مراکز خرید فیلیپین

بهترین مراکز خرید فیلیپین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 اردیبهشت ، 1403

مراکز خرید فیلیپین | معرفی 14 مرکز خرید

اگر قصد سفر به فیلیپین را دارید و به دنبال بهترین مراکز خرید فیلیپین می‌گردید، این مقاله 14 مرکز خرید مهم این کشور را به شما معرفی می‌کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

احتمالاً حالا که این متن را می‌خوانید، درحال برنامه‌ریزی برای سفر به فیلیپین هستید و می‌خواهید بهترین مراکز خرید این کشور زیبا را بشناسید. اگر این‌طور است، خبرهای خوبی برای شما داریم. فیلیپین با مراکز خرید عالی و پرجنب‌وجوش منتظر شما است! از مال‌های مدرن و شیک گرفته تا بازارهای سنتی و پررونق، مراکز خرید فیلیپین تجربۀ بی‌نظیری را برایتان رقم می‌زند. برای یک خرید فوق‌العاده آماده‌اید؟

1. مرکز خرید گرین بلت ماکاتی

مرکز خرید گرین بلت ماکاتی در سال 2000 میلادی در منطقه تجاری مرکزی شهر ماکاتی افتتاح شد و بیش از 200 فروشگاه و رستوران دارد. گرین بلت در ۵ طبقه ساخته شده است. ۳ طبقۀ اول آن به فروشگاه‌های خرده‌فروشی، طبقۀ چهارم به رستوران‌ها و کافه‌ها و طبقۀ پنجم به سینما و سالن کنسرت اختصاص دارد. مرکز خرید گرین بلت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شما است و به دلیل موقعیت مناسب و دسترسی آسان به مترو، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید در شهر ماکاتی به‌شمار می‌رود. اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید فیلیپین هستید، با خرید تور فیلیپین به فروشگاه گرین بلت بروید.

مرکز خرید گرین بلت ماکاتی از مراکز خرید فیلیپین

عکسی از مرکز خرید گرین بلت ماکاتی 

2. مرکز خرید اس ام کوآپو

مرکز خرید بزرگ اس ام کوآپو در شهر کوآپو فیلیپین قرار دارد. این مرکز خرید در سال 2009 افتتاح شد و بیش از 200 فروشگاه خرده‌فروشی، رستوران و سینما دارد. این مرکز در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است. فروشگاه‌های لباس، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و کتاب‌فروشی فقط بخشی از فروشگاه‌های مستقر در این مرکز هستند. چندین رستوران و کافه در مرکز خرید اس ام کوآپو وجود دارد که بعد از خرید تور خارجی و در حین گشت‌وگذار در مرکز خرید می‌توانید به آ‌ن‌ها سر بزنید. اس ام کوآپو هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما است.

3. مرکز خرید اس ام مگامال 

مرکز خرید اس ام مگامال در شهر پاسیگ فیلیپین، یک مجتمع تفریحی عظیم و بی‌نظیر است که هر سال میلیون‌ها نفر از مردم محلی و گردشگران خارجی را به سوی خود جذب می‌کند. این مرکز خرید با داشتن بیش از 1000 فروشگاه معتبر و متنوع، بهشت کسانی است که از خرید کردن لذت می‌برند. شما می‌توانید ساعت‌ها بگردید و از برندهای محبوب محلی و بین‌المللی خرید کنید.

مرکز خرید اس ام مگامال فیلیپین

عکسی از مرکز خرید اس ام مگامال فیلیپینس 

4. مرکز خرید گلوریه تا

مجتمع بزرگ تجاری گلوریه تا با بیش از 400 فروشگاه جایی است که حتماً باید به آن سربزنید. علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع، 12 سالن سینمای مدرن در این مرکز خرید بزرگ نیز فیلم‌های پرفروش و جذاب دنیا را به نمایش می‌گذارند. گلوریه تا مکانی عالی برای گذران یک روز پرهیجان و خرید و سرگرمی با دوستان یا خانواده است. حتماً برنامه‌ریزی کنید و از تجربه خرید و سرگرمی در این مرکز خرید بزرگ لذت ببرید.

اگر قصد سفر به فیلیپین را دارید و می‌خواهید اطلاعات کاملی درباره موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، آداب و رسوم و... این کشور بدانید، ما در مقاله‌ای با عنوان «فیلیپین کجاست؟» اطلاعات کلملی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

مرکز خرید گلوریه تا از مراکز خرید فیلیپین

تصویری از مرکز خرید گلوریه تا 

5. مرکز خرید اس ام مال آسیا 

رسیدیم به هیجان‌انگیزترین مرکز خرید فیلیپین؛ مرکز خرید اس ام مال آسیا در شهر پاسای. این مرکز خرید با مساحت 42 هکتاری خود، بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مرکز خرید و تفریح در این کشور به شمار می‌رود. هر روز حدود 200 هزار نفر از مردم محلی و گردشگران خارجی از این مجموعه بازدید می‌کنند تا از تنوع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متعددش و از مراکز تفریحی و سرگرمی‌اش لذت ببرند.

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این مرکز، سالن سینمای آی‌مکس آن است که یکی از بزرگ‌ترین صفحه‌های نمایش سه‌بعدی جهان را دارد. در این مرکز یک پیست یخ‌بندان وجود دارد که وسعت آن به اندازۀ زمین بازی‌های المپیک است. به‌نظر می‌رسد که این یک مورد را نمی‌شود از دست داد؛ نه؟

مرکز خرید اس ام مال آسیا

عکسی از مرکز خرید اس ام مال آسیا  

6. فروشگاه گرین بلت

گرین بلت در شهر مانیل قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید فیلیپین بین توریست‌ها است. در این مرکز خرید زیبا و مدرن می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر و لوکسی مثل Louis Vuitton، Gucci و Marc Jacobs خرید کنید. از رستوران‌ها و کافه‌های متنوع گرین بلت غافل نشوید. پس از گشت‌وگذار و خرید، با دوستان و عزیزانتان بنشینید و بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی را میل کنید. این مرکز یک سینمای مدرن و پیشرفتۀ سه‌بعدی نیز دارد و روز شما را کامل می‌کند.

7. مرکز خرید سنچوری مال ماکاتی

سنجوری مال ماکاتی هم از آن مراکز خریدی است که بعید می‌دانم دلتان بیاید از آن دیدن نکنید. اگر گذرتان به منطقه ماکاتی در مانیل افتاد، تفریح در این مرکز را از خودتان دریغ نکنید. یکی از ویژگی‌های جالب مراکز خرید فیلیپین این است که می‌توانید در آن‌ها یک روز کامل را بسازید. سنچوری مال ماکاتی هم همین‌طور است. می‌توانید ساعت‌ها در آن بگردید، از برندهای محبوب خرید کنید، در رستوران‌ها و کافه‌هایش غذاهای لذیذ بخورید و فیلم‌های جدید را در سینماهایش ببینید.

مرکز خرید سنچوری مال ماکاتی از مراکز خرید فیلیپین

تصویری از مرکز خرید سنچوری مال ماکاتی 

8. مرکز خرید شانگریلا لا پلازا

اگر عاشق سبک زندگی مدرن هستید، این مرکز خرید مخصوص شما است. شانگریلا پلازا در بلوار شاو شهر مندلوینگ یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید برای لوکس‌پسندان است. این مرکز زیبا و مدرن انواع فروشگاه‌های معتبر، برندهای مطرح، بوتیک‌های لوکس و رستوران‌های شیک را در خود جا داده است.

شانگریلا پلازا 4 بخش اصلی دارد: مال اصلی، بال شمالی، بال شرقی و شانگریلا پلازا. هرکدام از این بخش‌ها دیدنی‌های منحصربه‌فردی دارند که نباید از دست بدهید. اگر در فصل جشنواره‌های بین‌المللی به این مرکز خرید بروید، فیلم‌های روز اکران‌شده در جشنواره‌های معتبر را در آن می‌بینید.

مرکز خرید شانگریلا لا پلازا از مراکز خرید فیلیپین

تصویری از مرکز خرید شانگریلا لا پلازا 

9. مرکز خرید آپ تاون بونیفاسیو

آپ تاون بونیفاسیو که در دل شهر جهانی بونیفاسیو قرار دارد، علاوه‌بر همۀ ویژگی‌های بی‌نظیر مراکز خرید دیگر فیلیپین، با فضایی سبز و زیبا احاطه شده است. لذت از طبیعت در کنار خرید، تفریح و غذاهای معرکه را از دست ندهید.

مرکز خرید آپ تاون بونیفاسیو از مراکز خرید فیلیپین

عکسی از مرکز خرید آپ تاون بونیفاسیو 

10. مرکز خرید پاور پلنت ماکاتی

رسیدیم به مرکز خریدی که آدم‌های آرام و فراری از ازدحام عاشقش می‌شوند. در پاور پلنت ماکاتی خبری از شلوغی و جمعیت مراکز خرید دیگر نیست. شما می‌توانید با خیال راحت در آن گردش کنید، هرچه می‌خواهید بخرید و کسی هم به شما تنه نزند!

مرکز خرید پاور پلنت ماکاتی از مراکز خرید فیلیپین

عکسی از مرکز خرید پاور پلنت ماکاتی 

11. مرکز خرید ترینوما

مرکز خرید ترینوما که در سال 2019 تأسیس شد و از جمله مراکز خرید دیدنی و عظیم در فیلیپین محسوب می‌شود. این مرکز خرید 600 فروشگاه، 12 سالن سینما، ظرفیت بیش از 3000 نفر در روز، پارکینگ رایگان و دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد. دیگر چه می‌خواهیم؟

مرکز خرید ترینوما از مراکز خرید فیلیپین

تصویری از مرکز خرید ترینوما 

12. مرکز خرید اس ام سیتی نورث 

با پنجمین مرکز خرید بزرگ دنیا آشنا شوید! مرکز خرید SM City North EDSA با داشتن 16 هکتار زیربنا، اسکای گاردن، مرکز تفریحی با بیش از 100 بازی و رستوران‌های بی‌نظیر آماده است تا خاطره شما را از سفر به فیلیپین به بهترین نحو تکمیل کند.

13. مرکز خرید ونیز گرند کانال تاگیگ

چه می‌شود اگر همان‌طور که در دل شهری آسیایی هستید، تجربه سفر به ونیز را هم به خاطراتتان اضافه کنید؟ مرکز خرید ونیز گرند کانال تاگیگ که  در شهر تاگیگ قرار دارد، این امکان را فراهم کرده است. سوار قایق شوید، روی آب‌های رودخانه مصنوعی گردش کنید و هوای ونیز زیبا را نفس بکشید.

مرکز خرید ونیز گرند کانال تاگیگ فیلیپین

عکسی از مرکز خرید ونیز گرند کانال تاگیگ 

14. مرکز خرید گرین هیلز 

به آخرین مرکز خرید رسیدیم. این مرکز خرید هم مثل همۀ فروشگاه‌های بزرگ و مجهز فیلیپین امکانات خوبی را برای تفریح و گذران وقت مسافران در نظر گرفته است اما یک فرق اساسی با بقیه دارد. قیمت اجناس در گرین هیلز نسبت به پاساژهای دیگر مناسب‌تر است. اگر می‌خواهید با قیمت ارزان خرید کنید، گرین هیلز انتخاب فوق‌العاده‌ای است. 

مرکز خرید گرین هیلز از مراکز خرید فیلیپین

عکسی از مرکز خرید گرین هیلز  

شما به کدام مراکز خرید فیلیپین می روید؟

این هم از این. حالا لیست کاملی دارید از بهترین مراکز خرید فیلیپین که به شما می‌گوید در هر مرکز خرید چه چیزی انتظارتان را می‌کشد. پیشنهاد می‌کنیم برنامۀ سفر خود را بررسی کنید، ببینید که قرار است به کدام‌یک از شهرهای فیلیپین سفر کنید و چقدر زمان و بودجه دارید. در نهایت به کمک این لیست، مراکز خریدی را که می‌خواهید ببینید انتخاب کنید. فراموش نکنید تجربه بازدید از این مراکز خرید را با ما هم به اشتراک بگذارید. خوش بگذرد!

سؤالات متداول:

1. بهترین مراکز خرید فیلیپین کدام هستند؟

مرکز خرید گرین هیلز، فروشگاه گرین بلت، مرکز خرید ونیز گرند کانال تاگیگ، مرکز خرید ترینوما، مرکز خرید آپ تاون بونیفاسیو، مرکز خرید سنچوری مال ماکاتی و مرکز خرید اس ام مگامال از معروف‌ترین مراکز خرید فیلیپین هستند.

2. معروف ترین مرکز خرید فیلیپین چه نام دارد؟

مرکز خرید اس ام سیتی نورث پنجمین مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می‌شود و 16 هکتار زیربنا دارد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt