در کجاها چشم انداز پانوراما از بوداپست وجود دارد

در کجاها چشم انداز پانوراما از بوداپست وجود دارد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 خرداد ، 1398

در کجاها چشم انداز پانوراما از بوداپست وجود دارد

بوداپست پایتخت مجارستان با معماری های خیره کننده ساختمانهایش، مکانهایی را در خود جای داده که چشم انداز بی نظیری از شهر را ارائه میدهد.الفبای سفر بهترین مکانها برای لذت بردن از منظره پانوراما در بوداپست را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بوداپست پایتخت مجارستان با معماری های خیره کننده ساختمانهایش، مکانهایی را در خود جای داده که چشم انداز بی نظیری از شهر را ارائه میدهد.الفبای سفر بهترین مکانها برای لذت بردن از منظره پانوراما در بوداپست را به شما معرفی میکند.

قلعه سیتادل در تپه گلرت بواپست

قلعه سیتادل Citadel بر روی تپه گلرت با ارتفاع ۲۳۵ متر از سطح دریا قرار دارد و یک مکان عالی برای لذت بردن از تماشای چشم انداز خیره کننده در بوداپست است. این مکان نمایی مشرف به رودخانه دانوب و طبیعت سرسبز دارد.  تپه گلرت پس از مرگ سنت جرارد که خود را از این محل پرتاب کرد به این نام خوانده شد. در تور مجارستان تابستان 98 بازدید از این محل را حتما جز برنامه خود قرار دهید.

قلعه سیتادلا بواپست،الفبای سفر

کلیسای اسیلیکای سنت استفان 

بیشتر گردشگرانی که به بوداپست سفر میکنند از کلیسای اسیلیکای سنت استفان St. Stephen's Basilica دیدن میکنند.بنایی با معماری زیبا که طراحی داخلی آن با سنگهای مرمری است. چیزی که در موقع بازدید از این کلیسا نباید از دست داد رفتن به بالای آن است.شما میتوانید با پله ها و یا توسط آسانسور بالای این کلیسای تاریخی بروید. در بالای کلیسای اسیلیکای سنت استفان با نمایی 360 درجه حیرت انگیز رو به رو میشوید که شما را مجذوب خود خواهد نمود.

کلیسای اسیلیکای سنت استفان،بوداپست

ساختمان الیزابت لوت اوت بوداپست

در خارج از بوداپست، یک برج مراقبت در بالای تپه János قرار دارد که بین مردم محلی بسیار محبوب است. گردشگران می توانند با کمی پیاده روی به قله این تپه برسند. از این محل با یک پیاده روی کوتاه به برج الیزابت لوک اوت Elizabeth Lookout Tower خواهد رسید. این برج با ارتفاع 526 متری خود که در بالای تپه János یعنی بالاترین نقطه در بوداپست قرار دارد یکی از بهترین چشم اندازی پانوراما از شهر را ارائه میدهد.( با مطالع همجله گردشگری الفبای سفر زیباییهای بیشتر نقط جهان را بشناسید)

ساختمان الیزابت لوک اوت بوداپست،الفبای سفر

کلیسای ماتیاش Matthias بوداپست

این کلیسا که در سال ۱۰۱۵ میلادی ساخته شده در سال 2015 پس از بازسازی و مرمتش درهای آن به سوی مردم گشوده شد.گردشگران میتوانند از 197 پله بالا بروند تا به بالای این کلیسا با 46 متر ارتفاع برسند. بالکن این بنا یک مکان عالی است تا از فراز آن بوداپست را با چشم انداز پانوراما مشاده کنید و لذت ببرید. نمایی زیبا از ماهیگرانی که در رودخانه دانوب در حال ماهیگری هستند که دیدنی و جالب است.

کلیسای ماتیا بوداپست،الفبای سفر

Rózsadomb بوداپست

Rozsadomb یک منطقه مسکونی ساکت و آرام است که در تپه های بودا واقع شده است. در این محله دنج  و آرام، یکی از نماهای کمتر شناخته شده که رودخانه زیبای دانوب، ساختمان مجلس مجارستان و پل زنجیره ای را ارائه می دهد. این منطقه کمی از مرکز شهر دور است، اما ارزشش را دارد تا چند ساعتی را به رفتن به این محل اختصاص دهید.

Rózsadomb بوداپست،الفبای سفر

قلعه فیشر من باستیون بوداپست

با موقعیت قرارگیری بر روی قلعه تپه Castle Hill، بر روی تراس آن با نمای نفس گیر از رودخانه دانوب روبه رو میشوید. در این محل همچنین چشم اندازی از شهر بوداپست، ساختمان مجلس مجارستان با نمای سنگی زیبایش از چشم انداز پانورامای این محل قابل مشاهده است.( با رزرو بلیط هواپیما سفر خود را به شهرهای مختلف دنیا آغاز کنید)

قلعه فیشر من باستیون بوداپست،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt