معرفی چند ساحل بی نظیر که قبل از مرگ باید دید

معرفی چند ساحل بی نظیر که قبل از مرگ باید دید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

معرفی چند ساحل بی نظیر که قبل از مرگ باید دید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شاید در طول زندگیتان سواحل ماسه ای سفید و نرم با چشم اندازهای مختلفی را دیده باشید. یا شاید در سواحل شلوغ بوده اید و حس آرامشتان را از دست دادید. ما به شما چند ساحل دنج و آرام و شگفت انگیز معرفی کنیم که به تماشای آنها نفستان را در سینه حبس می کنید. با الفبای سفر همراه باشید.

1.ساحل Pink Sand Beach اندونزی

ساحل صورتی رنگ  Pink Sand Beach  در پارک ملی کومودو قرار دارد. ساحلی جادویی با فضایی آرام و پر آرامش که به دلیل ترکیب مرجان های شکسته که دارای موجودات فورامینیفرا هستند با شنهای سفید، این ساحل زیبا را به رنگ صورتی درآورده اند. فضای خیره کننده ای که برای ثبت عکس از آن نباید لحظه ای درنگ کنید.
زیبایی این ساحل صورتی در شبهنگام  به ویژه در هنگام جزر و مد دریا و غروب خورشید و بازتاب نور ماه در دریا دوچندان می شود. ساحل شگفت انگیز  Pink Sand Beach جایی است که در تور اندونزی نباید بازدید از آن را از دست بدهید.


ساحل Pink Sand Beach اندونزی-الفبای سفر

2.ساحل Koh Kradan تایلند

ساحل Koh Kradan واقع در ترنگ تایلند و بخشی از پارک ملی هت چائو مای در جزیره کوکرادان، یکی از خلوت ترین ساحلهای تایلند است. جایی که با صخره های مرجانی  زیبا و انواع گیاهان سرسبز احاطه شده است.
این جزیره کوچک و پارک ملی حیرت انگیزش همراه با صخرهای مرجانی، مکان فوق العاده ای برای تماشای زیباییهای این ساحل همراه با امکانات رفاهی مانند قایق سواری و غواضی در تور لحظه آخری تایلند می باشد.

ساحل Koh Kradan تایلند-الفبای سفر

3. ساحل Pulau Ubin سنگاپور

تنها با 20 دقیقه قایق سواری از مرکز سنگاپور به این ساحل دیدنی در جزیره Pulau Ubin می رسید. بهشتی گم شده در این کشور که با گیاهان گرمسیری متنوع و زیبا مانند درختان نخل و حیاط وحش گوناگون مانند میمونهای که در گوش و کنار این ساحل به چشم می خورند و خانه های روستایی قدیمی رو به رو می شوید.برای تماشای این ساحل حیرت انگیز با تور لحظه آخری سنگاپور، می توانید از دوچرخه های که اجاره داده می شود استفاده کنید و در حاشیه ساحل با طول 2 مایل دوچرخه سواری کنید.

ساحل Pulau Ubin سنگاپور-الفبای سفر

4.ساحل Red Sand هاوایی

سواحل ماسه سرخ در جزیره هاوایی در ایالات متحده واقع شده است، با منظره ای منحصر به فرد از ترکیب ساحلی قرمز رنگ در مقابل دریایی لاجوردی و صخرهای بزرگ با رنگ طبیعی.مکانی آرام و دنج با طبیعت سبز و خیره کننده که برای شنا کردن و پیدا کردن حس آرامش بسیار مناسب است.
دلیل قرمز بودن ماسه های این ساحل مواد مذاب است که دارای آهن بوده و ترکیب رنگ دانه های مرجانی در آب  دریا که این ساحل را به یک سرزمین رویایی تبدیل کرده اند.

ساحل Red Sand هاوایی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt