گردش 1 روزه با تور ازمیر

گردش 1 روزه با تور ازمیر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

گردش 1 روزه با تور ازمیر

از بازارهای شلوغ گرفته تا آثار تاریخی و تفریحات جذاب، با همراهی الفبای سفر با یک برنامه ریزی خوب در سفر 1 روزه از جاهای که به شما معرفی می کنیم بازدید کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از بازارهای شلوغ گرفته تا آثار تاریخی و تفریحات جذاب، با همراهی الفبای سفر با یک برنامه ریزی خوب در سفر 1 روزه از جاهای که به شما معرفی می کنیم بازدید کنید.

صبح

قدم زدن در اسکله کوردون

گشت و گذار معروف در ازمیر، قدم زدن از بالا تا پایین در امتداد دریای اژه است (از اسکله کناک به ایستگاه قطار السانسک 6-5 کیلومتر فاصله است) و یک تجربه لذت بخش و مهم در سفر با تور ازمیر است. آبهای زلال و شفاف دریای اژه را تماشا کرده و چند عکس زیبا از فضای اطراف بگیرید، سپس برج ساعت مشهور ازمیر را که در میدان کوناک Konak قرار دارد را مشاهده کنید و در امتداد این محل از رستوران، کافه ها و بارها عبور کنید و از فضای دلپذیر این منطقه لذت ببرید، حتی می توانید برای خوردن صبحانه در فضای دل انگیز ، یکی از کافه ها را انتخاب کنید.


اسکله کوردون ازمیر-الفبای سفر

ظهر

گشت و گذار در بازار کمراتی

یکی از بهترین مکانهای گردشگری ازمیر بازار سنتی کمراتی  Kemeralt  است. بازاری با فضای باز قدیمی که قدمت آن به قرن 16 می رسد. این بازار نه تنها دارای مغازه های رنگارنگ است، بلکه دارای خیابان های سنگ فرش کم عرض و حیاطهای مخفی نیز می باشد.
در این محل همچنین می توانید از آثار پرقدمت تاریخی مانند کاروانسرای تاریخی Kizlaragasi Hani مربوط به دوره عثمانی و مسجد حصار با گنبد مرکزی بزرگ و ۸ ستون آن که در این بازار قرار دارد در تور ارزان ازمیر دیدن کنید.


بازار کمراتی ازمیر-الفبای سفر

عصر

بازدید از اگورا

یکی از جاذبه های گردشگری ازمیر ویرانه های بنای اگورا با قدمت دو هزار ساله است، زمانی که این شهر به عنوان سمیرنا شناخته می شد. پس از زلزله شدید قرن دوم در آگورا ، مارکوس اورلیوس (Marcus Aurelius) امپراتور روم این شهر را به صورت کامل بازسازی کرد.  
 از بقایای به جای مانده این مکان تاریخی را که اکنون به شکل موزه فضای باز است و در قلب ازمیر قرار دارد دیدن کنید. آب انبارها، حمام رومی و نقاشی پرتره فاوستینا تنها بخشی از آثار زیبای این شهر ویرانه هستند.

بنای اگورا ازمیر-الفبای سفر

شب

خیابان پر جنب و جوش قاضی کدینلار

پس از بازدید از ویرانه های پر جاذبه آگورا در هنگام غروبف بهترین جا با فضای پر جنب و جوش و پر طرفدار خیابان محبوب قاضی کدینلار است که در نزدیکی محله پر جمعیت آلزاناک قرار دارد.در این خیابان، با انواع رستورانهای دریایی با صندلی رنگارنگ که در خیابان چیده شده اند و همچنین کافه ها و بارهای محبوب مواجه خواهید شد. یکی از بارهای مشهور این خیابان Bios Bar است که میزبان بهترین آثار موسیقی زنده از سراسر ترکیه است و بهترین جا برای گذراندن شبی پر خاطره در تور ازمیر است.


خیابان  قاضی کدینلار ازمیر-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt