تماشای زیباییهای سنت پترزبورگ از فراز پشت بامها

تماشای زیباییهای سنت پترزبورگ از فراز پشت بامها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

تماشای زیباییهای سنت پترزبورگ از فراز پشت بامها

سنت پترزبورگ دارای مراکز تاریخی زیادی است که بر فراز آنها می توانید این شهر را از زوایه دیگر تماشا کنید و لذت ببرید.برخی از این پشت بامها را به راحتی می توانید پیدا می کنید ولی دسترسی به برخی از آنها چالش بر انگیز و حتی خطرناک است. الفبای سفر تعدادی از این پشت بامها را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنت پترزبورگ دارای مراکز تاریخی زیادی است که بر فراز آنها می توانید این شهر را از زوایه دیگر تماشا کنید و لذت ببرید.برخی از این پشت بامها را به راحتی می توانید پیدا می کنید  ولی دسترسی به برخی از آنها چالش بر انگیز و حتی خطرناک است. الفبای سفر تعدادی از این پشت بامها را به شما معرفی می کند.

کلیسای سنت ایزاک سنت پترزبورگ St Isaac’s Cathedral

درهای کلیسای جامع سنت ایزاک برای عموم مردم است و در طول روز با پرداخت هزینه ورود به آن امکان پذیر است. این کلیسا صبحها ساعت 10:30 باز شده و تا ساعت 10 و نیم شب باز میباشد. توجه داشته باشید این کلیسا در روزهای 4شنبه بسته است.

بر فراز کلیسای سنت ایزاک می توانید شگفتیهای شهر سن پترزبورگ را مشاهده کنید.گردشگران تور سنت پترزبورگ شبهای سفید توجه داشته باشید که معمولا افرادی زیادی به بازدید از این کلیسا میروند ولی می توانید در زمانی که کمتر شلوغ است از فرصت برای رفتن به این محل استفاده کنید.

کلیسای سنت ایزاک سنت پترزبورگ،الفبای سفر

کلیسای پیتر و پاول سنت پترزبورگ Peter and Paul Cathedral

بر فراز برج ناقوس این کلیسا بهترین جا است تا رودخانه نوا، موزه ارمیتاژ و کلیسای سنت ایزاک را مشاهده کنید و محو زیباییهای این شهر تاریخی شوید. برج ناقوس کلیسای پیتر و پاول تنها در ماهای گرم و از اول می تا 30 سپتامبر به غیر از 4شنبه ها باز است و گردشگران تور مسکو سنت پترزبورگ می توانند در طول این دوره از این مکان برای تماشای شهر استفاده کنند. در طول ماه های سرد زمستان نیز فقط در شرایط خاص و ویژه این مکان قابل دسترسی است.

کلیسای پیتر و پاول سنت پترزبورگ،الفبای سفر

مرکز فرهنگی Loft Project Etagi سنت پترزبورگ

Etagi یک مرکز فرهنگی است که در نمایشگاه های هنری در آن برگزار می شود و همچنین دارای یک کافه و یک فضای باز برای برگزاری رویدادهای مختلف است.در طبقه پنجم ساختمان، یک پشت بام سبز وجود دارد که گاهی اوقات میزبان رویدادهای مختلف مانند کنسرت های موسیقی می باشد، ولی بیشتر اوقات نیز که حتی در آن جشنواره ایی برگراز نمی شود پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران تور روسیه شبهای سفید است. ورود به این محل رایگان است و به صورت 24 ساعت شبانه روز قابل دسترسی است.

مرکز فرهنگی Loft Project Etagi سن پترزبورگ،الفبای سفر

Five Corners سن پترزبورگ

این پست بام در یک واحد مسکونی در نزدیکی بلوار نوسکی قرار دارد. جایی که شما برای تماشای این شهر از فراز آن به دنبالش هستید در پشت ساندویچ فروشی مترو قرار دارد. در این محل در سمت راست گذرگاهی قرار دارد و شما با یک ساختمان رو به رو می شود که اگر در آن قفل بود صبر کنید تا کسی بیاید و در را باز کند. 

برای دسترسی پیدا کردن به پشت بام شما باید به بالای پله ها بروید و دری را که روی پشت بام باز می شود را پیدا کنید. از آنجا یک چشم انداز شناخته شده به نام پنچ گوشه Five Corners باز می شود. محلی رو به یک تقاطع زیبا در قلب سن پترزبورگ که برای گردشگران تور سنت پترزبورگ خرداد 98 بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود(.برای رزرو هتلهای روسیه الفبای سفر را دنبال کنید.)

Five Corners سن پترزبورگ،الفبای سفر

پشت بام Kutuzova Embankment سن پترزبورگ

پشت بامی مخفی که نمایی نفس خیر رو به روخانه نوا، پل Troitsky و بلوار Liteiny دارد. پیدا کردن این پشت بام کمی چالش برانگیز است. زمانی که به این محل می رسید وارد ساختمان شوید و از پله های مارپیچ بالا بروید تا به اتاق زیر شیروانی برسید. در ورودی پشت بام در سمت چپ قرار دارد.Kutuzova Embankment می تواند برای گردشگران تور ترکیبی روسیه محل ایده عالی برای تماشای شهر سن پترزبورگ باشد.

KutuzovaEmbankment-سن پترزبورگ،الفبای سفر

میدان Vosstaniya سن پترزبورگ

برای پیدا کردن این محل باید خود را برای یک ماجراجویی آماده کنید. میدان Vosstaniya در خیابان Pushkinskaya قرار گرفته است. زمانی که به این محل رسیدید باید به داخل حیاط بروید.در حیاط این محل پله های اضطراری وجود دارد که شما را به سمت پشت بام هدایت میکنند.

رسیدن به این محل نیم ساعت زمان می برد و شما را به یک چشم انداز حیرت انگیزی از میدان Vosstaniya و بلوار نواسکی روبه رو میکند. برای شروع سفر به این شهر تاریخی بلیط پرواز سن پترزبورگ را از الفبای سفر بخواهید.

میدان Vosstaniya سن پترزبورگ،الفبای سفر


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt