شهر سوچی میزبان جام جهانی 2018

شهر سوچی میزبان جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

شهر سوچی میزبان جام جهانی 2018

شهر سوچی جنوبی ترین شهر روسیه و دارای استادیوم فیشت (Fisht Stadium) یکی از میزبانان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود همچنین این استادیوم میزبان مسابقات گروهی و نیمه نهایی جام کنفدراسیون 2017 بوده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر سوچی جنوبی ترین شهر روسیه و دارای استادیوم فیشت (Fisht Stadium) یکی از میزبانان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود همچنین این استادیوم میزبان مسابقات گروهی و نیمه نهایی جام کنفدراسیون 2017 بوده است.سوچی تنها شهر میزبان جام جهانی 2018 خواهد بود که از شهرهای مرکزی روسیه نخواهد بود اگرچه انتخاب شهر سوچی کاملا قابل توجیه است.شهر سوچی در کناره دریای سیاه قرار گرفته است و پایتخت توریستی کشور روسیه در فصل تابستان است.در سال 2016 بیش از 6.5 میلیون توریست از شهر بازدید کردند.علاوه بر این در نزدیکی المپیک زمستانی 2014، شهر سوچی به طور کامل بازسازی شد  و برای زیرساخت های ورزشی و توریستی هزینه زیادی سرمایه گذاری شد. بنابر این شهر سوچی گزینه مناسبی برای میزبانی جام جهانی 2018 خواهد بود.

 سوچی ، روسیه-الفبای سفر

جمعیت شهر سوچی بیش از 400 هزار نفر است و سوچی جز 50 شهر بزرگ روسیه است و در بین شهرهایی که در کناره دریای سیاه هستند سوچی بزرگترین است.

حمل و نقلسوچی

شهر سوچی در کشور روسیه دارای یک سیستم حمل و نقل بزرگی در جنوب روسیه است.فرودگاه بین المللی سوچی هفتمین فرودگاه از نظر ترافیک مافران در کشور روسیه است.این فرودگاه در سال 1945 ساخته شد و در سال 1981 تبدیل به فرودگاه بین المللی شد.در مسابقات المپیک زمستانی در شهر سوچی باند فرودگاه جدیدی احداث شد و در زمان المپیک زمستانی فرودگاه شهر سوچی میزبان 3 میلیون مسافر بوده است. فرودگاه در درون شهر قرار گرفته است و دسترسی به فرودگاه بسیار آسان است، می توانید با تاکسی و یا قطار سریع السیر aeroexpress خود را به فرودگاه برسانید همچنین می توانید با اتوبوس های معمولی خود را به فرودگاه برسانید و یا حتی اتومبیل برای خود کرایه کنید در مدت زمانی که در سوچی هستید.

فرودگاه بین المللی سوچی-الفبای سفر

ترمینال راه آهن شهر سوچی در مرکز این شهر قرار گرفته است و در خلال فصل تابستان روزانه بیش از 50 قطار به ترمینال سوچی وارد می شوند که این ترمینال را به پر ترددترین ایستگاه روسیه تبدیل کرده است.بوسیله قطار می توانید در یک رو به مسکو سفر کنید، 36 ساعته به سن پترزبورگ، 40 ساعت به نیژنی نووگورود.نزدیک ترین شهر به سوچی شهر روستوف آن دون است که قطار 7 ساعت فاصله دارد.

ترمینال راه آهن سوچی-الفبای سفر

در شهر سوچی تعداد زیادی ترمینال راه آهن وجود دارد ترمینال آدلر (Adler) نزدیک ترین ترمینال به اماکن ورزشی المپیک و استادیوم فیشت (Fisht) است همچنین اکثر قطارهایی که به سمت شهر سوچی می روند از ترمینال آدلر نیز عبور می کنند.دقیقا در کنار ورزشگاه های المپیک و استادیوم فیشت ایستگاه قطار برقی به نام پارک المپیک (Olympic Park) وجود دارد.

ترمینال راه آهن آدلر-الفبای سفر

شما به راحتی می توانید به وسیله تاکسی و یا قطار الکتریکی به استادیوم فیشت برسید و یا حتی از اتوبوس های 57,100,124,125 که در پارک المپیک قرار گرفته اند استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری سوچی

کراسنایا پولیانا

کراسنایا پولیانا یکی از حومه های شهر سوچی است و در این مکان یک پیست اسکی بزرگ برای بازی های المپیک زمستانه 2014 فوق العاده زیبا ساخته شد.

تله کابین Rosa Khutor

در شهر سوچی هتل های بسیاری از ساده ترین تا هتل های لوکس پنج ستاره وجود دارند و تفریحات گوناگون در فصل های مختلف: در زمستان در دامنه کوه ها اسکی کنید، در تابستان پیاده روی و دوچرخه سواری، سوارکاری و رفتینگ تفریحاتی هستند که شما در زمان اقامت در سوچی می توانید از آنها لذت ببرید.

اسکای پارک (SkyPark)

اسکای پارک (SkyPark) شهربازی ای است که در ارتفاعات سوچی قرارگرفته است.طولانی ترین پل جهانگردی در جهان است و بالای رودخانه Mzymta کوه ها را به یکدیگر متصل می کند.از تفریحات این منطقه می توان به بانجی جامپینگ از ارتفاع 207 متری یا 96 متری، سوئینگ با 170 کابل، پرواز با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت و همچنین تمرینات صخره نوردی.

اسکای پارک سوچی-الفبای سفر

پارک سوچی

پارک سوچی دیزنی لند روسیه است و نه تنها کودکان بلکه مراجعین بزرگ سال هم دارد.این شهر بازی دارای تعدادی ترن هوایی، پارک دلفین ها، آبنماهای موزیکال و همچنین کافه ها، رستوران ها است.

پارک سوچی-الفبای سفر

در پارک سوچی یک هتل بزرگ چهار ستاره به نام Bogatyr وجود دارد.این هتل و پارک سوچی تنها 5 دقیقه پیاده روی تا استادیوم فیشت (Fisht)  فاصله دارند.

جاذبه های طبیعیسوچی

سوچی یک شهر پر رفت و آمد منحصر به فرد است که در این شهر کوه ها به دریا متصل می شوند.جاذبه هایی که به وسیله طبیعت ساخته شده اند برای توریست ها و بازدیدکنندگان شهر جذاب خواهد بود.
شهر سوچی صاحب 33 آبشار است و بناهای تاریخی موجود در پارک ملی سوچی، شهر سوچی را به یک مرکز توریستی تبدیل کرده است.قسمت قابل توجه رودخانه ژِگُش (Dzhegosh) آبشار آن می باشد.حاشیه Nizhneimeretinskaya برای بازی های المپیک بازسازی شد و به طول 7 کیلومتر در حاشیه سواحل دریای سیاه جای گرفته است.در ارتفاعات کوه آخون (Akhun) چشم اندازی فوق العاده از کوهستان و دریا خواهید داشت.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt