از مسافت هوایی ایران با کشورهای مختلف چه میدانید

از مسافت هوایی ایران با کشورهای مختلف چه میدانید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 خرداد ، 1400

از مسافت هوایی ایران با کشورهای مختلف چه میدانید

برای سفر به کشورهای مختلف دنیا بهتر است قبل از شروع سفر خود از مسافت هوایی آن کشور و میزان زمانی که سفر شما به طول می انجامد مطلع باشید. الفبای سفر شما را در این زمینه راهنمایی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برای سفر به کشورهای مختلف دنیا بهتر است قبل از شروع سفر خود از مسافت هوایی آن کشور و میزان زمانی که سفر شما به طول می انجامد مطلع باشید. الفبای سفر شما را با فاصله هوایی کشورها آشنا می کند.

فاصله هوایی ایران تا اسپانیا

در موقع سفر به مادرید پایتخت اسپانیا خوب است بدانید که مسافت هوایی بین ایران تا مادرید حدود 4846 کیلومتر میباشد که مدت زمانی که هواپیما این مسیر را طی می کند حدود 7 ساعت است. به غیر از مادرید دیگر شهر اسپانیا بارسلون 4319 کیلومتر فاصله هوایی با ایران دارد که پیمودن این مسیر حدود 6 ساعت با هواپیما زمان میبرد.

فاصله هوایی ایران تا انگلیس

انگلیس از دیگر کشورهای اروپایی است که گردشگران زیادی را هر ساله به این کشور سفر میکنند. اگر قصد سفر به لندن با ارزان ترین تور اروپا را دارید و دنبال پاسخ این پرسش هستید که از ایران تا انگلیس چند ساعت راه است خوب است بدانید که دو شهر تهران و لندن با یکدیگر 4436 کیلومتر فاصله دارند و فاصله ایران تا انگلیس حدود 8 ساعت و نیم به طول می انجامد.

از ایران تا انگلیس با هواپیما چند ساعت است

فاصله تهران تا لندن با هواپیما

اطلاعات خود را در مورد کشورهای اسپانیا و انگلیس افزایش دهید

فاصله هوایی ایران تا بلژیک

اگر مقصد سفر شما به بروکسل پایتخت بلژیک است و برای سفر چمدانهای خود را بستید و آماده سفر هستید بهتر است قبل از شروع سفر خود بدانید که مسافت هوایی ایران تا بلژیک 4096.2 میباشد و این مسیر پروازی خود 5 ساعت زمان خواهد برد.

منظره ای سرسبز از پنجره هواپیما

پرواز تهران به بلژیک

فاصله هوایی ایران تا بلغارستان

بلغارستان کشوری است که در فاصله نه چندان دوری از ایران قرار گرفته است. گردشگران زیادی هر ساله به این کشور سفر میکنند. اگر بلیط هواپیما وارنا را رزرو کردید لازم است بدانید که مسافت هوایی وارنا تا تهران 2176 میباشد که هواپیما این مسیر را در حدود 3 ساعت طی میکند.

 فاصله هوایی ایران تا تاجیکستان

کشور تاجیکستان به پایتختی دوشنبه در همسایگی ایران قرار دارد.برای گردشگرانی که مقصد سفر کاری یا تفریحی خود را این کشور انتخاب کرده اند لازم است که بدانند که مسافت هوایی بین ایران و کشور تاجیکستان حدود ۱۵۶۱٫۸ کیلومتر  میباشد. این فاصله هوایی توسط هواپیما در طول 2 ساعت انجام میشود.

فاصله هوایی ایران تا سوئیس

کشور سوئد با وجود جاذبه های گردشگری زیبا گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.پایتخت این کشور برن است و اگر شما جز افرادی هستید که به این کشور قصد سفر دارید و بلیط هواپیمای خود را رزرو کردید خوب است که بدانید فاصله هوایی بین این دو کشور 3840 است. هواپیما این مسیر را نزدیک به 5 ساعت می پیماید.

فاصله هوایی ایران تا مجارستان

در بوداپست جذابیتهای زیادی در انتظار شما است. اگر مجارستان را برای سفر کردن انتخاب کردید بهتر است در مورد فاصله بین کشور مجارستان و ایران مطلع شوید. بوداپست تا تهران 2970 کیلومتر مسافت هوایی دارد که پیمودن این مسافت با هواپیما بیش از 4 ساعت به طول می انجامد. برای شروع سفر خود از قیمت تورهای خارجی مطلع شوید.

جاذبه های گردشگری مجارستان

بوداپست مجارستان

مطالب بیشتر و تکمیلی را در ادامه مطالعه نمایید.

اطلاعات پرواز مسقیم تهران استانبول

آخرین وضعیت عبور و مرور از مرز ایران به کشورهای خارجی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt