شگفت انگیز ترین شهر اوکراین در قلب اروپا

شگفت انگیز ترین شهر اوکراین در قلب اروپا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مرداد ، 1398

شگفت انگیز ترین شهر اوکراین در قلب اروپا

کیف یک شهر ثروتمند با داشتن جاذبه های عالی محسوب می شود. این شهر در چندین تپه کنار رودخانه دنیپرو واقع شده و فضایی سبز است که با گنبد های طلایی و کلیسا های باستانی در پس زمینه احاطه شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کیف یک شهر بسیار خوش شانسی است، زیرا داشتن چنین مکان های عالی یک ثروت بزرگ محسوب می شود. این شهر در چندین تپه واقع در یک ساحل شیب دار رودخانه دنیپرو واقع شده و فضایی سبز است که با گنبد های طلایی و کلیسا های باستانی در پس زمینه احاطه شده است. جاذبه های نفس گیر و باشکوه گردشگران تور اروپا را از نگاه اول تحت تأثیر قرار می دهد.

Kiev (کیف)، شهری با 15 قرن قدمت

کیف بیش از 1500 سال پیش بنا نهاده شد و برای قرن ها یکی از بزرگترین و با نفوذ ترین شهرهای اروپا بوده است که این واقعه با بسیاری از رویداد های تاریخی روبرو شد و امروزه شهری با تاریخ و فرهنگ غنی می باشد.

نمایی از شهر کیف در اوکراین

نمایی از شهر کیف در اوکراین

جاذبه گردشگری کیف، فراتر از شگفتی

Pechersk Lavra، یکی از جاذبه های گردشگری کیف در اوکراین می باشد که پناهگاه ملی تاریخی-فرهنگی و عمدتا به صومعه غار کیف مشهور است. در سال 1057 میلادی بازگشایی و به یکی از محبوب ترین مناطق توریستی تبدیل شد. به جز صومعه غار (Pechersk Lavra)، کیف شامل تعداد زیادی موزه، بناهای معماری قرن یازدهم و نوزدهم و سالن های نمایشگاهی بسیاری است.

نمای بیرونی پچرسک لاوا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کیف اوکراین

در پارک های کیف اوکراین قدم زدن و عاشق زیباترین مکان های شهر شدن یک پیشنهاد بی نظیر برای گردش و سرگرمی است. از St.Volodymyr Hill  که یک پارک در قلب شهر کیف می باشد بازدید کنید و لذت ببرید. جای شگفت انگیز دیگر پارک ماریینسکی است که به دلیل سکوی بزرگ مشاهده و کاخ خیره کننده باروک قرن 18th  بسیار معروف می باشد. مدتی را در کوچه Lanscape سپری کنید و یک پارک زیبا و منظره زیبا با مجسمه های حیوانات و چشم اندازهای شگفت انگیز از قدیمی کیف را ببینید.
حتما از کلیسای گلدن گیت و کلیسای جامع سنت سوفیا، قدیمی ترین ساختمان کیف، که به عنوان میراث جهانی یونسکو نامگذاری شده اند، بازدید کنید. در سنت اندرو که یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین خیابان های کیف است، قدم بزنید و به کلیسای سنت اندرو که جواهر اوکراینی نگاهی بیندازید.

کلیسای گلدن گیت در شهر کیف اوکراین

در مرکز شهر و خیابان خورشاتیک و میادین اروپایی، جایی که وقایع اصلی سیاسی در آن رخ داده است راه بروید و از قدم زدن لذت ببرید. بعد از یک روز گشت و گذار ، در یکی از رستوران های اوکراینی غذاها و نوشیدنی های محلی خوشمزه را امتحان کنید. یک عصر زیبا را در تئاتر اپرای کیف سپری کنید و از اجرای برجسته بهترین هنرمندان اوکراینی لذت ببرید. خانه اپرای کیف در قلب شهر قرار گرفته است و یکی از زیباترین ساختمان های نوین رنسانس در کیف به حساب می آید.

نمایی از سن و سالن اپرای کیف در اوکراین

یک ایده عالی برای تفریح، قایق سواری در رودخانه دنیپرو شهر کیف در اوکراین و لذت بردن از Kievland و دور از خیابان های شلوغ است. یک مقصد عالی برای تفریحی لذت بخش، موزه دیدنی پیروگوو در فضای باز است. این موزه به دور از سر و صدای شهر، محاصره شده از طبیعت شگفت انگیز، بسیاری از خانه های زیبا، کلیساهای چوبی، وسایل خانگی و لباس های قرن 18-20 را به نمایش می گذارد.
سفری به Mezhihirya داشته باشید و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شگفت انگیز ترین شهر اوکراین در قلب اروپا، کیف، طی چند سال گذشته را ببینید. از اقامتگاه رئیس جمهور پیشین اوکراین، یانوکوویچ دیدن کنید، امروزه درب های آن به روی همه باز شده است.

اقامتگاه مژیرا در شهر کیف اوکراین

یکی از مکانهای دیدنی در کیف، موزه میخائیل بولگاکوف است که در خانه اسرارآمیز شماره 13 در محله آندریویسکی واقع شده است. این ساختمان، جایی است که این نویسنده بزرگ با خانواده خود زندگی می کرده و شرح آن در رمان معروف بولگاکف "گارد سفید" وجود دارد. موزه میخائیل بولگاکوف مانند یک آپارتمان یخ زده به نظر می رسد که صاحبانش مدتی از آن بیرون می روند و می خواهند به زودی برگردند. این نمایشگاه در هفت اتاق واقع شده و به زندگی و کار نویسنده اختصاص یافته است. بخشی از این نمایشگاه ها از زندگی واقعی میخائیل بولگاکف و خانواده اش تعریف می کند. بخش دیگری از نمایشگاه ها به زندگی شخصیت های داستانی از رمان گارد سفید اختصاص یافته است.

نمی بیرونی خانه و موزه بولگاکف نویسنده معروف در شهر کیف اوکراین

همانطور که مشاهده می کنید، کیف شهری بسیار متنوع و دارای میراث فرهنگی غنی است. از کیف دیدن کنید و تعطیلات فراموش نشدنی را در یکی از زیباترین شهرهای اروپایی سپری کنید!

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt