چه مکان هایی در مسکو دارای چشم انداز پانوراما است؟

چه مکان هایی در مسکو دارای چشم انداز پانوراما است؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1398

چه مکان هایی در مسکو دارای چشم انداز پانوراما است؟

در سفر به مسکو بدون تجربه تماشای این شهر از جاهای مرتفع، سفرتان کامل نخواهد شد. از رستورانها گرفته تا برجهای قرن 16 دهمی، با الفبای سفر بهترین مکانهای مسکو با چشم انداز پانوراما را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در سفر به مسکو که انگار مانند شهری است که بر بلندای تپه قرار گرفته است بدون تجربه تماشای این شهر از جاهای مرتفع، سفرتان کامل نخواهد شد. از رستورانها گرفته تا برجهای قرن 16 دهمی، با الفبای سفر بهترین مکانهای مسکو با چشم انداز پانوراما را به شما معرفی می کنیم.

رستوران خرگوش سفید White Rabbit

رستوران خرگوش سفید WHITE RABBIT در طبقه 16 پاساژ اسمو لنسکی قرار دارد. رستورانی مشهور با منوی غنی و بی نظیر که چشم انداز 360 درجه نفس گیر به شهر مسکو دارد.

در تور مسکو سن پترزبورگ در این رستوران معروف یک غذای خوش طعم را سفارش دهید و از چشم انداز شگفت انگیز این رستوران  به دیوار کرملین Kremlin walls ، کلیسای جامع مسیح منجی Cathedral of Christ the Saviour و دو آسمان خراش از میان 7 آسمان خراج مسکو، هتل اوکراین و ساختمان وزارت امور خارجه لذت ببرید.

رستوران خرگوش سفید مسکو-الفبای سفر

فروشگاه مرکزی کودکان Central Children’s Store 

فروشگاه مرکزی کودکان مسکو که در سال 2015 پس از یک بازسازی افتتاح شد، تبدیل به یکی ازجاذبه های گردشگری روسیه و یک مکان افسانه ای برای کودکان در تور ارزان مسکو شد. این محل مشرف به دو مکان دیدنی هتل لوبیانکا و کاخ کرملین است و علاوه بر آن چشم انداز 360 درجه زیبایی از شهر در زیر پای شما است.

فروشگاه مرکزی کودکان مسکو-الفبای سفر

رستوران سیتی اسپیس City Space

رستوران سیتی اسپیس City Space Bar & Restaurant یکی از مشهورترین رستوران و بارهای دنیا با چشم انداز 360 درجه به مسکو است. این رستوران در طبقه 34 هتل سوئیس اوتل کراسنی هولمیSwissotel Krasnye Holmy قرار دارد. صرف شام در فضای رومانیک به همراه چشم انداز کم نظیر این رستوان درتور ترکیبی روسیه را حتما تجربه کنید.

رستوران سیتی اسپیس مسکو-الفبای سفر

برج Ivan Velikiy Bell

برج Ivan Velikiy Bell که در سال 1508 ساخته شد، تا قرن 17 بلندترین برج مسکو به شمار می رفت. برای داشتن چشم انداز پانوراما در ارتفاع 25 متری این برج باید 137 پله را بالا بروید که یک چالش نیز می تواند باشد. در بین ماههای اپریل تا اکتبر یعنی فروردین تا اواخر مهر شما مجاز هستید که به بالای این برج بروید، اما کودکان زیر 12 سال حتی اگر با والدینشان باشند، اجازه بالا رفتن از این برج را ندارند.

برج Ivan Velikiy Bell مسکو-الفبای سفر

کافه بار تایم اوت Time Out Bar

یکی از معروف ترین چشم اندازهای پانوراما در پایتخت روسیه، کافه بار تایم اوت Time Out Bar است که در طبقه 12 و 13 هتل پکینگ Peking Hotel قرار دارد. به غیر از چشم انداز فوق العاده این بار، این کافه پذیرای توریستها در تور مسکو خرداد 98 نیز می باشد.

کافه بار تایم اوت مسکو-الفبای سفر

رستوران سیکستی Sixty

رستوران سیکستی Sixty بلندترین و مرتفع ترین رستوران در اروپا است که در حین حال دارای چشم انداز پانوراما است. این رستوران در طبقه 62 برج تجاری مسکو قرار دارد و بسیار لوکس است. رستوران سیکستی با چشم انداز شگفت انگیز، غذاهای لذیذ و فضای دل پذیر یک مکان جادویی برای گردشگران تور روسیه شبهای سفید به حساب می آید.

رستوران سیکستی مسکو-الفبای سفر

برج Imperia

از دیگر مکانها در تور مسکو  با چشم انداز 360 درجه می توان  برج Imperia را نام برد. در این برج مرتفع، آسمان خراشهایی مانند مرکز تجاری مسکو، دانشگاه مسکو، کاخ سفید مسکو و کلیسای جامع مسیج منجی قابل مشاهده هستند که تماشای آنها آن هم در چنین ارتفاعی تجربه تکرار ناپذیری است.

برج Imperia مسکو-الفبای سفر

تپه گنجشگ ها Vorobyovy Gory

از سال 1953 این مکان تبدیل به چشم انداز 360 درجه شد که هر گردشگری که برای اولین بار با تور ارزان مسکو به این شهر سفر می کند باید به این محل برود.بر فراز تپه گنجشک ها  Vorobyovy Gory، تقریبا تمام مکان ها و برجهای مرتفع این شهراز برج های هفتگانه گرفته تا برج اوستانیکو Ostankino tower، مجسمه پیتر کبیر  Peter the Great statue قابل مشاهده است. با استفاده از دوربین های binoculars نیز می توانید بهتر این مناظر دیدنی را تماشا کنید.

تپه گنجشگ ها مسکو-الفبای سفر

برج اوستانیکو Ostankino tower

برج اوستانیکو Ostankino tower که ساخت آن در سال 1967 به پایان رسید، در آن زمان مرتفع ترین برج محسوب می شد. برجی در ارتفاع باور نکردنی 540 متر که به دو شکل امکان تماشای چشم انداز را به شما می دهد.یکی از ماه می تا اکتبر یعنی اردیبهشت تا آبان که امکان تماشای چشم انداز در فضای باز را به شما می دهد و دیگری از پشت دیوارهای شیشه ای این برج که در تمام فصول سال می توانید از آن لذت ببرید.


برج اوستانیکو مسکو-الفبای سفر


    
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt