مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 اردیبهشت ، 1402

مرکز خرید آکمرکز استانبول + عکس و آدرس

مرکز خرید آکمرکز (Akmerkez)،‌ به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس استانبول شناخته می‌شود و اهالی استانبول و گردشگران برای خرید اجناس باکیفیت به آن مراجعه می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استانبول، برای عاشقان خرید، همچون بهشتی روی زمین است. این شهر مراکز خرید فراوانی دارد که هر کدام از آن‌ها، نمایندگان مطرح‌ترین برندهای جهانی هستند. آکمرکز (Akmerkez)،‌ به عنوان سومین مرکز خرید لوکس استانبول شناخته می‌شود و طرفداران بسیاری در بین اهالی استانبول و گردشگران خارجی دارد. اجناس باکیفیت و متنوعی که در فروشگاه‌های آکمرکز به مشتریان عرضه می‌شوند، از دلایل محبوبیت این فروشگاه در دهه‌های اخیر به شمار می‌روند.

اگر می‌خواهید در سفر به استانبول به تعدادی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر سر بزنید، در این بخش شما را با یکی از بهترین‌ها آشنا خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز خرید آکمرکز، مطالعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

نمایی از مرکز خرید آکمرکز استانبول

نمایی از مرکز خرید آکمرکز استانبول

آکمرکز؛ یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آکمرکز در سال 1993 در منطقه بشیکتاش استانبول افتتاح شد. این مجموعه بعد از مراکز خرید آتاکوی و کپیتول، به عنوان لوکس‌ترین مرکز خرید استانبول شناخته می‌شود. آکمرکز در چهار طبقه و مساحتی حدود 18هزار مترمربع ساخته شد. این مجموعه در حال حاضر حدود 250 فروشگاه دارد و به 41 پله برقی،‌ دو آسانسور شیشه‌ای و 30 آسانسور معمولی مجهز است.

این مرکز خرید محبوب که حدود 30 سال از ساخت آن می‌گذرد، همچنان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود و در هر ماه چندین میلیون نفر بازدیدکننده دارد. این مجموعه در سال طول سال‌های 2008 تا 2014 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا شکل و شمایل مدرن‌تری به خود بگیرید و جایگاه ویژه‌اش را از دست ندهد. حدود 20میلیون یورو برای این بازسازی هزینه شد و طراحی داخلی آک مرکز به‌طورکامل تغییر کرد.

جالب است بدانید که آک مرکز در سال 1995 جایزه بهترین مرکز خرید اروپا، در سال 1996 جایزه بهترین مرکز خرید دنیا و در سال 2010 جایزه بهترین طراحی داخلی را از آن خود کرد. شما می توانید با رزرو تور استانبول از این مرکز خرید لوکس بازدید کنید.

مرکز خرید لوکس آکمرکز استانبول

مرکز خرید لوکس آکمرکز استانبول

برندهای موجود در مرکز خرید آکمرکز

آکمرکز یک مرکز خرید لوکس است که در منطقه‌ای اروپایی قرار دارد؛ ازاین‌رو اغلب برندهای مطرح دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند. در این بین می‌توان به برندهای آدیداس، منگو، نایکی، زارا، تفال، گپ، هوگو باس، فیلیپس، سامسونگ، سواروسکی، ماوی، ماسیمو دوتی، دیزل، لیوایز و کالوین کلاین اشاره کرد.

اغلب فروشگاه‌های آکمرکز به پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه و کیف و کفش اختصاص دارند؛ اما شما می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، جواهرات و اسباب‌بازی را نیز با بهترین کیفیت در این  مرکز خرید پیدا کنید. اجناس فروشگاه‌های آکمرکز معمولا قیمت بالایی دارند و مکان خوبی برای یک خرید اقتصادی به شمار نمی‌روند.

فضای داخلی مرکز خرید آکمرکز

فضای داخلی مرکز خرید آکمرکز

امکانات رفاهی و تفریحی آکمرکز

آکمرکز فقط یک مرکز خرید معمولی نیست، بلکه امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. شما می‌توانید پس از یک خرید طولانی در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های لوکس این مجموعه بنشینید و غذای موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید؛ همچنین این مرکز خرید، 7 سالن سینما دارد که فیلم‌های روز دنیا در آن‌ها اکران می‌شود.

آکمرکز یک مکان خاص در استانبول است که طرفداران خاص خود را دارد. حتی اگر قصد خرید ندارید نیز در سفر به استانبول، بازدید از این مکان را از دست ندهید. طراحی داخلی زیبا، رستوران‌ها و فروشگاه‌های لوکس با منظره‌ای چشم‌نواز، همگی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید به شمار می‌روند و باعث جلب توجه می‌شوند.

فروشگاه های مرکز خرید آکمرکز

فروشگاه های مرکز خرید آکمرکز

آکمرکز کجاست؟ آدرس و نحوه دسترسی

آکمرکز، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، در منطقه اروپایی بشیکتاش، محله اتیلر، خیابان نسبتیه واقع شده است. بشیکتاش یکی از مشهورترین و لاکچری‌ترین مناطق استانبول به شمار می‌رود و دسترسی به آن اصلا دشوار نیست. اگر می‌خواهید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، سوار متروی خط M6 شده و در ایستگاه نسبتیه از قطار خارج شوید. پس از چند دقیقه پیاده‌روی به آکمرکز خواهید رسید.

تاکسی‌های استانبول نیز شما را به هرجایی که بخواهید می‌رسانند؛ اما در مقایسه با مترو قیمت بالاتری دارند. برای داشتن یک سفر اقتصادی، استفاده از مترو و اتوبوس بهترین راه است.

ساعات کاری مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول همه روزه به غیر از شنبه‌ها کار خود را از ساعت 10:00 آغاز می‌کند و تا 20:00 در خدمت‌رسانی به مشتریان آماده است.

شما می‌توانید کلیه اجناس مورنیازتان را از قبیل پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، کیف، کفش، جواهرات و اکسسوری و اسباب‌بازی را در این مجموعه پیدا کنید. آکمرکز یک مرکز خرید لوکس است؛ پس توقع نداشته باشید که اجناس آن ارزان قیمت باشند.

گردش در استانبول با بهترین تورهای تفریحی الفبای سفر

در این مقاله، مرکز خرید آکمرکز، یکی از محبوب‌ترین پاساژهای استانبول را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید از استانبول را دارید، چه جایی بهتر از آکمرکز است؟ انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و زیورآلات را در این مکان پیدا خواهید کرد.

برای خرید تور استانبول با قیمت مناسب و کیفیت بالا، همین حالا از طریق سایت اقدام کنید. همکاران ما در آژانس هواپیمایی الفبای سفر همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات گردشگری را به شما عزیزان عرضه کنند. مطمئن باشید که با یک بار خرید از این مجموعه، به مشتری دائمی الفبای سفر تبدیل خواهید شد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt