مسکو پایتخت کشور روسیه میزبان اصلی جام جهانی 2018

مسکو پایتخت کشور روسیه میزبان اصلی جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 آبان ، 1397

مسکو پایتخت کشور روسیه میزبان اصلی جام جهانی 2018

مسکو پایتخت کشور روسیه میزبان اصلی جام جهانی 2018 (FIFA World Cup) و جام کنفدراسیون 2017 (FIFA Confederation Cup) بوده است.در مسابقات جام کنفدراسیون 2017 مسابقات گروهی و مسابقه رده بندی در استادیوم Otkritie Arena برگزار گردید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مسکو پایتخت کشور روسیه میزبان اصلی جام جهانی 2018 (FIFA World Cup) و جام کنفدراسیون 2017 (FIFA Confederation Cup) بوده است.در مسابقات جام کنفدراسیون 2017 مسابقات گروهی و مسابقه رده بندی در استادیوم Otkritie Arena برگزار گردید. دو ورزشگاه مسکو میزبان جام جهانی 2018 روسیه خواهند بود استادیوم Luzhniki  و استادیم Otkritie Arena که استادیوم Luzhniki میزبان جشن های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی روسیه و بازی فینال جام جهانی 2018 خواهد بود.

مسکو یکی از پر جمعیت ترین شهرهای اروپا است و بیش از 15 میلیون نفر در مسکو و حومه این شهر زندگی می کنند. مسکو بهترین شهر روسیه از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی می باشد همچنین این شهر دارای سه فرودگاه Vnukovo, Sheremetyevo, Domodedovo است و هر سه فرودگاه بزرگترین فرودگاه ها از نظر ترافیک مسافران می باشند و مسکو تقریبا از تمامی کشورها پرواز مستقیم دارد. هنگام رسیدن به فرودگاه مسکو و برای رسیدن به مقصد خود می توانید اتومبیل کرایه کنید یا با استفاده از تاکسی، اتوبوس و یاقطار الکتریکی سریع و السیر و راحت  aero-express که از ترمینال راه آهن مسکو میگذرد استفاده کنید. قطارهای الکتریکی ترمینال Kiyevsky شما را به فرودگاه Vnukovo میرسانند. از ترمینال راه آهن  Belorussky می توانید به فرودگاه Sheremetyevo و از ترمینال Paveletsky می توانید به فرودگاه Domodedovo برسید.


 مسکو-الفبای سفر

ترمینال Leningradsky  قدیمی ترین ترمینال راه آهن شهر مسکو می باشد.

در شهر مسکو 9 ترمینال راه آهن وجود دارد که درخلال جام جهانی 2018 مهمانان می توانند به راحتی به محل های مسابقات جام جهانی 2018 بروند.برای مثال شما برای رفتن از مسکو به سنت پترزبورگ با قطار از ترمینال Leningradsky به Kursky چهار ساعت طول خواهد کشید. از طریق ترمینال Kursky پنج ساعت طول خواهد کشید تا به شهر Niozhny Novgorod برسید و برای رسیدن به شهرهای قازان، سارانسک و سامارا تاز طریق ترمینال Kazansky به 8 الی 13 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. برای سفر به شهر های جنوبی مثل روستوف-نا-دونو، سوچی و قسمت های شرقی مانند یکاترینبورگ مثل شهرهای کالینینگراد و ولگوگراد مهمانان با هواپیما سفر کنند.

اصلی ترین وسیله حمل و نقل عمومی در شهر مسکو بدون شک مترو است. مترو مسکو در سال 1935 راه اندازی شد و از آن زمان بیش از 200 ایستگاه و دوازده خط ساخته شده است.مترو مسکو بزرگترین مترو اروپا از نظر طول و ترافیک مسافران در اروپا شناخته شده است.

 نقشه مترو مسکو-الفبای سفر

نقشه مترو روسیه

حمل و نقل عمومی مسکو به خوبی توسعه یافته است، در این شهر یک شبکه گسترده ای از اتوبوس، اتوبوس برقی و مسیرهای تراموا می باشد.

برای رسیدن به استادیوم Luzhniki می توانید با تاکسی و یا مترو خود را به استادیوم برسانید. در نزدیکی استادیوم دو ایستگاه مترو Sportivnaya  و Luzhniki قرار دارد و ایستگاه مترو Vorobyovy Gory  چند دقیقه پیاده روی تا استادیوم فاصله دارد.

راه های رسیدن به استادیوم Otkritie Arena استفاده از تاکسی و ایستگاه های Tushinskaya  و Spartak می باشند و همچنین در نزدیکی استادیوم 22 ایستگاه اتوبوس وجود دارد.

جاذبه های گردشگری مسکو

مسکو یک شهر قدیمی شناخته می شود و تقریبا در قرن دوازدهم به عنوان شهری بزرگ شناخته شده است. شهر مسکو بارها و بارها مورد حمله و غارت قرار گرفته است و بعد ها مرمت شده است. تعداد بسیار زیادی از بناهای تاریخی هنوز به جا مانده اند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم نمود.

کرملین مسکو

باید بدانید که کرملین مسکو و میدان سرخ جاذبه هایی هستند که مطمئنن ارزش وقتی که برای بازدیدشان می گذارید را دارند. کرملین قدیمیترین قلعه در مرکز پایتخت است و جزئی از مجموعه اصلی تاریخی این شهر و محل اقامت رییس جمهور روسیه است.

 کرملین مسکو-الفبای سفر

پوکلوننایا گورا و موزه بزرگ جنگ ملی

در جنوب غربی شهر مسکو بزرگ ترین موزه جنگ ملی دنیا قرار دارد.

 پوکلوننایا گورا

تماشاخانه بولشوی

تماشاخانه بولشوی یکی از بزرگترین و معتبرترین تماشاخانه های اوپرا و باله می باشد.

تماشاخانه بولشوی

مجتمع MSU

دانشگاه کشوری مسکو یا MSU یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات آموزشی در کشور روسیه و جهان می باشد. در نزدیکی دانشگاه منطقه ای وجود دارد دارای چشم انداز بسیار زیبایی به مرکز گایتخت می باشد.

 مجتمع - MSU

آب و هوای مسکو

آب و هوای مسکو در ماه های June  الی July  معمولن گرم و خشک می باشد و متوسط دمای هوا بین 18 الی 20 درجه سانتی گراد می باشد.

سایر اطلاعات

شهر مسکو تقریبا از شهرهای گران قیمت دنیا به حساب میاید درحالی که به خاطر بحران مالی و افت چشمگیر واحد پول روسیه هزینه ها را برای شهروندان خارجی کاهش داده است برای مثال امروزه میانگین هزینه یک رستورانن در مسکو 50 دلار می شود.


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt