بهترین هتل های بالی

9 مورد از بهترین هتل های بالی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 اسفند ، 1402

9 مورد از بهترین هتل های بالی

بهترین هتل های بالی کدامند؟ اگر قصد خرید تور بالی را دارید و از انتخاب هتل مطمئن نیستید، می توانید در این مقاله با 9 هتل خوب این جزیره زیبا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بالی یکی از مراکز گردشگری مهم جهان و یکی از جزایر کوچکِ بزرگترین مجمع‌الجزایر جهان، یعنی اندونزی به شمار می‌آید. جزیره بالی اگرچه مساحت چندانی ندارد؛  اما هرآنچه از جاذبه‌های طبیعی بخواهید دارد؛ از کوه‌های آتشفشانی تا جنگل‌های استوایی، از غواصی در آب‌های اقیانوس هند تا تاب‌سواری بر فراز درختان نخل.

بدون شک، بالی جزیره شگفتی‌هاست و بی دلیل نیست که آن را بهشت روی زمین می‌دانند. اگر برای سفر به این بهشت زمینی برنامه‌ریزی می‌کنید، پس حتماً باید درباره هتل‌ها و ویلاهای فوق‌العاده بالی نیز اطلاعاتی داشته باشید. بهترین هتل های بالی در محل تلاقی ساحل و جنگل، جایی که اقیانوس آرام و هند به یکدیگر می‌رسند، در انتظار شما هستند تا اقامتی دلپذیر و خاطرانگیز را برایتان رقم بزنند.

هتل بیل بالی؛ تجربه یک اقامت لاکچری

یکی از لوکس ترین هتل های بالی، هتل ۵ ستاره بیل نوسا دوآ (Bale Nusa Dua) است که تنها ۴۰۰ متر با بهترین سواحل بالی مانند ساحل گگر (Geger) و ساحل مولیا (Mulia) فاصله دارد.

این هتل، با فاصله تنها ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی بالی، یک مجموعه اقامتی کاملاً لاکچری و بسیار آرام است که به معنای واقعی، آرامش را در جزیره بهشتی بالی برایتان به ارمغان می‌آورد. در هتل بیل بالی، ۲۹ پاویون خصوصی با طراحی کاملاً مدرن و انواع امکانات رفاهی برای گردشگران فراهم شده است و مسافران می‌توانند متناسب با نیاز خود، پاویون یک خوابه استاندارد (با یک تخت دبل)، پاویون دلوکس یک خوابه (با یک تخت دبل) یا پاویون دو خوابه (با دو تخت دبل در اتاق‌های مجزا) را انتخاب کنند.

همه ۲۹ پاویون این هتل دارای استخر خصوصی و چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ و استخر هستند. به‌علاوه، این هتل برای زوج‌های جوانی که می‌خواهند ماه عسل خود را در جزیره بالی بگذرانند، پیشنهادهای ویژه‌ای دارد و پاویون‌هایی با طراحی اختصاصی در اختیار عاشقان می‌گذارد.

همه پاویون‌های هتل بیل دارای امکاناتی همچون اینترنت WiFi، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، اتاق تعویض لباس، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی، میز تحریر، مبلمان، تلفن، استخر خصوصی، صندلی‌های آفتاب گرفتن، تراس، فضای غذاخوری در بخش بیرونی پاویون و تجهیزات ایمنی هستند.

در هتل بیل بالی، نه‌تنها می‌توانید در استخر خصوصی پاویون خود شنا کنید و از مناظر رویایی طبیعت بالی بهره‌مند شوید؛ بلکه می‌توانید از انواع خدمات ماساژ، اسپا، کلاس یوگا و باشگاه بدنسازی نیز استفاده کنید.

دو رستوران در هتل بیل با طبخ انواع غذاهای بین‌المللی، به‌خوبی می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های عموم گردشگران باشند. ضمن اینکه در نزدیکی هتل بیل، نزدیک به 16 رستوران و کافه ساحلی وجود دارد که خیالتان را از غذا و نوشیدنی راحت می‌کند.

هتل بیل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره بالی برای کسانی است که قصد دارند تور بالی را با شریک زندگیشان تجربه کنند؛ چراکه امکانات و پاویون‌های هتل برای اقامت‌های دو نفره طراحی شده‌اند و بد نیست بدانید که در این هتل، امکانات و خدمات خاصی برای کودکان ارائه نمی‌شود و برای اقامت خانوادگی همراه با فرزندانتان بهتر است به سراغ دیگر هتل‌های لوکس بالی بروید.

هتل بیل بالی از بهترین هتل های بالی

عکسی از هتل بیل بالی

هتل گرند هایت بالی؛ مناسب برای سفر خانوادگی

گرند هایت بالی بی‌تردید فراتر از یک مجتمع اقامتی است؛ جایی که ترکیبی از زیباترین صحنه‌های طبیعت، معماری و امکانات مدرن و مهما‌نوازی اهالی بالی را گرد هم آورده است. این مجموعه اقامتی، یکی از زیباترین چشم‌اندازهای جنگلی و ساحلی را به صورت همزمان به شما ارائه می‌دهد.

گرند هایت، در ساحل نوسا دوآ، یکی از بهترین سواحل بالی قرار گرفته و دارای ۶۵۰ متر ساحل اختصاصی است. در این هتل، ۶۳۶ اتاق در قالب ۲۰ نوع اتاق مختلف، از جمله اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌های مختلف و ویلاهای متعدد برای مسافران آماده شده که گردشگران متناسب با  نیازهای خود می‌توانند از بین آنها اتاق موردنظر خود را انتخاب کنند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های گرند هایت دارای چشم‌اندازهایی بی‌نظیری هستند که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌رباید؛ چشم‌اندازهایی رو به اقیانوس بی‌کران یا چشم‌انداز رو به باغ و جنگل سرسبز و انبوه.

اتاق‌های این هتل دارای تراس یا بالکن هستند و امکاناتی همچون مبلمان، کمد لباس، میز تحریر، اینترنت WiFi، تهویه مطبوع و… در همه اتاق‌ها به چشم می‌خورد. به‌علاوه، خدماتی همچون صرافی، فکس، ATM، امکانات برگزاری جلسه، سالن همایش و آمفی‌تئاتر نیز برای رفاه مسافران در این هتل در نظر گرفته شده است.

گرند هایت از آن دسته هتل‌هایی است که می‌تواند یک اقامت خانوادگی دلچسب را برای شما فراهم کند؛ بدون اینکه نیاز باشد حتی پایتان را از هتل بیرون بگذارید. در این هتل، شما می‌توانید از خدمات تفریحی متنوعی همچون اجرای زنده موسیقی، پخش زنده مسابقات ورزشی، شام‌های موضوعی، باربیکیو، تورهای دوچرخه‌سواری، استخرهای روباز و سرپوشیده، تورهای پیاده‌روی، تنیس، پارک آبی، کلاب کودکان، استخر کودکان، مینی‌گلف، اسکواش، شیرجه، تنیس روی میز، زمین بازی کودکان، تجهیزات ورزش‌های آبی، قایق‌سواری و بدمینتون بهره‌مند شوید.

به‌علاوه اگر روتین ورزشی خاصی دارید یا می‌خواهید از خدمات تخصصی استفاده کنید، باشگاه بدنسازی، کلاس یوگا، کلاس بدنسازی خدمات ماساژ و اسپا، خدمات آرایشی و زیبایی و سونا و جکوزی در اختیار شما هستند.

گرند هایت هتل دارای ۵ رستوران و کافه بسیار باکیفیت است که غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی، ایتالیایی، اندونزیایی، ژاپنی و غذاهای محلی بالی را سرو می‌کنند.

هتل گرند هایت بالی

عکسی از هتل گرند هایت بالی

هتل سامایا بالی؛ از بهترین هتل های بالی

در سواحل زیبای سمینیاک بالی، یکی از لاکچری ترین هتل های بالی قرار گرفته است که با دربرداشتن مجموعه‌ای از ویلاهای مجلل با استخرهای اختصاصی، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زند.

سامایا سمینیاک بالی، ۵ نوع ویلای مختلف دارد که با معماری کاملاً مدرن، تجهیزات رفاهی بی‌نقص، چشم‌اندازهای دلربا و استخرهای اختصاصی ساخته شده‌اند. این ویلاها در کنار ساحل یا در محوطه هتل (Royal courtyard) قرار گرفته‌اند و عبارتند از: ویلای یک خوابه در محوطه هتل با متراژ ۳۰۰ متر، ویلای یک خوابه در ساحل (۲۲۰ متر)، ویلای یک خوابه رویال در ساحل (۳۱۰ متر)، ویلای دو خوابه در محوطه هتل (۴۱۰ متر) و ویلای سه‌خوابه در محوطه هتل (۵۴۰ متر).

در هر یک از ویلاهای لوکس این ریزورت، امکانات متعددی برای آسایش مسافران تعبیه شده است که بخشی از آنها عبارتند از: کمد لباس، کتری برقی، تجهیزات بهداشتی، سرویس بهداشتی خصوصی، میز تحریر، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، تجهیزات اتوکشی، استخر خصوصی، تراس، فضای سبز، تجهیزات باربیکیو، تهویه مطبوع، اینترنت WiFi و تجهیزات ایمنی.

در ویلاهای سامایا سمینیاک بالی، دو استخر روباز (هر دو مخصوص بزرگسالان)، مرکز اسپا و ماساژ، کلاس یوگا، باشگاه بدنسازی، خدمات زیبایی (پدیکور، مانیکور، آرایش مو، خدمات فیشال و…)، سونا، صندلی‌های آفتاب‌گیری و… در اختیار شما هستند تا بتوانید به بهترین شکل از اقامتتان در این هتل لذت ببرید.

این مجموعه اقامتی دارای دو رستوران است که غذاهای اندونزیایی، ایتالیایی، آسیایی، غذاهای دریایی و غذاهای محلی بالی را طبخ و سرو می‌کنند.

هتل آتانایا؛ از هتل های چهار ستاره بالی

اگر فکر می‌کنید قیمت هتل های بالی کمی بالاست، پس بد نیست با یکی از بهترین هتل های چهار ستاره بالی آشنا شویم: هتل آتانایا بالی در خیابان سانست، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های بالی. 

هتل آتانایا یکی از هتل‌های ۴ ستاره بسیار تمیز با پرسنلی حرفه‌ای و مهمان‌نواز است که ۱۰۹ اتاق مختلف با طراحی زیبا و آرامش‌بخش دارد. این اتاق‌ها عبارتند از اتاق دلوکس دبل یا تویین، اتاق کینگ، سوئيت دو خوابه خانوادگی، اتاق کانکت دلوکس دبل یا تویین و سوئيت جونیور.

در اتاق‌های این هتل، تجهیزات بهداشتی، کتری برقی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه مطبوع، میز تحریر و اینترنت در دسترس مسافران است. این هتل دارای یک استخر بر روی پشت‌بام است که ویوی بی‌نظیری از جزیره بهشتی بالی در برابر چشمانتان می‌گستراند. 

هتل آتانایا یک رستوران چینی - اندونزیایی دارد و البته در فاصله کمتر از ۲۰ متری، ۳ رستوران دیگر نیز در دسترس مسافران است.

هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت

اگر می‌خواهید چشم‌اندازی خارق‌العاده به سواحل زیبای اقیانوس هند یا طبیعت چشم‌نواز بالی داشته باشید، یکی از لوکس ترین هتل های بالی، د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

این هتل در منطقه نوسا دوا، در سواحل طلایی اقیانوس و در میان باغ‌های گرمسیری قرار گرفته است و با ارائه خدمات و امکانات متعدد و حرفه‌ای، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این هتل با دارا بودن ساحل اختصاصی و همچنین ۷ استخر مختلف، می‌تواند یک محیط عالی برای آرامش و سرگرمی شما فراهم بیاورد. استخرهای این هتل هم مخصوص بزرگسالان و هم مناسب کودکان هستند و امکاناتی از قبیل صندلی‌های ساحلی، چتر‌های آفتابگیر، تجهیزات بهداشتی، حوله و… در این استخرها در دسترس هستند.

در د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت، ۲۸۷ اتاق و واحد اقامتی در قالب ۱۷ نوع مختلف، اعم از اتاق‌های استاندارد، استودیو، ویلا و سوئیت وجود دارد که همگی چشم‌انداز رو به باغ یا رو به دریا دارند. این اتاق‌ها، هم برای اقامت زوج‌ها و هم برای سفرهای خانوادگی، گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

واحدهای اقامتی این هتل با دکوراسیونی به سبک معاصر، نورگیری فوق‌العاده و استفاده از رنگ‌های گرم، فضای دلنشینی را برای اقامت فراهم کرده‌اند و چیدمان آن‌ها از سبک محلی شهر بالی دور نیست. امکانات رفاهی کامل از قبیل حمام و سرویس بهداشتی خصوصی، تجهیزات بهداشتی، سشوار، اتاق تعویض لباس، کمد، کتری برقی، تلویزیون، رادیو، تلفن، تجهیزات پخش ویدیو، تهویه مطبوع و اینترنت WiFi در همه واحدها به چشم می‌خورد.

برنامه‌های سرگرمی، ورزشی و خدمات رفاهی این هتل به قدری گسترده است که شاید در فرصت محدود سفر حتی نتوانید از همه آنها بهره ببرید. برنامه‌های متعددی از قبیل بادبادک بازی، ساخت مجسمه با شن، تفریحات آبی، اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، تور پیاده‌روی، غواصی، دوچرخه‌سواری، موج‌سواری، زمین تنیس، گلف و بیلیارد تنها بخشی از این تفریحات هستند.

به‌علاوه طیف گسترده‌ای از خدمات زیبایی و سلامت نیز در این هتل ارائه می‌شود که از بین آن‌ها می توان به پدیکور، مانیکور، آرایش مو، وکس، حمام بخار، باشگاه بدنسازی، سونا، اسپا، ماساژ کل بدن، کلاس یوگا، کلاس بدنسازی و استخرهای شنا مخصوص کودکان اشاره کرد.

فراموش نکنید که حتماً به رستوران‌های فوق‌العاده هم سر بزنید. این هتل ۵ رستوران دارد که غذاهای اروپایی، بین‌المللی، اندونزیایی، محلی، ژاپنی و آسیایی را سرو می‌کنند.

ممکن است تا این بخش مطلب آمده باشید؛ اما هنوز کاملاً ندانید که دقیقاً بالی در کدام قسمت اندونزی قرار دارد. مقاله جزیره بالی کجاست می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت بالی

تصویری از هتل د لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت

هتل ویسروی بالی

بدون شک هتل ویسروی یکی از زیباترین هتل های جنگلی بالی به شمار می‌آید که در ارتفاعات منطقه اوبود، شهری مملو از شالیزارهای برنج، دره‌های شیب‌دار و مناطق بکر جنگلی قرار گرفته است.

این هتل چشم‌اندازه خیره‌کننده‌ای به دره‌ای مشهور به «دره پادشاهان» دارد و با ارائه‌ مناظری خیره‌کننده و واحدهایی مجلل، تجربه فوق‌العاده‌ای از سفر به بالی را برای شما رقم می‌زند.

واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره در قالب ویلاها و سوئيت‌های مجلل در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند و هر یک چشم‌اندازی بی‌نظیر به جنگل و رودخانه‌ پتانو داشته و دارای استخر خصوصی هستند.

همه ۴۰ واحد اقامتی هتل ویسروی بالی دارای امکاناتی همچون اینترنت WiFi، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، قهوه‌ساز، تراس، بالکن، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی، میز تحریر، مبلمان، تلفن، استخر خصوصی، صندلی‌های آفتاب گرفتن، تراس، فضای نشیمن، و تجهیزات ایمنی هستند.

تفریحات و سرگرمی‌هایی که در این هتل ارائه می‌شود کاملاً در حد و اندازه یک هتل لوکس ۵ ستاره است و مواردی همچون دوچرخه‌سواری، اسکواش، تور پیاده‌روی، اجرای زنده موسیقی، کلاس آشپزی، کلاس یوگا، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، خدمات زیبایی، مانیکور، پدیکور، آرایش مو و خدمات زیبایی در این هتل لاکچری برای همه گردشگران در دسترس است.

هتل ویسروی دارای دو رستوران با منوی اروپایی و بین‌المللی است که غذاهای متنوعی طبخ می‌کنند و گزینه‌هایی همچون حلال بودن یا بدون گوشت بودن نیز بر اساس خواسته شما رعایت می‌شود.

هتل واسانتی کوتا در بالی

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره بالی که می‌تواند اقامت رضایت‌بخش و در عین حال اقتصادی را برای شما رقم بزند، هتل واسانتی کوتا است. این هتل در فاصله ۴۰۰ متری از ساحل توبان قرار گرفته و برای یک اقامت آسوده و البته اقتصادی، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

واحدهای اقامتی این هتل در قالب اتاق سوپریور توئین با بالکن، اتاق سوپریور کینگ با منظره شهر، اتاق سوپریور تویین با منظره شهر، سوئیت کینگ جونیور با بالکن، سوئيت کینگ سوپریور با بالکن و اتاق کینگ دلوکس در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و همه آنها به امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، میز تحریر، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای هم علاوه‌بر فضای لابی، در داخل اتاق‌ها نیز امکان پذیر است. این هتل دارای یک استخر شنا، باشگاه بدنسازی و یک رستوران است که غذاهای اندونزیایی و بین‌المللی سرو می‌کند.

هتل پادما ریزورت اوبود بالی

یکی از بهترین هتل های بالی که هتلی جنگلی به شمار می‌آید، هتل پادما ریزورت اوبود است که در منطقه پایانگان در ۱۳ کیلومتری اوبود قرار دارد.

اتاق‌های این هتل با چشم‌انداز به باغ، در قالب اتاق پریمیر دبل یا تویین، اتاق پریمیر کلاب، سوئیت یک خوابه و اتاق پریمیر دلوکس ارائه می‌شوند و در همه اتاق‌ها امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام خصوصی، تجهیزات بهداشتی، کمد لباس، تراس، بالکن، یخچال، کتری برقی، قهوه‌ساز، میز تحریر، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه مطبوع و اینترنت WiFi وجود دارد.

در پادما ریزورت اوبود شما می‌توانید از فعالیت‌های تفریحی مختلفی از جمله دوچرخه‌سواری، تیراندازی، اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، شام‌های موضوعی، کلاب کودکان، زمین بازی کودکان و ماهی‌گیری لذت ببرید.

دو استخر بزرگ، یکی مناسب همه رده‌های سنی و دیگری مناسب کودکان در این هتل مهیا شده است و علاوه‌بر این، شما می‌توانید از خدمات ماساژ و اسپا، بدنسازی، کلاس یوگا، خدمات زیبایی، خدمات پدیکور و مانیکور، جکوزی و سونا نیز استفاده کنید.

این هتل دارای دو رستوران است که غذاهای مدیترانه‌ای، اندونزیایی، بین‌المللی و آسیایی را سرو می‌کنند.

ویلاهای آلام اوبود؛ از بهترین هتل های بالی

ریزورت آلام اوبود در منطقه اوبود، یکی از خوب ترین هتل های بالی است که چشم‌اندازی بی‌نظیر از دره‌ها، جنگل‌های گرمسیری انبوه و رودخانه را در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

در این هتل شما می‌توانید ویلای موردنظر خود را از میان ویلای استخردار یک خوابه با چشم‌انداز جنگل، ویلای سه خوابه با استخر خصوصی و ویلای یک خوابه انتخاب کنید. در همه ویلاها امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام خصوصی، تجهیزات بهداشتی، کمد لباس، تجهیزات اتوکشی، مبل تخت‌خواب‌شو، یخچال، کتری برقی، قهوه‌ساز، میز تحریر، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تجهیزات پخش ویدیو، تهویه مطبوع و اینترنت WiFi وجود دارد.

در ویلاهای آلام اوبود شما می‌توانید از فعالیت‌های تفریحی مختلفی از جمله اسب‌سواری، کلاس آشپزی، شام‌های موضوعی، دوچرخه‌سواری، تور پیاده‌روی و تور موتورسواری لذت ببرید.

یک استخر بزرگ به همراه چشم‌اندازی بی‌نظیر در این هتل مهیا شده است و علاوه‌بر این، شما می‌توانید از خدمات ماساژ و اسپا، کلاس یوگا، خدمات زیبایی، خدمات پدیکور و مانیکور، جکوزی و سونا نیز استفاده نمایید. این هتل یک رستوران هم دارد که منویی با غذاهای بین‌المللی ارائه می‌کند.

ویلاهای آلام اوبود از بهترین هتل های بالی

تصویری از ویلاهای آلام اوبود

 بهترین هتل های بالی کدامند؟

بالی جایی است که آن را بهشت زمینی نامیده‌اند؛ جایی که سواحل بی‌نظیر، مردم خونگرم، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، معابد باستانی و جذاب، همه و همه در کنار یگدیگر قرار گرفته‌اند و گردشگران را از سراسر جهان به خود می‌خوانند. اگر قصد خرید تور بالی نوروز 1403 را دارید، باید بدانید طیف وسیعی از هتل‌ها در بالی می‌توانند میزبان شما باشند.
هتل‌هایی همچون هتل بیل بالی، هتل گرند هایت، هتل سامایا و… از جمله بهترین هتل های بالی هستند که با امکانات رفاهی بی‌نقص، تفریحات و خدمات متنوع و چشم‌اندازهای دلربا اقامت تکرارنشدنی‌ای را برای شما رقم می‌زنند. ضمن اینکه اگر می‌خواهید اقامت اقتصادی‌تری را تجربه کنید، هتل‌های چهار ستاره‌ای همچون هتل آتانایا یا هتل واسانتی کوتا گزینه‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

 سؤالات متداول:

1. بهترین هتل های بالی کدامند؟

هتل بیل، هتل گرند هایت، هتل سامایا، هتل آتانایا، هتل ویسروی، هتل واسانتی کوتا و ویلاهای آلام اوبود از بهترین هتل های جزیره بالی هستند که می‌توانید اقامتی بی‌نظیر را در آنها تجربه کنید.

2. کدام هتل های بالی برای زوج ها مناسب هستند؟

هتل بیل یکی از لوکس ترین هتل های بالی است که به شدت برای زوج های جوان و بخصوص برای ماه عسل توصیه می‌شود.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt