برقراری خط هوایی استانبول - کرمان

برقراری خط هوایی استانبول - کرمان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1401

برقرای خط هوایی استانبول-کرمان

استاندار کرمان گفت: پس از رایزنی با سازمان هواپیمایی کشور و موافقت طرفین، قرار است خط هوایی هوایی استانبول – کرمان به زودی راه اندازی شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استاندار کرمان اعلام کرد: پس از رایزنی صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشور و موافقت طرفین، قرار است خط هوایی استانبول – کرمان به زودی راه اندازی شود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع، در ادامه با الفبای سفر همراه باشید.

راه اندازی خط کرمان استانبول با پرواز ترکیش

محمد جواد فدائی در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران گفت: پس از توافقات صورت گرفته و رایزنیهای انجام شده قرار است از سوی شرکت ترکیش ایرلاینز خط هوایی استانبول - کرمان راه اندازی میشود. وی افزود: با راه اندازی این خط هوایی، رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری و همچنین سهولت در ورود کرمانی های مقیم خارج از کشور به این شهر را به ارمغان می آورد. برای رزرو تور استانبول ارزان الفبای سفر را دنبال کنید.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان نیز گفت: در نشست استاندار کرمان با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در تهران با راه اندازی مسیر استانبول - کرمان موافقت شد.علی قاسم زاده افزود: مجوز سازمان هواپیمایی کشوری برای راه انداری پرواز کرمان – استانبول در حال حاضر صادر شده و به زودی در مورد جزییات اقدامات اجرایی و برنامه ریزی اطلاعات این خط هوایی اطلاع رسانی میشود.

وی ادامه داد: راه اندازی این خط هوایی منجر میشود که مردم کرمان برای سفر به خارج از کشور دسترسی بهتر و آسان تری داشته باشند. مدیرکل فرودگاه های استان کرمان تصریح کرد: راه اندازی خط هوای بین کرمان - استانبول در توسعه استان کرمان بخش های مختلف تاثیر به سزایی خواهد داشت و این پرواز علاوه بر اینکه پای سرمایه گذاران خارجی به استان کرمان باز میکند ارتباط این شهر را با سایر مناطق جهان هموارتر و آسان تر خواهد کرد.

قاسم زاده افزود: هدف از ایجاد این پرواز جابجایی مسافر و صادرات و واردات کالاها با حجم کم است و پس از طی شدن مراحل اداری و سازمانی، جزئیات بیشتر درمورد این خط هوایی اعلام میشود. از قیمت بلیط هواپیما استانبول مطلع شوید.

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt