فستیوالهای جذاب و پر شور گرجستان

فستیوالهای جذاب و پر شور گرجستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 اردیبهشت ، 1398

فستیوالهای جذاب و پر شور گرجستان

یکی از بهترین راه ها برای شناخت بهتر یک کشور، شرکت در جشنواره و فستیوالهای شهرهای آن سرزمین است.جشنواره های مختلف و پر شور و هیجانی در گرجستان برگزار می شود که همراه با غذاهای محلی، موسیقی زنده جشن گرفته می شود.همراه با الفبای سفر با برخی از این جشنوارهای آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یکی از بهترین راه ها برای شناخت بهتر یک کشور، شرکت در جشنواره و فستیوالهای شهرهای آن سرزمین است.جشنواره های مختلف و  پر شور و هیجانی در گرجستان برگزار می شود که همراه با غذاهای محلی، موسیقی زنده جشن گرفته می شود. اگر با تور گرجستان به این کشور سفر می کنید، همراه با الفبای سفر با برخی از این جشنوارهای آشنا شوید.

فستیوال سیب،Ellijay

جشنواره سیب گرجستان در طول دو هفته در شهر Ellijay گرجستان  برگزار می گردد و به شرکت کنندگان فرصت شرکت در این جشنواره که با انواع چیزهای سرگرم کننده و مهیج همراه است می دهد. نزدیک 46 سال است که این جشنواره هر سال در اواسط ماه اکتبر برگزار می شود.  

بیش از 300 نفر برای نمایش دادن انواع غذا، صنایع دستی و سایر اقلام دست ساز در این فستیوال حضور دارند. همچنین یک نمایشگاه ماشینهای عتیقه و قدیمی در مرکز شهر Elyijay نیز برگزار می گردد. ورود سگها نیز به این جشنواره مجاز نیست، برخی از محدودیت های دیگر نیز در این محل وجود دارد.  برای شرکت در این جشنواره به نمایشگاه Ellijay Lions Club بروید و به جمعیت بپیوندید.

برای بازدید از باغهای سیب مختلف در شهر Ellijay وقت کافی و مناسب در نظر بگیرید. مانند باغ Hillcrest،  the Red Apple Barn و Aaron Family .

فستیوال سیب،Ellijay-گرجستان-الفبای سفر

فستیوال هندوانه، Cordele

تا به حال حدس زده اید که شهر Cordele، گرجستان پایتخت هندوانه جهان است؟ اگر در ماه ژوئن از این شهر کوچک بازدید کنید، می توانید جشنواره هندوانه را درتور گرجستان تابستان 98 از نزدیک ببینید و با جذابیتها آن رو به رو شوید.رویدادهای دیگری در فستیوال هندوانه گرجستان نیز وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از مسابقات اسب سواری، ماهیگیری، نمایش سگها، مسابقه پرتاپ هسته هندوانه که پس از صرف هندوانه صورت می گیرد و تزئینات بر روی هندوانه که شرکت کنندگان هندوانه ها را به شکل و فرهای خاص و زیبا و مختلف برش می دهند و تزئین می کنند.این جشنواره با آتش بازی و هیجان و شادی در کنار رودخانه Flint پایان می یابد.

فستیوال هندوانه، Cordele گرجستان-الفبای سفر

جشنواره موسیقی Bluegrass، Cartersville

Bluegrass نوعی موزیک آمریکایی است که با نواختن گیتار و ویالون صورت می گیرد. فستیوال Bluegrass نیز در شهر Cartersville گرجستان بسیار جذاب و پر طرفدار است. این موسیقی بخشی از تاریخ و فرهنگ کشور گرجستان را به نمایش می گذارد و این فستیوال بزرگ در Cartersville فرصت خوبی برای گوش دادن به این نوع موزیک منحصر به فرد و خاص است. این جشنواره هر ماه در اکتبر برگزار می شود و حضور در آن به صورت رایگان است.

استفاده از پارکینگ این جشنواره رایگان است، همچنین در گوشه و کنار این فستیوال نمایشی از کودکان به چشم می خورد. جشنواره موسیقی Bluegrass در مرکز شهر Cartersville واقع شده است، بنابراین شما می توانید گشتی در مغازه ها و رستوران ها این منطقه بزنید. جاذبه های دیگری نیز برای بازدید در این شهر وجود دارد از جمله موزه تاریخی Bartow، موزه هنرهای غربی و Grand Theater که از جمله جاذبه های گردشگری گرجستان است.

جشنواره موسیقی Bluegrass، Cartersville گرجستان-الفبای سفر

جشنواره غذا، آتلانتا گرجستان

این جشنواره پر است از انواع غذاهای رنگارنگ و خوشمزه و لذیذ کشور گرجستان و فرصتی عالی برای امتحان کردن غذاهای گرجی است. این جشنواره محبوب در اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن برگزار می شود. شما همچنین می توانید علاوه بر خوردن این غذاهای خوشمزه، با طرز تهیه غذاهای جنوبی پر طرفدار این منطقه در تور گرجستان خرداد 98 آشنا شوید.

در طول جشنواره های گذشته، شرکت کنندگان قادر به شرکت در کلاس های تخصصی توسط سرآشپز های حرفه ای بوده اند تا خود را برای رقابت در فستیوال آماده کنند. بلیط های شرکت در این فستیوال از چند روز قبل آماده خریداری شدن هستند.این جشنواره در کنار Loews Atlanta Hote برگزار می شود که میزبان این فستیوال است.


جشنواره غذا، آتلانتا گرجستان-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt