی از هتل های لوکس می باشد. اما موسس این هتل کیست و چگونه این هتل تبدیل به یک برند تجاری شده است؟ با الفبای سفر در ادامه همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
حتما در مورد هتل های بین المللی و زنجیره ای هیلتون شنیده اید که  دارای شعبه در سراسر دنیا به عنوان یکی از هتل های لوکس می باشد. اما موسس این هتل کیست و چگونه  این هتل تبدیل به یک برند تجاری شده است؟ با الفبای سفر در ادامه همراه باشید.

بزرگترين هتلدار دنيا، در روز کريسمس سال 1887 در نيومکزيکو متولد شد. هيلتون  دارای هفت خواهر و برادر بود و به عنوان پسر ارشد خانواده ضمن کمک به پدر خود از او سخت‌کوشی را آموخت. در دوران نوجوانی پدر او پول زيادی را از دست داد و خانواده او  به اجبار، در خانه بزرگی نزديک ايستگاه راه‌آهن زندگی می کردند و پدر او به برای کسب درآمد، اتاق های خانه را اجاره داد و از این طریق بود که وی پانسیون دارای را آموخت، پس از کسب ثروت از راه پانسون دارای آنها این شغل را رها کردند.
 کنراد در سال 1917با مالک هتل موبلی آشنا شد که به دلیل اینکه از عهده اداره هتل خود برنمی‌آمد، قصد فروش هتل را  به قیمت پایین داشت. کنراد هتل وی را خریداری کرده و چون تجربه خوبی در پانسیون داری کسب کرده بود، موفق شد این پانسیون 50 اتاقه را تبدیل به یک هتل بزرگ کند و سود زیادی را از  این راه کسب کند.دالاس هيلتون اولين هتلی  بود که در سال 1925 ساخته شده و هيلتون نام خود را روی آن نهاد. او در سال 1939، اولين هتل خود را  در خارج از تگزاس را در نيومکزيکو بنا کرده  و با خريد دو هتل با نام‌های روزولت و پلازا در نيويورک در سال 1943، مجموعه هتل‌های  زنجيره‌ای هیلتون را بنا کرد. او تجارت خود در خارج از ايالات متحده گسترش داد و در سال در 1953 در مادريد اولين هتل هيلتون را تاسیس نمود. هيلتون با خريد هتل‌های استتلر در سال 1954، بزرگ‌ترين معامله املاک در آن زمان  را به نام خود ثبت نمود. پس از مرگ او در سال ،۱۹۷۹ پسر وی بارون، اداره این مجموع بزرگ را به دست گرفت. در سال 1982، هتل‌های کنراد به عنوان يکی از زيرمجموعه‌های هيلتون  در بزرگ‌ترين پايتخت‌های تجاری با هدف راه‌اندازی شبکه ای هتل‌ها بنا نهاده شد. شرکت هيلتون بين‌المللی در سال های بعد يک استاندارد جهانی برای  ارائه خدمات و امکانات هتل مشخص کرد.در سال 2000 نیز این مجوع بین المللی موفق به توسعه نام کنراد در زمينه هتل‌های لوکس در سراسر جهان شدند و در سال 2006، نام تجاری کنراد به عنوان  بزرگ‌ترين نام تجاری لوکس در خانواده هيلتون قرار گرفت. کنراد با تفکر خاص و آینده نگری خود و ادغام هيلتون بين‌المللی توسط شرکت هتل‌های هيلتون این نام تجاری را به یک برند تبدیل نمود که اکنون با 2600 شعبه با بهترین امکانات و خدمات برای مشتریان در جهان به فعالیت می پردازند.



6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt