اطلاعات جامع وقت سفارت کانادا در استانبول

اطلاعات جامع وقت سفارت کانادا در استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 بهمن ، 1401

اطلاعات جامع وقت سفارت کانادا در استانبول

کانادا در ایران سفارتخانه ندارد و افراد باید به کشورهایی مانند ترکیه سفر کنند. همراه با الفبای سفر در مورد نحوه وقت سفارت کانادا در استانبول مطلع شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همانطور که می دانید کانادا در ایران سفارتخانه ندارد و افرادی که قصد دارند ویزای خود را که از سوی کانادا برایشان صادر شده را دریافت کنند باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه سفر کنند. همراه با الفبای سفر در مورد نحوی وقت سفارت کانادا در استانبول مطلع شوید.

چگونگی گرفتن وقت سفارت کانادا

افراد زیادی هستند که قصد دارد به کشور کانادا سفر کنند و یا برای دریافت ویزای تحصیلی،کاری و... به این کشور مهاجرت کنند. برای شروع، این افراد نیاز دارند تا از سفارت کانادا برای دریافت ویزای خود اقدام کنند.در ادامه در مورد نحوه دریافت وقت از سفارت کانادا در تور ارزان استانبول توضیح میدهیم.

سفارت کانادا در استانبول،الفبای سفر

وقت سفارت کانادا در استانبول بصورت آنلاین 

اگر وقت سفارت کانادا از استانبول  را به طور آنلاین انجام داده باشید باید در پایگاه الکترونیکی سفارت کانادا ثبت نام کرده و فرم های درخواست ویزای کانادا را پر کرده و سپس ارسال کنید. فرم های درخواست ویزای کانادا را می توانید در خود سایت و تحت عناوین application form و information family جستجو کنید. سپس بعد از ورود به صفحه پرداخت هزینه های سفارت (یکی هزینه صدور ویزا و دیگری هزینه انگشت نگاری) هزینه لازم را میپردازید.پس از پرداخت هزینه ها، تا 30 روز مهات دارید تا به استانبول و به سفارت کانادا بروید.

وقت سفارت کانادا بصورت آنلاین،الفبای سفر

وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت حضوری 

برای دریافت وقت سفارت کانادا در استانبول باید به استانبول بروید و به صورت حضوری مدراک مورد نیاز و پول را تحویل سفارتخانه دهید. بعد از انجام این مرحله و گرفتن وقت سفارت، شما به ایران بازگشته و در زمان تعیین شده باید مجددا به سفارت کانادا در استانبول بروید.

پس از انجام مراحل احراز هویت باید باز به ایران برگردید و منتظر دریافت پاسخ از سوی سفارت باشید. اگر پاسخ سفارت مثبت باشد می توانید حضوری و یا توسط خدمات پیکاپ ما ویزای خود را دریافت کنید.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما استانبول با الفبای سفر همراه باشید.)

انگشت نگاری ویزای کانادا در استانبول:

اگر وقت سفارت خود را در کانادا برای دریافت ویزای را به طور آنلاین ثبت کرده یاشید تا 30 روز مهلت دارید تا به استانبول سفر کنید و کارهای خود را این سفارت طبق روال انجام دهید. اگر این مهلت 30 روزه را از دست بدهید درخواست شما باطل می‌شود و نیاز است  که مجداد اقدام کنید.

انگشت نگاری سفارت کانادا،الفبای سفر

هزینه دریافت ویزای کانادا

هزینه های وقت سفارت کانادا به این صورت است که این هزینه ها شامل انگشت نگاری ۸۵ دلار و ویزا ۱۰۰ دلار برای هر نفر می باشد که در مجموع باید معادل ۱۸۵ دلار پرداخت کنید. اگر به صورت آنلاین از سفارت وقت گرفتید باید هزینه را توسط کارتهای اعتباری بپردازید و اگر حضوری از سفارت وقت گرفتید، این مبلغ را صورت فیش بانکی باید بپردازید و به مسئول مربوطه تحویل دهید.( برای اطلاع از سفر به سایر کشورها، مجله گردشگری الفبای سفر را دنبال کنید.)

مدارک موردنیاز گرفتن وقت سفارت کانادا

اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی
فرم تکمیل شده درخواست ویزای کانادا 
اصل و تصویر پاسپورت (اعتبار پاسپورت باید حداقل شش از اعتبار ویزای درخواستی بیشتر باشد)
تصویر ویزاهای قدیمی (اگر فرد قبلا ویزا دریافت کرده باشد باید تصویر آنها را ارائه دهد)
معرفی نامه شغلی (کارمندان شرکتهای خصوصی فیش حقوقی، کارمندان دولتی حکم کارگزینی، اساتید دانشگاه ها کارت بین المللی عضویت در هیئت علمی، دانشجویان کارت دانشجویی بین المللی، صاحبان مشاغل باید پروانه کسب، صاحبان شرکت های خصوصی اسناد ثبت شرکت و… را به عنوان معرفی نامه شغلی ارائه دهند)
پرینت گردش حساب بانکی (گردش حساب باید بالا باشد اگر میزان گردش حساب شما زیاد بالا نباشد بهتر است پرینت گردش حسابی بالای یکی از اقوام درجه یک خود را تحویل دهد)
گواهی تمکن مالی (گواهی تمکن مالی باید به مورد تایید بانک باشد)
ارائه دعوتنامه از سوی اقوام و یا دوست و آشنا مقیم کانادا
 سند مالکیت خانه، ماشین و… (اسناد مالکیتی که تضمین می کنند که بعد از اتمام اعتبار ویزا فردبه علت انگیزه های مالی به کشور خود باز میگردد)
واچر رسمی هتل و واچر بلیط رفت و برگشت هواپیما
بیمه نامه مسافرتی (پوشش دهی هزینه های درمانی و اورژانسی فرد متضای تا سقف حداقل سی هزار یورو)

مدارک موردنیاز گرفتن وقت سفارت کانادا،الفبای سفر

اطلاعات سفارت کانادا در استانبول

ساعت کار سفارت کانادا در استانبول از دوشنبه تا جمعه از ساعت از ۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ بوده و از ساعت از ۱۲:۰۰ به بعد تنها خدمات مربوط به تجارت توسط این سازمان انجام می شود.

آدرس وب سایت: http://www.canadainternational.gc.ca/turkey-turqquie
تلفن تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۳۸۵۹۷۰۰
فکس: ۰۰۹۰۲۱۲۳۵۷۱۰۰۰
ایمیل  ISTBL-CS@international.gc.ca
آدرس: ۲۰۹ Buyukdere Caddesi
Tekfen Tower – ۱۶th Floor
Levent 4, Istanbul
۳۴۳۹۴ Turkey

ویزای کانادا،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt