از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 دی ، 1399

از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

کوش آداسی فرودگاه ندارد و برای سفر به این شهر باید بلیط هواپیما را به مقصد فرودگاه عندنان مندرس ازمیر رزرو کنید. برای آشنایی این فرودگاه با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

 شهر محبوب و پر طرفدار کوش آداسی فرودگاه ندارد و برای سفر به این شهر باید بلیط هواپیما را به مقصد فرودگاه ازمیر که همان فرودگاه عندنان مندرس İzmir Adnan Menderes Airport است و  در ۹۰ کیلومتری کوش آداسی قرار دارد رزرو کنید. برای آشنایی این فرودگاه با الفبای سفر همراه باشید.

معرفی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

فرودگاه رودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (The Izmir Adnan Menderes Airport) ازمیر در ۱۸ کیلومتری جنوب شهر ازمیر و در منطقه‌ای به نام قاضی امیر Geziemir واقع شده که در سال ۱۹۸۷ به بهره‌برداری رسید. کد یاتای این فرودگاه ADB و کد ایکائو آن LTBJ می باشد.از نظر ترافیک مسافری، عدنان مندرس دارای رتبه ی ۵ فرودگاه‌های پر تردد کشور ترکیه است که در سال ۲۰۰۶، ترمینال جدید پروازهای خارجی این فرودگاه نیز افتتاح شد.

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر-الفبای سفر

حمل و نقل از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی

اتوبوس

شرکت حمل و نقل ای تو بی ترانسفر (A2BTranfers ) گزینه های حمل و نقل مختلفی را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و بالعکس در اختیار مسافران قرار داده است.شرکت کوش آداسی ترانسفر (Kusadasi Transfers) سرویس های منظمی به صورت ۲۴ ساعته از فرودگاه نزدیک از جمله ازمیر، بدروم و دالامان به کوش آداسی ارائه می دهد، همچنین امکان رزرو آنلاین اتوبوس در وبسایت این شرکت فراهم است.

شرکت هوپا (Hoppa.com) یکی دیگر از شرکت های بین المللی حمل و نقل است که کار جابه جایی مسافران را فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را انجام می دهد.

تاکسی

 با استفاده از تاکسی در یک ساعت از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی خواهید رسید. نرخ آن نیز توسط تاکسیمتر محاسبه می شود. توجه داشته باشید بسیاری از راننده ها ممکن است از تاکسی متر استفاده نکنند تا هزینه ای بیشتری مسافر دریافت کنند؛ یا آنکه تاکسیمتر را روشن کرده و از مسیرها طولانی بروند تا میزان کرایه را افزایش دهند.

اجاره اتوموبیل

اگر به طور خانوادگی یا گروهی به کوش آداسی سفر می کنید شاید بهترین گزینه اجاره اتوموبیل باشد.شرکت های مختلفی در فرودگاه ازمیر هستند که خدمات اجاره خودرو را به مسافران ارائه می کنند.

قطار

 استفاده از قطار برای جا به جایی بین این 2 شهر کار آسانی نیست چرا که نزدیک ترین ایستگاه آن در 18 کیلومتری شهر قرار دارد که البته می توانید از آنجا از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید.


   
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt