در تورهای چین از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید

در تورهای چین از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 مهر ، 1398

در تورهای چین از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید

کسانی که به عنوان گردشگران تورهای چین تصمیم می گیرند در تورهای چین از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری آن بازدید کنند، با ما در این مطلب همراه باشند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

چین به لطف ابعادی که دارد یک مقصد توریستی و دامنه ای بی حد و حصر را برای یک گردشگری عالی ارائه می دهد. برای کسانی که به عنوان گردشگران تورهای چین تصمیم می گیرند از طریق یک کشتی مسافرتی لوکس از تنگه های زیبای یانگ تسه به یک شهر شلوغ بروند یا به دنبال آرامش در یک معبد باستانی هستند، لیستی از بهترین جاذبه های گردشگری چین را جمع آوری کرده ایم. برای آشنایی با این جاذبه های شگفت انگیز با ما همراه باشید.

شهر ممنوعه چین

کاخ تابستانی، کاخی امپریال در نزدیکی پکن

کاخ تابستانی امپریال با طی کردن مسافتی 15 کیلومتری از پکن، در بیش از 700 هکتار از پارک های زیبا واقع شده است و یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری چین است. در حالی که خود این کاخ در سال 1153 ساخته شده، دریاچه بزرگ آن در قرن 14 برای تقویت باغ های شاهنشاهی اضافه شده است. نکات برجسته این کاخ شامل تالار باشکوه و ماندگار رنشو دیان و آمفی تئاتری بزرگ و زیبا با سازه ا ی سه طبقه و خصوصی است که در سال 1891 ساخته شده تا رضایت خانواده امپریالیستی را برآورده کند و هنوز هم برای اجرای مراسمات سنتی چینی استفاده می شود. اگر فرصت داشتید، سعی کنید خرابه های کاخ تابستانی قدیمی را نیز بازدید کنید. گفته می شود که زمانی یکی از کاخ های برتر با معماری جذاب در کشور بوده است، اما متاسفانه در اواسط دهه 1800 توسط نیروهای استعماری نابود شد.

کاخ امپریال تابستانی چین

قایق سواری در رودخانه لی

شهر گویلین، در شمال شرق گوانگژی، دارای برخی از زیباترین جاذبه های گردشگری حومه چین است و به رودخانه لی معروف می باشد. صدها سال است که این مناظر بی نظیر شاعران و هنرمندان را به خود جلب کرده و سوژه افسانه های بی شماری شده اند و این روزها در بین گردشگران تورهای چین از سراسر جهان محبوب هستند و همه مایل به دیدن این شکوه طبیعی از نزدیک می باشند. اگر می خواهید در تورهای چین از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید و همچنین بهترین راه برای لذت بردن از این منطقه، تفریحی در کنار رودخانه لی است که محبوب ترین نقاط آن از گیلین تا یانگشو می باشد.

رودخانه لی در چین و قایقران هایی که گردشگران را جابه جا می کنند

به رودخانه یانگ تسه بروید

رودخانه قدرتمند یانگ تسه در چین با عنوان چانگ جیانگ (رود طولانی) شناخته شده است و بیش از 6000 کیلومتر طول دارد که آن را به طولانی ترین و مهمترین رودخانه چین و سومین رودخانه طولانی جهان پس از آمازون و نیل تبدیل می کند. یانگ تسه با گذشتن از تبت در غرب، به شانگهای در شرق می رسد و از هشت استان عبور می کند. رودخانه یانگ تسه برای بیش از 2000 سال مسیر اصلی حمل و نقل چین بوده است و حدود 2700 کیلومتر آن قابل پیمایش می باشد. حوضه آبریز وسیع آن با 700 شاخه خود، تقریبا یک پنجم از کل سطح کشور و یک چهارم از اراضی کشاورزی کشور را در بر می گیرد.

سدی عظیم بر روی رودخانه بزرگ یانگ تسه چین

باغهای کلاسیک و دیدنی سوژو

یکی از مهمترین باغهای تاریخی جهان باغ های کلاسیک و دیدنی سوژو می باشند که در سازمان یونسکو نیز ثبت شده اند. این باغ های باشکوه که در شهر تاریخی سوژو در استان جیانگ سو قرار دارند، در قرن یازدهم ساخته شده اند. معروف ترین این باغ ها، باغ لنجینگ است. یک مجموعه هفت هکتاری که در سال 1800 در سایت یک پارک که ابتدا در زمان سلسله مینگ ایجاد شده است، می باشد.

خانه هایی وسط آب در باغ های کلاسیک سوژو چین

بودای بزرگ و شگفت انگیز را ببینید

(کوه بودا است و بودا کوه)
این جمله معروف چینی به بودای غول پیکر فوق العاده و 71 متری نسبت داده می شود. مطمئنا زمانی که در پای آن ایستاده اید، به عنوان یک برج مجسمه ای بسیار عظیم در بالای سر شما قرار می گیرد. این نماد مهم مذهبی از یک صخره سنگی حکاکی و ساخته شده و بزرگترین مجسمه بودا در جهان است که خلق آن در سال 713 میلادی توسط یک راهب بودایی آغاز و 90 سال بعد به پایان رسیده است.

نمایی از پائین پای مجسمه بودای بزرگ در چین

این مجسمه با توجه به موقعیت مکانی دارد و مشرف به رودخانه است، به نمایندگی از بودا مائیتریا، برای نظارت، طراحی و ساخته شده است. بودای بزرگ به عنوان میراث جهانی در یونسکو نیز ثبت شده است. بودای غول پیکر تعداد زیادی از گردشگران تورهای چین از سراسر جهان را به خود جلب می کند و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری چین باید مورد توجه واقع شود. به راحتی از شهر چنگدو می توانید به بودای بزرگ برسید. پارکی که بودا در آن قرار گرفته نیز ارزش گشت و گذار را دارد، بنابراین حتما زمان کافی را در برنامه سفر خود به بازدید از این جاذبه اختصاص دهید.

مجسمه صخره ای و یزرگ بودای بزرگ در چین

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt