دست و دلباز ترین و خسیس ترین مردم دنیا را بشناسید

دست و دلباز ترین و خسیس ترین مردم دنیا را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

دست و دلباز ترین و خسیس ترین مردم دنیا را بشناسید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همه ما آدم هایی را می شناسیم که پول به جیبشان بند است و خیلی در خرج کردن مال خود وسواس نشان می دهند. فرقی هم ندارد از کدام نقطه دنیا باشد زیرا در هر کشوری از این نوع آدم ها بسیار زیاد است. در حوزه گردشگری این موضوع زیاد به چشم می خورد. به عنوان مثال در یک شهر توریستی که از هر نقطه ای در دنیا برای تماشا به آن جا سفر می کنند ممکن است با گردشگرانی مواجه شوید که باوجود توانایی که در پرداخت هزینه های سفر خود دارند اما تا جایی که بتوانند از اقامت در هتل های لوکس خودداری می کنند و تا آخر غذایی که سفارش می دهند را می خورند و در اصطلاح نام خسیس ترین گردشگران جهان را یدک می کشند. از طرف دیگر هم ممکن است با آن دسته از مردم مواجه شوید که برایشان مهم نیست که چقدر خرج می کنند و سعی می کنند از سفر خود بیشترین لذت را ببرند و این دقیقا یکی از مهم ترین بخش های صنعت گردشگری است زیرا اگر مقصدی بتواند شرایطی را فراهم کند که توجه این مدل از توریست ها که به عنوان دست و دلباز ترین مردم دنیا شناخته می شوند را به خود جلب کند در انتها می تواند در رقابت با سایر مقاصد پیروز از میدان خارج شود. پیشنهاد می کنیم این بخش جذاب را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا با دست و دلبازترین و خسیس ترین مردم دنیا آشنا شوید.

مطالب بیشتر را می توانید با ورود به لینک های زیر بخوانید

بی ادب ترین و با ادب ترین کشورهای جهان کدام هستند

دست و دلبازترین کشورهای دنیا

یکی از ویژگی های ولخرج ترین مردم دنیا این است که در سفر به مقصدی سعی می کنند در بهترین و لوکس ترین هتل ها اقامت کنند و همواره انعام زیادی به غریبه ها پرداخت می کنند. همچنین اگر توریستی به دست و دلبازترین کشورهای دنیا سفر به هیچ عنوان امکان ندارد که کمبودی را احساس کند و همواره از بهترین امکانات توسط مردم بومی آن جا برخوردار می شود. در یکی از نظرسنجی های انجام شده توسط سایت expedia ژاپنی ها به همراه به عنوان دست و دلباز ترین گردشگران دنیا اعلام شدند. در این نظر سنجی مردم کانادا و بریتانیا توانستند رتبه دوم و سوم را از آن خود کنند.

تصویری از چند اسکناس و سکه

خسیس ترین کشورهای دنیا

در سفر به بسیاری از کشورهای دنیا نیز ممکن است شاهد رفتاری که از سوی مردم دسته اول میبینید را مشاهده نکنید. در این باره مقالات زیادی در سراسر دنیا به چاپ رسیده است. وال استریت ژورنال که یکی از منابع معتبر در جهان به شمار می رود به این موضوع اشاره دارد که کشورهایی که طبق ادعای این نشریه خسیس ترین مردمان دنیا را در اختیار دارند. اهالی آن جا سعی می کنند درصد زیادی از درآمد خود را پس انداز کنند و این موضوع پس از رکود اقتصادی سال 2008 بیشتر حس شد. 

بر اساس این گزارش آمریکایی ها، فرانسوی ها و اسپانیایی ها به عنوان خسیس ترین مردم دنیا شناخته می شوند. همچنین روزنامه های دیلی اکسپرس و مورنین استارز نیز این موضوع پرداخته است و مردم فرانسه، آلمان، اتريش، امريكا، هلند، لهستان، سوئد، هند، چين و اسپانيا لقب خسیس ترین مردمان دنیا را از آن خود کردند.

مردی که در دست خود اسکناس دارد

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt