زشت ترین مردم دنیا چه کسانی هستند؟

زشت ترین مردم دنیا چه کسانی هستند؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 خرداد ، 1400

زشت ترین مردم دنیا چه کسانی هستند؟

طبق نظرسنجی که از طریق سایت مردمان زیبا صورت گرفته، برآورد شده است که تقریبا فقط 12 درصد از مردان و 15 درصد از زنان انگلیس زیبا هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زیبایی یا زشتی مقوله ای نیست که بتوان خط کلی برایش رسم کرد و افراد دارای ویژگی های ظاهری بالاتر را زیبا یا پایین تر را زشت نامید ولی طبق تحقیقات و نظرسنجی های صورت گرفته از طرف سایت مردمان زیبا میتوان این صفات را به برخی نسبت داد.

زشت ترین مردم دنیا

طبق نظرسنجی که از طریق سایت مردمان زیبا صورت گرفته، برآورد شده است که تقریبا فقط 12 درصد از مردان و 15 درصد از زنان انگلیس زیبا هستند. به همین دلیل در این گزارش آمده است که مردمان انگلیس جزء زشت ترین ها در دنیا هستند.

این سایت همچین اعلام داشته است که مردان سوئدی با 65 درصد رای جزء زیباترین مردان و زنان نروژی با 76 درصد رای، عنوان زیباترین زنان دنیا را به دست آورده اند.

این وب سایت در سال 2002 در دانمارک راه اندازی شده است و بنا به نظرسنجی هایش اعلام داشته که سه کشور سوئد، برزیل و نروژ زیباترین افراد و آلمان و انگلیس زشت ترین مردم را دارند.

گاهی در حوزه مدلینگ نیز شاهد زنان و مردانی با ظاهر متفاوت هستیم که میتوانند باعث شوند از دادن عناوینی این چنین به افراد خودداری کرده و به دنبال زیبایی در هر چیز که میبینیم باشیم.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt