الفبای سفر
الفبای سفر
جی ای لیک ریزورت

هتل جا لیک ریزورت دبی|JA LAKE RESORT Hotel Dubai

JA LAKE RESORT

امکانات هتـل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • بار

هتل های مشابه

هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه در نزدیکی ساحل جبل علی واقع شده است. امکانات و خدمات بی‌نظیری با کیفیت فوق‌العاده در این هتل ۵ ستاره ارائه می‌شود. ۵ استخر و ۱۳ رستوران در این اقامتگاه از برترین ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. رستوران‌ها انواع غذای بین‌المللی، چینی، ژاپنی، هندی، عربی و تایلندی سرو می‌کنند. به‌طور‌کلی، تمامی امکانات موردنیاز برای داشتن سفری فوق‌العاده در این منطقه، به‌ صورت یک‌جا در این هتل وجود دارد.

انواع اتاق های هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

اتاق‌های هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه بسیار متنوع و دارای مساحت نسبتا بزرگی هستند. دسته‌بندی اتاق‌های این هتل عبارت است از:

·        اتاق دولوکس: دارای میز، نشیمن مبله و یک تخت ۲ نفره بزرگ

·        اتاق دولوکس ۲ تخته: دارای میز کار، نشیمن مبله و ۲ تخت یک نفره

·        اتاق ۲ تخته با چشم‌انداز ریزورت: دارای میز کار، نشیمن مبله، یک تخت ۲ نفره بزرگ و ویوی ریزورت

·        اتاق ویژه: دارای میز کار، نشیمن مبله، تخت ۲ نفره بزرگ، ویوی ریزورت و امکانات تکمیلی

·        اتاق ویژه ۲ تخته: دارای میز کار، نشیمن مبله، ۲ تخت یک نفره، ویوی ریزورت و امکانات تکمیلی

·        سوئیت جونیور: دارای یک اتاق، حمام، نشیمن و ۲ تخت با مساحت کل ۷۰ متر مربع

·        سوئیت تراس ‌دار یک خوابه: دارای یک اتاق، ۲ حمام، فضای نشیمن و ۲ تخت با مساحت کل ۱۶۸ متر مربع

·        سوئیت یک خوابه با نمای ریزورت: دارای یک اتاق، ۲ حمام، فضای نشیمن و ۲ تخت با مساحت کل ۱۳۲ متر مربع

·        سوئیت ۲ خوابه با جکوزی در فضای باز: دارای ۲ اتاق، ۳ حمام، فضای نشیمن و ۴ تخت با مساحت کل ۲۵۰ متر مربع

·        اتاق خانوادگی: دارای امکانات و فضای مناسب برای خانواده با مساحت ۷۰ متر مربع

·        سوئیت یک خوابه با استخر خصوصی: مناسب برای ۴ نفر، دارای امکانات لوکس و استخر خصوصی با مساحت کل ۱۶۸ متر مربع

در هر یک از اتاق‌های هتل جی ای لیک ریزورت راس‌الخیمه با توجه به نوع آن امکانات متنوعی ارائه می‌شود. البته بسیاری از امکانات در تمامی واحدها وجود دارد.

امکانات هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

پرطرفدارترین امکانات هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه سرویس فرودگاه، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز اسپا، مرکز تناسب ‌اندام، اتاق‌های خانوادگی، ساحل خصوصی، بار و صبحانه عالی هستند. امکانات سلامتی و تفریحی این اقامتگاه عبارتند از:

·        امکانات سلامتی: مرکز تناسب ‌اندام، کلاس‌های یوگا، استخر کودکان، ماساژ کامل بدن، ماساژ بخش‌های مختلف بدن، اتاق بخار، خدمات زیبایی، سونا و جکوزی

·        امکانات تفریحی: ایروبیک، بینگو، اجرای موسیقی زنده، تیراندازی با کمان، ساحل، کلاس آشپزی، پارک آبی، شب‌های شام با موضوع، باشگاه کودکان، بدمینتون، پخش زنده رویدادهای ورزشی، مینی گلف، کلوپ شبانه، اسب‌سواری، غواصی، ماهی‌گیری، بیلیارد و دارت

امکانات بیرون از خانه، نظافتی، امنیتی، ایمنی، تجاری، عمومی، غذا و نوشیدنی، پذیرش و دسترسی نیز به‌ صورت کامل و با کیفیت بالا در هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه ارائه می‌شوند.

رستوران های هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

در هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه ۱۳ رستوران با تنوع غذایی و محیط عالی وجود دارد. هر یک از این رستوران‌ها براساس نوع خود برای سرو صبحانه، ناهار یا شام مناسب هستند.

·        کینارا بای ویکاس خانا: محیط این رستوران بسیار مدرن و مناسب برای صرف شام است. آشپزی در این رستوران به سبک هندی انجام می‌شود. منوی این رستوران بسیار متنوع و شامل غذاهای حلال و گیاهی است.

·        بیبه: دارای محیط مدرن و انواع غذاهای بین‌المللی است.

·        هشتاد و یک (۸۱): دارای محیطی کاملا دوستانه و خانوادگی است. آشپزی در این رستوران به سبک بین‌المللی انجام می‌شود و مناسب برای صرف وعده‌های صبحانه و شام است. منوی رژیم ‌غذایی گیاهی و حلال نیز در این رستوران وجود دارد.

·        کافه لیک ساید: محیط این رستوران بسیار دوستانه، مدرن و خانوادگی است. آشپزی در این رستوران به سبک بین‌المللی انجام می‌شود و مناسب برای صرف وعده ناهار است.

·        رپابلیک: دارای محیطی کامل مدرن و منوی گیاهی و حلال است. آشپزی در این رستوران به سبک بین‌المللی انجام می‌شود و مناسب برای صرف وعده‌های ناهار و شام است.

·        رستوران انکور: دارای محیطی کاملا دوستانه و خانوادگی و منوی رژیم غذایی گیاهی و حلال است. آشپزی در این رستوران به سبک بین‌المللی انجام می‌شود.

·        رستوران کاپیتان: آشپزی در این رستوران به سبک مدیترانه‌ای انجام می‌شود. دارای محیط کاملا دوستانه و منوی رژیم‌غذایی حلال و گیاهی است.

·        رستوران ابن ماجد: آشپزی در این رستوران به سبک بین‌المللی و مناسب برای وعده‌های شام و صبحانه سرو می‌شود. همچنین دارای منوی رژیم‌غذایی حلال، گیاهی و بدون گلوتن است.

·        رستوران لافونتانا: دارای محیطی کاملا دوستانه و مدرن با منوی رژیم‌غذایی حلال، گیاهی و بدون گلوتن است. آشپزی در این رستوران به سبک بین‌المللی و مناسب برای وعده‌های شام، ناهار و صبحانه سرو می‌شود.

·        رستوران ست: این رستوران دارای سبک آشپزی ایتالیایی، محیطی رمانتیک و منوی رژیم‌غذایی حلال و گیاهی است.

·        رستوران اسموکین گان: دارای محیطی کاملا سنتی و خانوادگی است. منوی رژیم‌غذایی گیاهی و حلال در این محل وجود دارد. این رستوران دارای سبک آشپزی استیک برای وعده شام است.

·        کافه اسپرتس: در این رستوران آشپزی به سبک اروپایی برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. همچنین دارای محیط کاملا دوستانه، خانوادگی، سنتی و منوی گیاهی و حلال است.

·        رستوران ارکید سفید: در این رستوران به سبک آشپزی چینی، تایلندی، آسیایی و ژاپنی غذا سرو می‌شود. محیط نیز کاملا دوستانه، رمانتیک و دارای منوی رژیم غذایی حلال و گیاهی است.

شما می‌توانید غذای خود را در رستوران‌های هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه یا در اتاق خود میل کنید.

استخر های هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

۵ استخر با ویژگی‌های متفاوت در هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه وجود دارد. استخرهای این هتل با ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها عبارتند از:

·        استخر ۱:  در تمامی فصول سال باز است و تمامی سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. صندلی آفتاب‌گیر، چتر آفتاب، حوله و بار استخر از امکانات آن به شمار می‌روند.

·        استخر ۲: در تمامی فصول سال فعالیت می‌کند و برای کودکان مناسب است.

·        استخر ۳: در تمامی فصول سال فعالیت می‌کند و برای تمامی سنین قابل استفاده است. استخر بی‌نهایت، آب ‌گرم، حوله، بار، صندلی آفتاب‌گیر و ساحلی و چترهای آفتاب از امکانات آن به شمار می‌رود.

·        استخر ۴: در تمامی فصول سال باز است و تمامی گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. صندلی آفتاب‌گیر و ساحلی، چترهای آفتاب، بار، حوله و آب‌شور از ویژگی‌های آن هستند.

·        استخر ۵: در تمامی فصول سال باز است، اما تنها بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند. بار، صندلی آفتاب‌گیر و آب‌گرم از ویژگی‌های آن هستند.

استفاده از تمامی استخرهای هتل جی ای لیک ریزورت راس‌الخیمه رایگان است. برای استفاده از برخی استخرها شرایطی مانند محدودیت سنی وجود دارد که مهمانان موظفند آن ها را رعایت کنند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

بیشتر جاذبه‌های گردشگری در فاصله بیش از ۱۲ کیلومتری از هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه قرار دارند. سرویس رفت‌و‌آمد و امکان کرایه اتومبیل برای بازدید از این اماکن امکان‌پذیر است.

·        ساحل جبل علی با فاصله یک کیلومتری از هتل

·        پناهگاه حیوانات با فاصله ۱۲ کیلومتر از هتل

·        سیاره کودکان با فاصله ۱۵ کیلومتر از هتل

·        پارک آبشار روستای الغدیر با فاصله ۱۵ کیلومتر از هتل

·        برج دریاچه جمیرا با فاصله ۱۶ کیلومتر از هتل

·        پارک ام سقیم با فاصله ۱۷ کیلومتر از هتل

·        پارک الاتحاد با فاصله ۱۸ کیلومتر از هتل

·        فواره نخل با فاصله ۱۹ کیلومتر از هتل

رستوران و مراکز رفاهی نیز در نزدیکی هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه وجود دارند.

فاصله هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه تا فرودگاه

فاصله هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه تا فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم ۱۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۴۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی آل شارجه ۶۱ کیلومتر است. ایستگاه متروی جبل علی و ایستگاه متروی صرافی امارات متحد عربی ۶ کیلومتر، ایستگاه متروی دانوب ۷ کیلومتر و ایستگاه متروی انرژی ۹ کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

قیمت رزرو هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه

به ‌دلیل کیفیت بالای هتل جی ای لیک ریزورت راس الخیمه و ۵ ستاره بودن آن، ممکن است هزینه رزرو آن نسبت به دیگر اقامتگاه‌ها اندکی بیشتر باشد. در آژانس الفبای سفر قیمت تور راس الخیمه برای تمامی اتاق‌ها نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید خرید تور راس الخیمه را از این سایت انجام دهید. انواع تور راس الخیمه و تور راس الخیمه ارزان در آژانس الفبای سفر موجود است.

آدرس
فلکه دوم صادقیه-ابتدای اشرفی اصفهانی-نبش سازمان آب غربی-نبش گلستان دوم-پلاک1 واحدهای 3 و 9 و 10 و 11 و 12 و 16
سازمان هواپیمایی کشورینماد اعتماد الکترونیکسازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
  • Youtube
  • Instagram
  • Twitter
  • Telegram
  • Linkedin
  • Facebook