برگزاری طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو

برگزاری طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 اردیبهشت ، 1398

برگزاری طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو

در راستای پنج شنبه گردشگری بدون خودرو، با اجرای تور گردشگری در ۵ مسیر این طرح در ماه رمضان اجرا می شود. در ادامه الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در راستای پنج شنبه گردشگری  بدون خودرو، با اجرای تور گردشگری در ۵ مسیر این طرح در ماه رمضان اجرا می شود. در ادامه الفبای سفر را دنبال کنید.

آغاز این طرح در ماه رمضان پس از اذان مغرب

در راستای پنج شنبه گردشگری بدون خودرو، این هفته چهارمین طرح پرسه در شهر برگزار می شود. طرح پرسه در شهر این هفته ۱۹ اردیبهشت در ۵ منطقه، محدوده میدان پونک منطقه ۲، فلکه چهارم تهرانپارس منطقه ۴، محدوده خیابان قزوین منطقه ۱۰، میدان حسن آباد منطقه ۱۱ و دریاچه خلیج فارس در منطقه ۲۲ برگزار می‌شود و از هفته‌های آتی، دیگر مناطق شهر این طرح را طبق زمانبندی تعیین شده برگزار میکنند.

در برخی مناطق با توجه به شروع ماه مبارک رمضان آغاز این طرح بعد از اذان مغرب پیش بینی شده است.شروع پرسه گردی این هفته از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ میدان پونک ابتدای خیابان همیلا ضلع جنوبی نقطه است که از مسیر پونک، عمارت رشیدیه، باغ صبا، امامزاده عینعلی و زینعلی، استخر قدیمی پونک، منزل آخرین کدخدای تهران مورد بازدید قرار می‌گیرد.

در منطقه 4 نیز  از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از فلکه چهارم تهرانپارس، مسیر باغ اناری، بوستان پلیس، عمارت ارباب هرمز و موزه گرافیک خواهد بود.در منطقه ۱۰ مبدا حرکت از خیابان قزوین از ابتدای خیابان عرب است که از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱ :۳۰ از خیابان شهید عرب، بوستان هزار شهید، بوستان ۲۲ بهمن، بوستان خانواده، بوستان هفت چنار، اعتماد، و موزه آثار طبیعی هفت چنار بازدید خواهد شد.

مسیر دیگر ضلع شمالی میدان حسن آباد در فاصله ساعت ۱۰ تا ۱۲  آغاز شده و پس از عبور از خیابان شیخ هادی، موزه ثبت احوال و خانه مقدم و کاخ مرمت مورد بازدید قرار میگیرد. در منطقه ۲۲ هم گردشگران می‌توانند از ساعت ۱۰ در  دریاچه خلیج فارس با گروه پرسه گردی همراه شد و پس از عبور از باغ راز هستی از این مسیر دیدن کنند.( مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید)

طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt