کترینگ هواپیمایی قشم، تندیس زرین سیب سلامت غذایی را دریافت کرد

کترینگ هواپیمایی قشم، تندیس زرین سیب سلامت غذایی را دریافت کرد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 شهریور ، 1398

کیترینگ هواپیمایی قشم، تندیس زرین سیب سلامت غذایی را دریافت کرد

در جشنواره سلامت غذا، کترینگ هواپیمایی قشم، تندیس زرین سیب سلامت غذایی را دریافت کرد و به کترینگ های برتر شرکت های هواپیمایی پیوست.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در جشنواره سلامت غذا که در مرداد ماه سال جاری با هدف افزایش سطح سلامت غذا و دستیابی به جامعه ای سالم و پویا از طریق بهبود سیسیتم غذایی در دانشگاه شهید بهشتی و با مشارکت معاونت سلامت و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، کترینگ هواپیمایی قشم، تندیس زرین سیب سلامت غذایی را دریافت کرد.

اهدای سیب زرین سلامت غذایی به کترینگ شرکت هواپیمایی قشم

در این جشنواره از کترینگ هواپیمایی قشم متعلق به شرکت فراز نمونه قشم به عنوان کترینگ برتر هواپیمایی در زمینه رعایت الزامات سلامت غذایی و استانداردهای بهداشتی قدردانی و تندیس زرین سیب سلامت جشنواره توسط معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دکتر فراهانی، مدیرعامل این کترینگ، اهدا شد.

هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم

طبق گزارش بولتن نیوز، در این جشواره که با حضور مدیر ها و معاون وزارت بهداشت و اساتید برجسته این حوزه برگزار شد، دکتر فراهانی، مدیرعامل کیترینگ هواپیمایی قشم، با اشاره به شرایط نادرست تغذیه در کشور افزود: تغذیه نادرست فقط ارائه یک محصول غیرمغذی نیست، بلکه گاهی بهترین مواد غذایی در اختیار نیروی انسانی ناکارآمد قرار می گیرد و در نتیجه، محصول نهایی بی کیفیت و آلوده به مصرف کننده تحویل داده می شود.
مدیرعامل شرکت فراز نمونه قشم بیان کرد: برای تحقق سلامت غذایی، نیازمند کنترل و نظارت بر زنجیزه تامین، از مزرعه تا مصرف کننده نهایی هستیم که در صورت تحقق این موضوع، شاهد کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت و در نهایت، سلامت جامعه خواهیم بود.
او همچنین ادامه داد: شرکت های صنایع غذایی، حلقه واسط میان کشاورزی و دامپروری با مصرف کننده نهایی هستند و نقش اصلی و کلیدی در این زنجیره را دارند و می توانند با ارائه الگوی صحیح مصرف باعث رشد ارزش افزوده و اشتغال شوند.
دکتر فراهانی مدیر عامل کترینگ شرکت هواپیمایی قشم در پایان نیز توضیحاتی در مورد وظایف کترینگ های هواپیمایی و نقش آنها در سلامت و ایمنی مسافران ارائه کرد.
جشنواره سلامت غذا 2 مرداد امسال با رویکرد ارتقای سطح سلامت غذا و چشم انداز دستیابی به جامعه سالم و پویا از طریق بهبود سیسیتم سلامت در دانشگاه شهید بهشتی و با مشارکت معاونت سلامت و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt