هتل های پیشنهادی مسکو در جام جهانی 2018

هتل های پیشنهادی مسکو در جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 خرداد ، 1400

بهترین هتل های مسکو برای اقامت

شهر مسکو پایتخت کشور روسیه، مرکز تجاری اداری و مالی این کشور نیز می باشد. مسکو بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر اروپا است و به طور چشمگیری درحال توسعه است، سالانه تعدادی ایستگاه مترو افتتاح می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
 

شهر مسکو پایتخت کشور روسیه، مرکز تجاری اداری و مالی این کشور نیز می باشد. مسکو بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر اروپا است. پایتخت کشور روسیه به طور چشمگیری درحال توسعه است، سالانه تعدادی ایستگاه مترو افتتاح می شود.زیرساخت های حمل و نقل و کسب و کار هتل در این شهر به سرعت درحال گسترش است. سالانه صدها هتل جدید و متفاوت در مسکو بازگشایی میشود.
زمانی که شما تصمیم دارید مکانی برای اقامت در مسکو انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برخلاف سایر شهرهای میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 (قازان، سوچی و حتی سنت پترزبورگ) اولویت اول شما باید دسترسی شما از هتل به حمل و نقل عمومی باشد و ذکر این نکته الزامی است که رفت و آمد از برخی هتل ها تا استادیوم ممکن است ساعت ها طول بکشد.

هتل های نزدیک به استادیوم

Otkritie Arena
استادیوم Otkritie Arena در جنوب غربی و از مناطق معتبر و با طراحی خوب شهر مسکو قرار گرفته است در نزدیکی استادیوم تعدا پارک و رودخانه Moskva قرار دارند. دیگر مناطق پایتخت در نزدیکی استادیوم (Pokrovskoye-Streshnevo, Severnoуe and Yuzhnoye Tushino) به عنوان مناطق دوستدار محیط زیست و سبز شناخته شده اند.استادیوم Otkritie Arena دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی دارد، اتوبان هشت لاین Volokolamskoye، تعدادی ایستگاه مترو و ...
باید توجه داشته باشید که اگر قصد اقامت در نزدیکی استادیوم را دارید سفر به مرکز شهر حداقل یک ساعت زمان می برد.
تعدادی از هتل های نزدیک به استادیوم Otkritie Arena:

Hotel Tayozhny
Mini Hostel
Hotel Pokrovskoe-Streshnevo
D'otel Hotel at Shchukinskaya
DoubleTree by Hilton Moscow Marina
SeverSiti Hotel

هتل های نزدیک به استادیوم Luzhniki :

استادیوم Luzhniki اصلی ترین استادیوم مسابقات جام جهانی 2018 در مرکز شهر و در منطقه ای شناخته شده قرار گرفته است. در نزدیکی استادیوم رودخانه Moskva ، دو ایستگاه مترو و یک پارک وجود دارند.درست در مقابل این استادیوم یکی از جاذبه های اصلی شهر قرار دارد، Vorobyovy Gory با داشتن زیبا ترین چشم انداز مسکو.
هتل های نزدیک به استادیوم Luzhniki :

Korston Club Hotel
Khamovniki Spektr Business Hotel
Leo Hotel

هتل های ارزان

مسکو یکی از شهرهای گران قیمت در اروپا است و این موضوع درمورد هتل ها و محل های اقامت نیز صادق است به طوری که هزینه بهترین هتل های مسکو به چند هزار دلار در روز میرسد! درحالی که در این شهر تعداد بسیار زیادی هتل و محل های اقامت ارزان قیمت نیز یافت می شود که هزینه روزانه بیشتر از 50 یورو نمی شود.

Tourist Hotel
Voskhod Hotel
Kuzminki Hotel
Baikal Hotel
PEOPLE Hotel
Retro Moscow Hotel
Petrovka Loft
WinterFell Hotel
Mini-hotel Aristocrat

هتل های مرکز شهر مسکو

اقامت در مرکز شهر مسکو دارای نکات مثبت ومنفی می باشد. اول از همه هتلی که در مرکز شهر قرار گرفته است به بازدید کنندگان این اجازه را به بازدیدکنندگان میدهد که دسترسی راحت تری به جاذبه های گردشگری مسکو داشته باشند. در مرکز شهر شما می توانید هتل های پنج ستاره و اقامتگاه های ارزان قیمت پیدا کنید اما نکته منفی مرکز شهر کمبود مناطق سبز می باشد.
National Hotel
Hotel Metropol Moscow
The Ritz-Carlton
InterContinental Moscow Tverskaya
Arbat House
Aquamarine Hotel

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt