5 مقصد توریستی خاص و متفاوت

5 مقصد توریستی خاص و متفاوت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 آبان ، 1398

5 مقصد توریستی خاص و متفاوت

خیلی از افراد ماجراجو در جستجوی مقصدی متفاوت برای گردش و سفر کردن هستند. سفری رویایی با کشف و دیدنی مکانهای بسیار زیبا. آیا برای مسافرتی متفاوت و آرامش بخش آماده اید؟ با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خیلی از افراد ماجراجو در جستجوی مقصدی متفاوت برای گردش و سفر کردن هستند. سفری رویایی با کشف و دیدنی مکانهای بسیار زیبا. آیا برای مسافرتی متفاوت و آرامش بخش آماده اید؟ با الفبای سفر همراه باشید.

سفر دریای باور نکردنی به سواحل سریلانکا

سریلانکا، یک جزیره در آب های زمردین اقیانوس هند، یک مقصد جدید و پر جاذبه و فوق العاده برای مسافران بین المللی در جنوب شرق آسیا است. سفر دریایی در سراسر سواحل جنوبی این جزیره یک راه عالی برای کشف و ماجرایی و بازدید از این جزیره رویایی است.

 می توانید در این سفر جذاب به کاوش قلعه های باستانی، بازدید از شهرهای ساحلی دور افتاده یا دهکده های ماهیگیری در سریلانکا بپردازید و یا زمانی را به غواصی و بازدید از جهان اسرار آمیز زیر آب، استراحت و ریلکس کردن در سواحل اختصاص دهید. سفر با تور سریلانکا لحظه آخری یک فرصت عالی برای انتخاب این مسیر گردشگری است.

سواحل سریلانکا-الفبای سفر

اکتشاف در قبرس، نگین دریای مدیترانه

گردشگران دریای مدیترانه را بسیار دوست دارند، به طوری که کشورهای ساحلی اروپا به محبوب ترین مقصدها تبدیل شده اند. اما این به این معنی نیست که در روز آفتابی در قبرس شمالی با رویایی یک سفر متفاوت در سواحل این محل، تنها با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه شوید.

بلکه برای داشتن سفر رویایی شما در قبرس شمالی، مناطق  کمتر شناخته شده ای نیز  با سواحل آرام و خالی از موج جمعیت گردشگران وجود دارد تا رویایی متفاوت شما را براورده کند. سفر به قبرس شمالی با تور قبرس پائیز و  کشف صومعه های باستانی، قلعه افسانه ای سنت هیلاریون الهام بخش کارتون دیزنی در داستان سفید برفی و کوتوله، شنا در امتداد ساحل شگفت انگیز مدیترانه،قایق سواری و بازدیدی از کلیساها و قلعه های تاریخی از دیگر ویژگیهای سفر به این کشور است.

قبرس شمالی-الفبای سفر

تماشای مجسمه های سنگی جادویی جزیره ایستر

جزیره ایسترف Easter Island  مکانی دور افتاده و صعب العبور است که در کشور شیلی و در قلب اقیانوس آرام قرار دارد.جزیره ای که در آن مجسمه های سر بزرگ مرموز وجود دارد که مردم محلی به آن راپا نویی Rapa Nui می گویند که این جزیره با وجود مسیر سخت و راه ناهموار، توریستهای زیادی را به سوی خود می کشاند.

در نزدیکی این جزیره همچنین کوههای آتشفشانی، اسبهای وحشی، سواحل زیبایی برای دیدن و لذت بردن وجود دارد اما قرنها که باستان شناسان و کاوشگران برای کشف اسرار مجسمه های راپا نویی درتلاش هستند. مجسمه های سر عظیم الجثه ای که به دلایل نا معلوم در جزیره ایسترف به چشم می خورد.

مجسمه های سنگیجزیره ایستر-الفبای سفر

 دیدن زیباییهای جزایر گالاپاگوس

مجمع الجزایر گالاپاگوس Galapagos واقع در اقیانوس آرام با ۵ جزیره ی اصلی با وجود حیاط وحش گوناگون و فضای سرسبز و بکر  برای پیاده روی، عکاسی و لذت بردن از آرامش و سکوت و یا غواصی یک مکان گردشگری عالی دیگر است.با تورهای مختلف می توانید به این جزیره حیرت انگیز سفر کنید و با قایق از میان جزیره ها عبور کنید.

به عنوان یک مقصد توریستی متفاوت و یک سفر خانوادگی به یاد ماندنی، جزایر گالاپاگوس با  حیواناتی بومی مانند شیرهای دریایی، لاکپشت های سبز گالاپاگوس، مارمولک های گدازه ای، پنگوئن های محلی و یا پوشش گیاهی اش و خاص مانند بروملیاس، اسکالسی بومی و سرخس و.. یک گزینه پیشنهادی دیگر برای سفر کردن است.

جزایر گالاپاگوس-الفبای سفر

اقامت در هتل شناور بریتیش کلمبیا

این هتل شناور در جزیره Haida Gwaii در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا قرار دارد. اقامت در نقطه ای دور افتاده در جهان که حس معنوی و دل پذیری را به وجود می آورد.این خانه اقیانوسی یک مقصد گردشگری جدید است که توریستها با تورهای 3، 5 و 7 روزه از نقاط مختلف دنیا برای اکتشاف و کسب آرامش به این محل فوق العاده می روند

. تورهایی به همراه راهنما برای عبور از میان جنگلهای سرسبز و یا کشف روستاهای باستانی  در Haida و یا اقامت در هتل شناور و یا استراحت در Haida House واقع در روستایTlell  در شرق جزیره برای کسب آرامش و سکوت از دیگر گزینه های سفر به این جزیره کمتر شناخته شده است.

هتل شناور بریتیش کلمبیا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt