گردش 2 روزه با تور کوش آداسی

گردش 2 روزه با تور کوش آداسی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 اسفند ، 1398

گردش 2 روزه با تور کوش آداسی

کوش آداسی شهری شلوغ و پرهیاهو به بازدید کنندگان خود، چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد از بازارهای خیابانی گرفته تا سواحل شنی زیبا. همراه با الفبای سفر از گردش دو روزه با تور کوش آداسی شما را مطلع می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تفریحات پر جنب و جوش کوش آداسی بسیار لذت بخش است. این شهر شلوغ و پرهیاهو به بازدید کنندگان خود، چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد از بازارهای خیابانی گرفته تا سواحل شنی زیبا، کوش آداسی یک شهر بندری فوق العاده با امکانات عالی است. همراه با الفبای سفر از گردش دو روزه با تور کوش آداسی شما را مطلع می کنیم.

روز اول:

صبح تا ظهر

صبح زود به تماشای شهر افسون بروید. این سفر جذاب فقط با 20 دقیقه رانندگی از کوش آداسی شما را در تاریخ و فرهنگ این شهر زیبا و باستانی غوطه ور می کند.  به کاوش و جستجوی ویرانه های این شهر کهن بپردازید.
 از معبد آرتمیس، یکی از 7 عجایب جهان باستان در تور ارزان کوش آداسی دیدن کنید، میدان ورالانوس Square of Verulanus که مکانی برای تمرین ورزشکارن بوده، کلیسای مریم مقدس ،Church of  the Virgin Mary ورزشگاه ودیوس و استادیوم Gymnasium of Vedius and Stadium  که زمانی سالن کشتی بوده و.. دیدن کنید و تاریخ گذشتگان این شهر را مرور کنید. تئاتر بزرگ Great Theatre یکی از دیدنی ترین قسمتهای این مجموعه است که اگر به بالای آن بروید با چشم انداز بندر قدیمی رو به رو می شوید.

شهر افسون کوش آداسی-الفبای سفر

عصر تا شب

 پس از گشت و گذار در شهر افسون با جاذبه های کهن، نوبت به یک تفریح شاد و پر هیجان می رسد تا کمی بیشتر با کوش آداسی و زیباییهای اطرافش آشنا شوید. بهترین گزینه برای این تفریح جیپ سافاری است که یک راه سرگرم کننده و هیجان انگیز است که مناسب برای تمام سنین است.
 جیپ سافاری به شما این امکان را می دهد تا پارک ملی زیبایی را که حدود 15 مایل از کوش آداسی فاصله دارد را کشف کنید. چشم اندازهای مسیر رسیدن به پارک بسیار خیره کننده هستند و شامل درختان زیتون سرسبز و روستاهای قدیمی ترکیه هستند.
 می توانید آبشارهای کریستالی در مسیر را تماشا کنید و یا در آنها شنا کنید و ماجراجویی خود را در تور لحظه آخری کوش آداسی کامل کنید. این تور سرگرم کننده سافاری ساعتها شما را سرگرم می کند و جذابیت های این منطقه را به شما نشان می دهد و بهتر است نصف روز خود را صرف این تجربه لذت بخش کنید.

جیپ سافاری کوش آداسی-الفبای سفر

روز دوم:

صبح تا عصر

دیدنیهای کوش آداسی تمامی ندارد. جزایر اطراف این شهر یا شهرهای باستانی که در مجاورت کوش آداسی قرار دارند تعداد زیادی هستند که می توانید از برخی از آنها بازدید کنید. یکی از جزایر زیبا، جزیره ساموس است که می توانید برای رفتن به آن سوار بر کشتی شوید. جزیره شگفت انگیز یونانی که با یک ساعت و نیم زمان به  این محل دنج و پر آرامش می رسید.

علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن در این محل، انواع رستوان و کافه ها و بارهای مختلف با غذاهای دریایی  و یونانی تازه و متنوع وجود دارد که می توانید یک غذای خوشمزه را امتحان کنید. به غیر از تفریحات آبی و جذاب، بخشی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی را می توانید در این محل مشاهده کنید.

از موزه های تاریخی و بناهای قدیمی مانند موزه باستان شناسی ، موزه هنر کلیسا، موزه هنرهای زیبا، مجموعه بیزانس و.. بازدید کنید. تور جزیره ساموس یک نصف روز زمان می برد که فرصت دارید از جذابیتهای این محل لذت ببرید.

جزیره ساموس کوش آداسی-الفبای سفر

عصر تا شب

کوش آداسی جایی بسیار عالی برای تجربه غواصی در میان آبهای مدیترانه و کشف اسرار و شگفتیهای آن است. دیدن آبهای فیروزه ای و شفاف و آبزیانی که در دریای مدیترانه زندگی می کنند شاید همیشه امکان پذیر نباشد، اما در کوش آداسی کلاسیهایی وجود دارد که غواصی را آموزش می دهند.
 دوره های که برای مبتدیان توسط غواصان با تجربه ارائه شده که هیجان انگیز، سرگرم کننده و امن می باشد.در تور کوش آداسی حتما غواصی را امتحان کنید و تجربه های جدید در دنیای زیر آب به دست بیاورید.


غواصی در کوش آداسی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt