قبرس:گردشگرانی که کرونا بگیرند هزینه سفرشان با ماست

قبرس:گردشگرانی که کرونا بگیرند هزینه سفرشان با ماست

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 خرداد ، 1399

قبرس:گردشگرانی که کرونا بگیرند هزینه سفرشان با ماست

با اعلام قبرس اگر کسی در سفر به این کشور مبتلا به ویروس کرونا شود، دولت این کشور هزینه سفرش را می‌دهد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

قضیه از چه قراره؟

با اعلام دولت قبرس اگر گردشگران خارجی در سفر به این کشور مبتلا به ویروس کرونا شوند، هزینه سفر به قبرس بر عهده دولت این کشور است این هزینه شامل اقامت، درمان، و تغذیه می شود را پرداخته و مسافران فقط باید خرج بلیت برگشت و انتقال به فرودگاه را از جیب خود بدهند.

اهمیت صنعت گردشگری در قبرس

در سال 2019 حدود 15 درصد تولید ناخالص داخلی قبرس از صنعت توریسم بوده و از طرفی باتوجه به کاهش نرخ سفر به این کشور به دلیل شیوع کووید-19 دولت در پی آن است که مسافران هرچه سفر خود را به این جزیره زیبا شروع نمایند. در واقع این بخشی از بسته تشویقی دولت قبرس برای این است که گردشگران را دوباره به این جزیره بکشاند. ناگفته نماند که تا تاریخ 10 خرداد ابتلای 939 نفر به ویروس کرونا و در مجموع مرگ 17 نفر در این کشور تایید شده است.

سفر به قبرس با هزینه دولت

دولت قبرس چه تمعهیداتی اخذ کرده است؟

با اعلام مقامات دولتی قبرس فرودگاه های این کشور از 9 ژوئن 2020 در ابتدا برروی شهروندان کشورهایی از جمله آلمان، یونان و مالتا بازگشایی میشود و همچنین شهروندان روسیه و انگلستان که بیش از نیمی از توریست های این کشور را تشکیل می دهند از ماه ژوئیه می توانند وارد خاک این جزیره شوند، همچنین در پی این اطلاعیه یک بیمارستان با در اختیار داشتن صد تخت‌خواب به طور ویژه برای گردشگرانی که معلوم شود به کرونا مبتلا هستند، کنار گذاشته شده است و همچنین برای خانواده آنها هتل‌های قرنطینه در نظر می‌گیرند.

آن دسته از عزیزانی که قصد دارند به قبرس سفر کنند می توانند برنامه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام را در لینک درج شده مشاهده نمایند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt