هتل های پیشنهادی سوچی در جام جهانی 2018

هتل های پیشنهادی سوچی در جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

هتل های پیشنهادی سوچی در جام جهانی 2018

سوچی پایتخت ساحلی در تعطیلات روسیه است و در بین دریا و کوهستان قرار گرفته است.توریست هایی که به شهر سوچی برای مسابقات جام جهانی سفر می کنند باید توجه داشته باشند که مسابقات جام جهانی در فصل توریستی سوچی برگزار می شوند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سوچی پایتخت ساحلی در تعطیلات روسیه است.سالانه میلیون ها توریست از دیگر نقاط کشور و کشورهای همسایه برای دریا و آب و هوای خوب به سوچی می آیند.شهر سوچی در بین دریا و کوهستان قرار گرفته است و هوای شهر بسیار پاک و تمییز است.توریست هایی که به شهر سوچی برای مسابقات جام جهانی سفر می کنند باید توجه داشته باشند که مسابقات جام جهانی در فصل توریستی سوچی برگزار می شوند.

هتل های سوچی-الفبای سفر

هتل های نزدیک استادیوم

طرفداران فوتبال که برای مسابقات جام جهانی 2018 به این شهر سفر می کنند باید در مورد انتخاب هتل دقت کنند به این دلیل که شهر سوچی 145 کیلومتر در امتداد دریا قرار گرفته و برای صرفه جویی در زمان پیشنهاد می کنیم که هتلی نزدیک به استادیوم فیشت که در پارک المپیک و تقریبا 20 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد را انتخاب کنید.
پارک المپیک در یک فضای سبز برای برگزاری باززی های المپیک زمستانی 2014 ساخته شد، با داشتن طیف وسیعی از هتل ها به یکی از مناطق توریستی در سطح جهان تبدیل شده است.

لیست زیر اسامی هتل هایی در فاصله ای کوتاه از استادیوم است:


Bogatyr Hotel
Apart Hotel Imeretinskiy — Morskoy Kvartal
Apart Hotel Imeretinskiy — Zapovedniy Kvartal
ANI Boutique Hotel
Imeretinskiy Hotel
Radisson Blu Paradise Resort & Spa

هتل های سوچی-الفبای سفر

هتل های ارزان سوچی

به رغم اینکه شهر پر رفت و آمد سوچی در فصلی که ساحل مناسبی برای گردشگران دارد هزینه اقامت برای توریست ها ارزان تمام نمی شود ما برای شما هتل های معقول از نظر قیمت و کیفیت انتخاب نموده ایم.تمام این هتل ها در مرکز شهر قرار گرفته اند و با پیاده روی کوتاه به دریا می رسید.
Mini Hotel na Pikhtovom
Kristina Hotel
Strana Magnoliy
Hotel Odeon
Hotel Khosta
Forsage Hotel

هتل ها ی مرکز شهر سوچی

هتل های سوچی-الفبای سفر

هتل های لوکس مانند سایر شهرها در مرکز سوچی جای دارند به این دلیل که در مرکز شهر مناظر معماری اصلی شهر قرار گرفته اند.
Hyatt Regency Sochi
Marins Park Hotel
Zhemchuzhina Grand Hotel
Pullman Sochi Centre
Park Inn by Radisson
Zvyozdny Hotel
Marina Yacht Hotel Sochi
Chebotarev Hotel
Swissôtel Resort Sochi Kamelia

دیگر هتل های سوچی

ممکن است که شهر سوچی جذاب ترین شهر در بین شهرهای میزبان جام جهانی باشد ولی در اواسط ماه ژوئن دمای هوا مناسب برای گذراندن تعطیلات در ساحل می باشد همچنین ذکر این نکته الزامی است که برای مسابقات المپیک 2014 زیرساخت های توریستی شهر سوچی به طور قابل توجهی به روز شده است بنابراین اکنون سوچی یکی از مدرنترین و راحت ترین شهرهای روسیه است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt