تابستان را در اوکراین به بهترین شکل سپری کنید

تابستان را در اوکراین به بهترین شکل سپری کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 تیر ، 1398

تابستان را در اوکراین به بهترین شکل سپری کنید

این کلیشه که هوا همیشه در اوکراین سرد است بسیار رایج است. بر خلاف نظر مردم، در تابستان مردم محلی و توریستها از آب و هوای گرم استفاده کرده و از تفریحات آبی و ساحلی در جنوب اوکراین حسابی خوش می گذرانند. الفبای سفر بهترین تفریحات تابستانی اوکراین را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

این کلیشه که هوا همیشه در اوکراین سرد است بسیار رایج است. بر خلاف نظر مردم، در تابستان مردم محلی و توریستها از آب و هوای گرم استفاده کرده و از تفریحات آبی و ساحلی در جنوب اکراین حسابی خوش می گذرانند. الفبای سفر بهترین تفریحات تابستانی اوکراین را به شما معرفی میکند.

عکاسی از طلوع و غروب خورشید دریای ازوف

اوکراین می تواند به وجود دو دریا در کشور خود افتخار کند. یکی از آنها دریای آزوف است که کم عمق ترین دریای جهان است و عمق آن به بیش از 13.5 متر نمی رسد. استراحتگاه های واقع در این قسمت از ساحل در بین خانواده بسیار محبوب هستند، مخصوصا کسانی که با کودکان خود سفر میکنند

از میان شهرهای این کشور، محبوب ترین آنها بردیانسک و Kyrylivka است که نه تنها شهرهای خوبی برای آفتاب گرفتن هستند بلکه بهترین مکان های زیبایی در اوکراین به شمار می روند. از آنجایی که شبهای اکراین هوا خیلی گرم است، گردشگران از صبح تا عصر در کنار ساحل از طلوع و غروب خورشید این محل عکاسی کرده و از سفر خود در تور اوکراین لذت میبرند.

دریای ازوف اکراین،الفبای سفر

خرید سوغات از بازار Sorochyntsi

هر سال، در پایان ماه اوت، روستای Velyki Sorochyntsi تبدیل به یک نمایشگاه شلوغ و رنگارنگ میشود که از قرن نوزدهم تا به امروز برگزار می شود. پس از آنکه نویسنده برجسته اکرانیتی به نام نیکولای گوگول که بومی روستای Sorochyntsi بود، داستان کوتاه ایی در مورد نمایشگاه Sorotchintzy نوشت، این روستا تبدیل به نمایشگاه ایی شد که بیشتر بازدیدکنندگان را در کل کشور دارد.

در اینجا گردشگران و افراد محلی می توانند صنایع دستی مختلف، کالاهای صنعتی مدرن و مواد غذایی را خریداری کنند. همچنین علاوه خرید، بازدیدکنندگان میتوانند اجرای تئاتر و کنسرتهای زنده این محل را نیز در تور اوکراین تابستان 98 تماشا کنند.

بازار Sorochyntsi اکراین،الفبای سفر

شرکت در جشنواره بین الملی فیلم اودسا

اگر در اواسط ماه جولای به اوکراین سفر کنید یک فرصت طلایی دارید که در جشنواره فیلم بین المللی شرکت کنید. یک رویداد سالانه که افراد عادی و هنرمندان مختلف را برای تماشای فیلم های برتر جهان جمع می کند. این جشنواره همچنین دارای کارگاه های آموزشی و همچنین حضور سوپراستارها و رقابت های ملی است، جایی که سازندگان جوان کار خود را به اشتراک می گذارند. جشنواره فیلم بین المللی اودسا برای داشتن طولانی ترین فرش قرمز در جهان مشهور است. 

جشنواره بین الملی فیلم اودسا اکراین،الفبای سفر

پیاده روی و کمپ زدن در طبیعت

در تابستان اوکراین یک مقصد عالی برای کشف مسیرهای پیاده روی جدید است . دمای هوا به حدی است میتوانید که در چادر یا در هوای آزاد کمپ بزنید و از بودن در طبیعت بی نظیر این کشور لذت ببرید. مسیرهای جالب برای پیاده و قله های زیبای کوهستانی برای فتح کردن در این کشور وجود دارد.

 در جنوب کشور نیز می توانید به پارک ملی دیدنی بوگ گارد Bug Guard بروید با این حال، غرب اوکراین مناظر نفس گیری از رشته کوه های آلپ و دریاچه ها و طبیعت کم نظیر این منطقه ارائه میدهد. به دنبال کشف زیباییهای دیگر نقاط جهان هستید؟ مجله گردشگری الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

پارک ملی-بوگ گارد اکراین،الفبای سفر
رفتن به بارها و نایتکلاب اوکراین

شهر ادوسای اکراین در مقایسه با اسپانیا دارای بارهای مختلف با قیمتهای کمتر است.نایتکلابهای مختلفی در سراسر شهر وجود دارد و در مرکز شهر نیز یکی از بارها را به دلخواه برای خوشگذارنی و تفریح شبانه انتخاب کنید. دیجیهای مختلفی نیز در این محلها برنامه های مهیج برگزار میکنند که میتوانید حسابی با موزیکهای شاد برقصید و لذت برید. بهترین و ارزانترین بارهای را در این شهر انتخاب کنید و شبی متفاوت برای خود بسازید.

نایتکلاب اکراین،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt