بهترین فروشگاه های اینترنتی ترکیه برای خرید آنلاین

بهترین فروشگاه های اینترنتی ترکیه برای خرید آنلاین

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 آذر ، 1400

بهترین فروشگاه های اینترنتی ترکیه برای خرید آنلاین

بهترین فروشگاه های اینترنتی ترکیه برای خرید آنلاین از سایت های ترکیه را در این بخش از الفبای سفر بشناسید پرای آشنایی و خرید سایت برندهای ترکیه با ما همراه باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خرید آنلاین از ترکیه

بهترین چیز در مورد خرید آنلاین از وب سایت های ترکیه این است که هزینه ها به میزان قابل توجهی کمتر از آن چیزی است که اگر بخواهید از یک فروشگاه محلی در بسیاری از کشورها خرید کنید، پرداخت می کنید. 
اولین مزیت خرید آنلاین از وب سایت های ترکیه این است که قبل از خرید می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید. این اطمینان حاصل می کند که برای اقلامی که علاقه مند به خرید آنها هستید پول اضافی پرداخت نمی کنید.اگر تور ترکیه خریداری کردید و زمان کافی برای خرید کردن و گشت زنی در فروشگاه های مقصد ندارید می توانید از سایت های فروشگاهی آنلاین در ترکیه برای خرید فوری دیدن کنید.

خرید اینترنتی ترکیه

مزایای خرید آنلاین ترکیه

یکی دیگر از خوبی‌های خرید از وب‌سایت‌های ترکیه این است که می‌توانید نظرات و نرخ‌های ارسال شده توسط افرادی که همان محصول مورد نظر شما را خریداری کرده‌اند را بخوانید. اگر تجربه خوبی از محصولاتی که از آن وب‌سایت خریداری کرده‌اند داشته باشند. ، خواهید دانست که اگر از خدمات آنها استفاده کنید آنها نیز همین تجربه را ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، می‌توانید نظرات ارسال شده توسط مشتریانی را بخوانید که از خدماتی که از آن وب‌سایت‌ها دریافت کرده‌اند راضی بوده‌اند.

تور استانبول

دومین مزیت خرید آنلاین از سایت های ترکیه این است که می توانید از پیشنهادات ویژه استفاده کنید. در صورت تمایل به خرید اجناس با قیمتی با تخفیف، خرده فروشان مختلفی وجود دارند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه بر این، برخی از وب‌سایت‌ها همچنین خدمات حمل و نقل و تحویل رایگان را برای سفارش‌هایی که به صورت آنلاین به آدرس محلی شما در استانبول ارائه شده توسط شرکت ما ارائه می‌دهند، سپس ما ارسال آن را به طور گسترده به کشور شما انجام خواهیم داد.
هنگام خرید آنلاین از وب سایت های ترکیه، می توانید اقلام بسیار متنوعی را برای خرید از خانه خود پیدا کنید. هنگامی که در مورد محصولاتی که می خواهید خریداری کنید تصمیم گرفتید، می توانید وارد سایت شوید و سپس فرم آنلاینی را که حاوی تمام جزئیات مورد نیاز شما است تکمیل کنید.
هنگامی که سفارش شما پردازش شد، زمانی که برای ارسال آماده شد، یک اعلان از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. سپس می توانید صبر کنید تا کالا به درب منزل شما برسد و سپس آن را برای شما ارسال کنید. تا اطمینان حاصل شود که آن را در شرایط عالی دریافت می کنید.

معرفی کامل محله های استانبول برای سفر و زندگی

لیست قروشگاه های آنلاین لباس در ترکیه

tr.puma.comhappysoul.netcacharel.com.tradiddax.com.tr
mugo.com.tripekevi.comcolins.com.trallday.com.tr
mavi.comkoton.comdilvin.com.tramazon.com.tr
n11.comlafaba.come-chima.combeymen.com
spx.com.trlcwaiki.comgap.com.trbsl.com.tr

فروشگاه آنلاین ترکیه

فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها بازدید کنید و همان نوع محصولاتی را ارائه می‌دهند که می‌توانید در فروشگاه‌ها بخرید، اما بدون دردسر دویدن در صف‌های طولانی مردم. این فروشگاه‌ها به جای ایستادن در صف‌های طولانی، لباس، کیف دستی، کفش و لوازم جانبی را می‌فروشند که همگی از رایانه قابل خرید هستند. خرید از وب سایت های ترکیه نه تنها ایمن است، بلکه می تواند تا حد زیادی در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند.

ترندیول(Trendyol)

Trendyol یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ترکیه است! گزینه های زیادی در Trendyol از فروشگاه های آنلاین گرفته تا اجناس دست دوم وجود دارد و این بسیار شبیه به آمازون است، مردم می توانند فروشگاه های آنلاین خود را باز کنند و محصولات خود را خریداری کنند پس باید مراقب باشید پس از خرید، نظرات و ستاره های فروشگاه ها را بررسی کنید! و جالب است بدانید برندها نیز فروشگاه های خود را در این بازار دارند. از فروشگاه‌های تأیید شده، مارک‌های گران‌قیمت را خریداری کنید!

فروشگاه آنلاین ترندیول ترکیه

ترندیول ترکیه

بوینر(Boyner)

Boyner یک شرکت شناخته شده است و دارای برندهای داخلی و بین المللی بسیاری است، در دسته بندی های مختلف اعم از زنانه، مردانه، پیشنهادات، نوزادان، نوجوانان! برندهای زیادی از سطح بالا تا معمولی در Boyner موجود است.

گیتی گیدیور (Gittigidiyor)

معاملات، فروش، و تخفیف های بزرگ از هزاران فروشگاه آنلاین!

Gittigidiyor یک شرکت خرده فروشی معروف در ترکیه است. هیچ فروشگاه فیزیکی وجود ندارد. مردم فروشگاه های خود را در این بازار آنلاین باز می کنند. تأیید شما پس از دریافت بسته های خود برای واریز پرداخت به فروشندگان مورد نیاز است.

از فروشگاه های معروف اینترنتی ترکیه

لوگوی یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی ترکیه

هپسیورادا (Hepsiurada)

Hepsiurada.com یک شرکت بسیار قابل اعتماد است که حمل و نقل خاص خود را دارد. Hepsiburada یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که طیف گسترده ای از محصولات مانند لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم التحریر، دکوراسیون منزل و مواد غذایی را ارائه می دهد. مردم می توانند فروشگاه های آنلاین را در hepsiurada.com مانند آمازون باز کنند.

واکو (Vakko) 

Vakko یک شرکت مد ترکیه است. منسوجات، کالاهای چرمی، و لوازم جانبی تولید و خرده‌فروشی می‌کند که ظاهری شیک به استایل افراد می‌بخشد.

فروشگاه واکو

فروشگاه واکو

بیمن (Beymen)

Beymen که به عنوان یک برند پوشاک مردانه در سال 1971 تأسیس شد، بر اساس این ابتکار بلندپروازانه از لباس زنانه به محصولات خانگی، از لوازم آرایشی تا لوازم جانبی، ساخته شد.

تکنوسا (Teknosa)

تکنوسا یک خرده فروش لوازم الکترونیکی است که هدف آن ارائه محصولات فناوری به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات است.

تکنوسا ترکیه

خرید محصولات دیجیتالی از تکنوسا

سوالات متداول

آیا آمازون در ترکیه وجود دارد؟
Amazon Prime اکنون در ترکیه است: آمازون Prime تحویل رایگان و سریع هزاران محصول را در دسته‌های مختلف از لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته تا اسباب‌بازی، کتاب تا زیبایی و مراقبت شخصی - در میان بسیاری دیگر ارائه می‌کند.

بهترین مارک ترکیه چیست؟

بهترین مارک های ترک مانند LTB، Hatemoglu، KAYRA، Vakko، Bigg Shop، Sarar، Bueno Shoes، Lidyana، Karya، Faik Sonmez، KAFT، Sail Laker's، Kikyrnik، Ipekyol نیز محبوب هستند.

بهترین سایت خرید آنلاین در ترکیه چیست؟
1 - Trendyol.com. Trendyol بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک در ترکیه است که دفتر مرکزی آن در استانبول است. ...
2 – Hepsiurada.com
3 – n11.com
4 - GittiGidiyor نیز بخشی از eBay است
5 – akakce.com

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt