عالی ترین پیشنهاد برای سفر های تابستانی

عالی ترین پیشنهاد برای سفر های تابستانی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1398

عالی ترین پیشنهاد برای سفر های تابستانی

بسیاری از افراد صرفاً برای لذت بردن از پاراگلایدر، بالن ها، کوهنوردی، زیپ لاین و بسیاری تفریحات دیگر به این کشور سفر می کنند، اما فعالیت های هیجان انگیز نیز درکوهستان های آن بیشمارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هر فصل در ارمنستان از رنگ و عطر منحصر به فرد خود برخوردار است و تابستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. روزهای تابستان به دلیل توپوگرافی نفیس این کشور طولانی ، گرم و در عین حال سبک هستند. هوا در صبح و عصرها برای گردش و فعالیت های ماجراجویانه بسیار مناسب است، این در حالی است که بعدازظهرهای گرم برای تفریح در استخر مناسب می باشد. بنابراین کفش تابستانی ، دوربین و برخی از کرم های ضد آفتاب خود را برای دیدن جاذبه های گردشگری ارمنستان در تابستان آماده کنید، زیرا تابستان ارمنستان تعادل کاملی بین تعطیلات فعال و آرامش بخش ارائه می دهد.

منظره ای زیبا از کشور ارمنستان در فصل تابستان

جشنواره ها و تعطیلات هیجان انگیز در تابستان ارمنستان

ارمنستان در تمام طول سال پر از جشنواره ها و تعطیلات هیجان انگیز است، با این حال تابستان جلوه ویژه ای به آن می بخشد. هوا فقط برای تجمعات در فضای باز و سرگرم کننده مناسب می باشد. مهم نیست که در طی کدام ماه تصمیم به بازدید از ارمنستان بگیرید، زیرا جشنواره ها و فستیوال های جذاب و پراکنده ای را به صورت چپ و راست در سراسر کشور پیدا خواهید کرد. تنوع موضوعی این جشنواره ها حیرت انگیز است، زیرا دارای موضوعاتی مثل فستیوال غذا، نوشیدنی، اکوتوریسم، برش گوسفند و بسیاری دیگر هستند. روزی شما می توانید طعم انواع و اقسام پنیرها و بیش از 32 نوع مختلف نوشیدنی محلی را در مرکز ایروان بخورید و از مکان های اطراف ایروان بازدید کنید و روز دیگر خود را در مسابقات کوهنوردی آماتور کوهنوردی در وایوتزور شرکت دهید و همه این ها به عنوان بخشی از جشنواره های تابستانی محسوب می شوند.

فستیوال رنگ یکی از فستیوال های تابستانی در ارمنستان

ارمنستان به دلیل جشن تعطیلات باستانی، به مرکز همه چیزهای سرگرم کننده در تابستان تبدیل می شود. همزمان با شروع جشن، صدای آتش بازی، خنده و موسیقی، خیابان های سراسر ارمنستان را پر می کند. تعطیلات اهمیت فرهنگی زیادی دارند و از نظر ماهیت بی نظیر هستند. یكی از تعطیلات پیش بینی شده در تابستان ، وردوار است كه مردم به عنوان یك جشن الهه مقدس كلیسای ارمنی باستان آستقیك، به خیابانها می روند كه در خیابانها با آب پاشیده می شوند.

غذاهای ایده آل برای فصل تابستان ارمنستان

غذاهای ارمنی به دلیل داشتن ترکیب میوه ها و سبزیجات فصلی همیشه معروف بوده و هستند. با توجه به اینکه محصولات تازه در غذا های معتبر ارمنی دارای نقش بسزایی هستند، غذا های تابستانی پیشنهادات زیادی دارند. ممکن است هنگام ترک ارمنستان چند کیلویی وزن به دست آورده باشید، اما نگران نباشید، غذا های ارمنستان بسیار سالم می باشند.

دلمه یک غذای تابستانی در ارمنستان

فرصتی را برای بازدید از بازارهای ارمنستان از دست ندهید و شاهد رنگین کمان انواع توت ها، سبزیجات و میوه های تازه چیده شده باشید. جای تعجب نیست که در ارمنستان جشنواره ای وجود دارد که صرفاً به هندوانه اختصاص داده شود، اما میوه ای که در این فصل مورد توجه قرار می گیرد، چیزی جز زردآلو نیست. شما نمی توانید ارمنستان را بدون چشیدن زردآلوهای ارمنی ترک کنید زیرا میوه نه تنها از اهمیت فرهنگی و تاریخی بزرگی برخوردار است بلکه مزه خوبی نیز دارد.

رشد شدید گردشگری در ارمنستان

اگر آرامش تنها، برای شما کافی نباشد و مشتاقانه منتظر تجربه های نو باشید، هیجان زده خواهید شد وقتی بدانید ارمنستان در رده گردشگری افراطی پیشنهادات زیادی برای ارائه دارد. بسیاری از افراد صرفاً برای لذت بردن از پاراگلایدر، بالون ها، کوهنوردی، زیپ لاین و بسیاری تفریحات دیگر با تور های ویژه ارمنستان به این کشور سفر می کنند، اما فعالیت های هیجان انگیز نیز درکوهستان های ارمنستان بیشمارند. ارمنستان نه تنها طولانی ترین زیپ لاین در جهان را دارد، بلکه تنها زیپ لاین جهان را که از زیر یک پل می گذرد، در ارمنستان است.

بزرگ ترین زیپ لاین جهان در ارمنستان

آب و هوای بینظیر ارمنی در تابستان ارمنستان

آب و هوای ارمنستان از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در بعضی مناطق هوا سرد و در برخی دیگر گرمتر است. حومه ارمنستان به دلیل جنگلهای کامل و هوای سبک تابستان مشهور است. افرادی که به دنبال فرار از آفتاب فروزان هستند باید شهرهایی مانند دلیجان ، ایجوان و جرموک را بر روی نقشه های خود نشانه گذاری کنند. نسیم تابستانی به شما کمک می کند که خنک شوید و به کاوش در بناهای تاریخی باستانی، صومعه ها و موسسات توجه کنید. در حالیکه کمترین کاری را می کنید از سفر تابستانی خود بیشترین استفاده را خواهید کرد.

بالن سواری در فصل تابستان ارمنستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt