حس زندگی اقیانوسی در دنیای اقیانوس چانگ فنگ (Changfeng World Ocean)

حس زندگی اقیانوسی در دنیای اقیانوس چانگ فنگ (Changfeng World Ocean)

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 بهمن ، 1400

حس زندگی اقیانوسی در دنیای اقیانوس چانگ فنگ (Changfeng World Ocean)

ساختمان اصلی دنیای اقیانوس چانگ فنگ در پارک چانگ فنگ شانگ های، در زیر دریاچه سیلور هو (Sliver Hoe Lake) است و یک پارک جامع دریایی جهت نگهداری از آبزیان و نمایشگاه ماهی های آکواریومی است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دنیای اقیانوس چانگ فنگ در پارک چانگ فنگ در خیابان Daduhe ، منطقه Putuo ، منطقه Puxi شانگ های واقع شده است. این مجموعه تحت مدیریت (سی لایف برند) Sea Life Brand است که بزرگترین برند زنجیره ای آکواریوم در جهان محسوب می شود و متعلق به بخشی از گروه (مرلین) Merlin می باشد. ساختمان اصلی در سه طبقه و 13 متر در زیر دریاچه سیلور هو (Sliver Hoe Lake ) ساخته شده است. این یک پارک بزرگ و جامع دریایی با عملکرد نگهداری از حیوانات دریایی و نمایشگاه ماهی های آکواریومی است.

محل نمایش ماهی های آکواریومی و دریایی در جهان اقیانوس چانگ فنگ شانگهای

ساکنان و بخش های دنیای اقیانوس چانگ فنگ

بیش از 300 دسته و 15000 گونه ماهی و حیوانات دریایی از جمله ستاره دریایی ، اسب های دریایی ، نهنگ ، کوسه ها و بسیاری دیگر، در جهان اقیانوس به نمایش گذاشته شده اند. جهان اقیانوس چانگ فنگ در شانگ های به هفت بخش مثل سالن اصلی، بخش مرجان های صخره ای، بخش هیپوکامپ ها و ... تقسیم شده است. سالن نمایش نهنگ سفید بزرگترین سالن اجرا در چین است که نمایش های جالب توجهی را توسط نهنگ های سفید ، شیر دریایی و دلفین ها به نمایش می گذارد. می توانید برنامه بخش ها را در کنار پیشخوان بلیط یا روی بلیط ها مشاهده کنید. نکته جالب توجه این است که تمام نمایش ها به زبان چینی هستند.
پارک چانگ فنگ چهار ورودی دارد که آکواریوم نزدیک به ورودی چهارم (ورودی غربی) است و تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس عمومی برای نقاط مختلف شانگ های در آن جا هستند.

محل نگهداری کوسه در جهان اقیانوس چانگ فنگ در شانگهای

یک شب اقامت در جهان اقیانوس چانگ فنگ شانگهای

تا حالا این سوال که، رفتار ماهی ها در شب چگونه است؟ آیا ماهی ها هم می خوابند، در ذهنتان پیش آمده است؟
برای برطرف کردن این حس کنجکاوی گردشگران، جهان اقیانوس چانگ فنگ شانگ های، امکان اقامت شبانه در نزدیکی اهالی این اقیانوس بزرگ را دارد که بیشتر برای بچه ها ارائه می شود. آنها در یک کیسه خواب در تونل کوسه می خوابند و در آنجا می توانند حیوانات دریایی را با چشمان باز ببینند. قبل از اینکه بچه ها بخوابند، راهنما از آنها می خواهد که یک شب را در آکواریوم بگذرانند، ابتدا به گفتن قصه از دانش و داستان های مربوط به اقیانوس و حیوانات دریایی می پردازند. سپس بچه ها قبل از به خواب رفتن، محل خواب را در زیر آب با راهنما تنظیم می کنند. صبح روز بعد، اینکه بچه ها چگونه مثل یک چینی در شانگهای از صبحانه خود لذت می برند بسیار دیدنی است.

نمایش دلفین در جهان اقیانوس چانگ فنگ در شانگهای

شما نیز اگر به لمس زندگی آبزیان علاقه دارید ایتدا برنامه ریزی کرده و با خرید یا رزرو تورهای ویژه چین شانگهای طعم بازدید از نزدیک آبزیان را بچشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt