5 کاری که در خیابان استقلال استانبول می توانید انجام دهید

5 کاری که در خیابان استقلال استانبول می توانید انجام دهید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

5 کاری که در خیابان استقلال استانبول می توانید انجام دهید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خیابان استقلال استانبول جذاب ترین و توریستی ترین بخش شهر استانبول است که هر روزه تعداد زیادی از گردشگران، از سراسر دنیا در این خیابان حضور پیدا می‌کنند.

 

تجربه حضور در یکی از مشهور ترین خیابان‌های دنیا و قدم زدن در فضای به یادماندنی و خرید از مغازه های مختلف این خیابان و گوش دادن به نوازندگان خیابانی برای هر گردشگری که در این محل حضور پیدا می‌کند می تواند جذاب و خاطره‌انگیز باشد.در این مقاله 5 فعالیتی که در خیابان استقلال استانبول می‌توانید انجام دهید را معرفی کرده ایم :

پاساژ چیچک

چیچک-الفبای سفر

پاساژ چیچک (گل) که مهاجران روس این نام را برایش انتخاب کردند در ابتدای قرن 20 به عنوان تاتر شروع به کار کرد اما اکنون تبدیل به مجموعه‌ای از رستوران های سنتی ترکی در فضای سر پوشیده شیشه ای با دیوار هایی از پرتره های افراد مشهور است که صرف یک وعده غذایی در این مکان می‌تواند به یادماندنی باشد باشد.

مراسم رقص سماع 

رقص سماع دراویش،استانبول-الفبای سفر

موزه رقص گالاتای استانبول با برنامه عصر گاهی منظم انجام می شود که گردشگران با تهیه بلیط می توانند رقص سماع صوفیان را مشاهده کنند.


مجسمه استقلال

استقلال-الفبای سفر

این مجسمه که در میدان تقسیم و ابتدای خیابان استقلال قرار دارد و حدود 11 متر ارتفاع دارد.این مجسمه از آن جهت که بسیار مشهور و تاریخی است که نماد جمهوریت کشور ترکیه است.عکس گرفتن با این نماد تاریخی می‌تواند خالی از لطف نباشد.  

برج گالاتا

گالاتا-الفبای سفر

برج زیبا و تاریخی گالاتا در انتهای خیابان استقلال قرار گرفته و با تهیه بلیط می توانید از بالکن این برج منظره زیبایی از شهر را ببینید، که در هنگام غروب یا شب ها این زیبایی بسیار زیبا تر و لذت بخش‌تر است.

کلیسای سنت آنتونی پادوا

تصویری از کلیسای سنت آنتونی پادوا

این کلیسا بزرگترین کلیسای کاتولیکی در استانبول است که در خیابان استقلال واقع شده و از جاذبه های گردشگری استانبول است .سبک معماری این بنا نئوگوتیک است که توسط معماران ایتالیایی بنا شده است.از نکات قابل توجه این کلیسا می‌توان به حضور پاپ ژان بیست وسوم به عنوان سفیر واتیکان به مدت ده سال پیش از اینکه به عنوان پاپ انتخاب شود اشاره نمود.او به سبب علاقه‌اش به ترکیه به «پاپ ترک» مشهور بود.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt