بهشتی کوچک در سانتافه نیومکزیکو

بهشتی کوچک در سانتافه نیومکزیکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

بهشتی کوچک در سانتافه نیومکزیکو

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سانتافه مرکز ایالت نیومکزیکو آمریکاست. سنتافه سومین شهر بزرگ ایالت نیومکزیکو است.برای آنهایی که اهل ماجراجویی و تجربیات جدید هستند و در عین حال نمی توانند افکار تجملاتی را کنار بکذارند یک گزینه بسیار خاص در نیومکزیکو انتظارتان را می کشد. اینجا فضایی جمع و جور اما در عین حال لوکس و اشرافی در سانتافه ایجاد شده تا میهمانان خود را غافلگیر کند. بی شک تزئینات این هتل لوکس که با نام فایو گریسز شناخته می شود از نظر روانی برای ما ایرانی ها آرامش بیشتری را ایجاد خواهد کرد زیرا چیزی شبیه فضای سنتی خودمان در آن تدارک دیده شده است.

فایو گریسز در رده اقامتگاههای لوکس کلاسیک طبقه بندی می شود، در سال 1996 احداث شده و در سال 2012 یک تغییر دکوراسیون اساسی را پشت سر گذاشته است. این اقامتگاه زیبا در مجموع 3 اتاق و 21 سوئیس دارد که بیانگر دشواری های رزرو جا در آن می تواند باشد.شاز مهمترین امکانات این هتل 5 ستاره می توان به سالن ملاقات و کنفرانس اختصاصی، دسترسی ویژه معلولان، رستوران، سالن ورزشی، آبگرم و ماساژ، اینترنت پرسرعت ومرکز تجاری اشاره گرد. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل بلامانع است.

همچنین در فاصله مناسبی از هتل تفریحاتی چون تورهای دوچرخه سواری و طبیعت گردی، خرید، زمین تنیس، تئاتر و موزه، سوارکاری، گلف، پرواز با بالون و ... در دسترس قرار دارد.
این هتل جوایز مختلفی را تا کنون به خود اختصاص داده که از جمله می توان به حضور در لیست برترین هتل های بوتیکی 2016، بهترین هتل ها برای ماه عسل 2014، هتل های طلایی آمریکا 2014 و رمانتیک ترین هتل های سال 2016 اشاره کرد.

سانتافه، نیومکزیکو-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt