فاصله استانبول تا دیگر شهرهای ترکیه و جهان

فاصله استانبول تا دیگر شهرهای ترکیه و جهان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آذر ، 1402

فاصله استانبول تا دیگر شهرهای ترکیه و جهان

فاصله استانبول تا آنتالیا، ازمیر و آنکارا به همراه مهم ترین شهرهای جهان چون بارسلون، لس آنجس و دیگر کشورهایی که ایرانیان زیادی قصد مهاجرت دارند را در اینجا بخوانید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ترکیه بین قاره ای: کشوری قابل توجه که در آن قاره ها و فرهنگ ها با هم ترکیب می شوند و در نتیجه تأثیرات منحصر به فرد آسیایی ، اروپایی و خاورمیانه ای ایجاد می شود. از طریق این مقصد سفر واقعاً فوق العاده سفر کنید و لذت های بی نظیر ترکیه را تجربه کنید!

از مسافت هوایی ایران با کشورهای مختلف چه میدانید

از مسافت هوایی تعدادی از کشورها تا ایران مطلع شوید

استانبول باورنکردنی

برای کاوش در شهر با تور استانبول آماده شوید ، شهری که هم آسیا و هم اروپا را در بر می گیرد! در نتیجه ، دارای زیبایی اروپایی ساختمانهای باستانی و رنگارنگ است که با معنویت و طعم آسیایی ترکیب شده است. لذت شهرهای مدرن و کلان شهری را مشاهده کنید که دارای زیبایی های خیره کننده گذشته و لطف اسلام است. در بازارهای ادویه باستانی ، مساجد دیدنی و کاخ هایی با فضاهای داخلی مجلل و زیبا به زیبایی نمای بیرونی آنها دیده می شود. پس از یک روز پرحادثه از تاریخ و فرهنگ ، با چشم انداز روی پشت بام و انتخابهای بی پایان غذاهای خوش طعم ترک ، آرام باشید. باقلوا شیرین ، کباب افسانه ای ترکی یا مزز خوشمزه ، غذاهای ترکی در سراسر جهان دوست دارند. با این حال خیلی ها دوست دارند تورهای ترکیبی خریداری کنند یا از استانبول خودشان به شهرهای دیگر بروند پس حتما همراه ما باشید.

فاصله استانبول تا ازمیر

فرض کنید شما در واقع در حال برنامه ریزی یک سفر جاده ای به استانبول هستید و می خواهید در طول مسیر برای استراحت توقف کنید. اگر این یک سفر جاده ای واقعی است ، ممکن است بخواهید ایستگاه های جالب را در طول مسیر بررسی کنید ، در رستوران های بزرگ غذا بخورید و حتی ممکن است یک هتل برای شب اقامت پیدا کنید. با توجه به طول این سفر ، ما فکر می کنیم شما می توانید این سفر جاده ای سرگرم کننده را در بیش از یک روز گسترش دهید.زمان سفر: 5.5 ساعت در جاده با 1 شب اقامت
اگر می توانید تمام این سفر را بدون توقف انجام دهید ، در اینجا پاسخ سریع وجود دارد.

  • رانندگی بدون توقف: 297 مایل یا 478 کیلومتر
  • مدت زمان رانندگی: 5 ساعت و 29 دقیقه

فاصله پرواز از استانبول به ازمیر (فرودگاه استانبول - فرودگاه ازمیر عدنان مندرس) 221 مایل / 356 کیلومتر. مدت زمان تخمینی پرواز 55 دقیقه است.

مسافت استانبول تا ازمیر

مسافت استانبول تا ازمیر روی نقشه

فاصله استانبول تا مارماریس

باتوجه به اینکه در سفر جاده ای ممکن است بخواهید ایستگاه های جالب را در طول مسیر بررسی کنید ، در رستوران های بزرگ غذا بخورید و حتی ممکن است یک هتل برای شب اقامت پیدا کنید. سفر جاده ای 2 روز رانندگی حتی ممکن است زمان ببرد.
از استانبول شروع کنید.

برنامه سفر پیشنهادی:

حدود 3 ساعت رانندگی کنید ، سپس در بورسا توقف کرده و حدود 1 ساعت بمانید. سپس ، 3 ساعت دیگر رانندگی کنید و سپس در تورگوتلو توقف کنید ویک شب بمانید. روز بعد ، حدود 1 ساعت رانندگی کنید ، سپس در افسوس توقف کرده و حدود 1 ساعت بمانید. سپس 1.5 ساعت دیگر رانندگی کنید سپس در موگلا توقف کرده و 1 ساعت بمانید. در نهایت ، حدود 28 دقیقه رانندگی کنید و به مارماریس برسید.
مدت زمان پرواز: 1 ساعت ، 5 دقیقه
بنابراین در نهایت ما می توانیم از زمان کل سفر از استانبول به مارماریس از جمله زمان صرف شده برای رفت و آمد به فرودگاهها ، زمان انتظار 2 ساعت در فرودگاه برای گذراندن مراحل تا خروج از فرودگاه مارماریس را در نظر بگیریم.

فاصله استانبول تا مارماریس

فاصله استانبول تا آنتالیا

امکان دارد تور ترکیبی استانبول آنتالیا خریداری کرده باشید یا اگر در استانبول هستید بخواهید باتور آنتالیا عازم این شهر توریستی و زیبا شوید.  فاصله پرواز از استانبول به آنتالیا (فرودگاه استانبول - فرودگاه آنتالیا) 321 مایل / 516 کیلومتر است. یعنی به عبارتی مدت زمان تخمینی پرواز 1 ساعت و 6 دقیقه است.

فاصله استانبول تا آنتالیا با اتوبوس

سفر با اتوبوس یک راه حل خوب برای کسانی است که به آنتالیا سفر می کنند زیرا تنها 493 مایل با استانبول فاصله دارد. رسیدن از مکانی به مکان دیگر 13 ساعت طول می کشد. بلیط یک سفر به طور متوسط 30 دلار خواهد بود. همچنین بلیط اتوبوس از 25 دلار آمریکا در دسترس است. روزانه 2 سواری دو شهر را به هم متصل می کند. MetroTurizm اتوبوس های استانبول را اداره می کند.

قطار از استانبول به آنتالیا

قطارهای استانبول به آنتالیا از کادیکوی حرکت کرده و به ساندیکلی می رسند. راه آهن متصل کننده دو شهر حدود 462 مایل است. این سفر حدود 14 ساعت طول می کشد. هزینه کرایه قطار حدود 25 دلار آمریکا است. همچنین ، قیمت بلیط مقصد انتخابی ممکن است از 17 دلار تا 34 دلار متغیر باشد. بنابراین ، از خرید بلیط از قبل دریغ نکنید. در مسیر استانبول به آنتالیا 27 توقف وجود دارد.

مسافت استانبول تا آنتالیا روی نقشه

فاصله آنتالیا تا استانبول روی نقشه

فاصله استانبول تا بدروم

کل فاصله مستقیم بین بدروم و استانبول 461 کیلومتر کیلومتر و 800 متر مصادف با 286.9 مایل است. این یک فاصله مستقیم است و بنابراین بیشتر اوقات فاصله واقعی بین بدروم و استانبول ممکن است بیشتر باشد یا به دلیل خمیدگی جاده متفاوت باشد. پس میتوان گفت فاصله رانندگی یا فاصله سفر بین بدروم تا استانبول 695 کیلومتر و 217 متر است. 

تفاوت زمانی بین بدروم و استانبول

تفاوت زمان طلوع خورشید یا تفاوت زمان واقعی بین بدروم و استانبول 0 ساعت ، 6 دقیقه و 11 ثانیه است. 

مدت زمان سفر بدروم به استانبول

بدروم در فاصله 461 کیلومتری استانبول واقع شده است ، بنابراین اگر با سرعت ثابت 50 کیلومتر در ساعت سفر کنید ، می توانید در 13 ساعت و 45 دقیقه به استانبول برسید. زمان سفر استانبول شما ممکن است به دلیل سرعت اتوبوس ، سرعت قطار یا بسته به وسیله نقلیه ای که استفاده می کنید متفاوت باشد. همچنین در صورت سفر با هواپیما فاصله بین دو شهر در 1 ساعت پرواز قابل دستیابی است.

مسافت استانبول تا بدروم ترکیه

فاصله استانبول تا بدروم روی نقشه

فاصله استانبول تا سایر شهرهای دنیا

فاصله تا استانبول (برحسب کیلومتر)نام شهر-کشور
562آتن یونان
1611بغداد عراق
1765باکو آذربایجان
7478بانگکوک تایلند
2235بارسلونا اسپانیا
7065پکن چین
820بلگراد صربستان
1738برلین آلمان
8824شیکاگو آمریکا
4558دهلی هند
3003دبی امارات
14625ملبورن استرالیا
14945سیدنی استرالیا
2107سنت پترزبورگ
11042لس آنجلس آمریکا
2744مادرید اسپانیا
8088نیویورک آمریکا
1757مسکو روسیه

سوالات متداول

فاصله بین استانبول تا آنکارا چقدر است؟

353 کیلومتر

نزدیک ترین شهر به استانبول کدام است و چقدر فاصله دارد؟

نزدیک ترین شهر به استانبول بورسا است با 91 کیلومتر مسافت

فاصله کاپادوکیا از استانبول چقدر است؟

352 مایل، سریع ترین راه برای رفتن از استانبول به کاپادوکیا ، هواپیمایی است که بلیط آن به طور متوسط ​​108 دلار هزینه دارد و زمان سفر 3 ساعت است. فاصله استانبول تا کاپادوکیه 352 مایل است. فاصله جاده 457 مایل است.


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt