4 ساحل زیبای دبی

4 ساحل زیبای دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1398

4 ساحل زیبای دبی

اگر به دنبال گذراندن تعطیلات در روزهای آفتابی کنار سواحل هستید، بهترین مقصد سفر سواحل دبی هستند. تماشای آب های کریستالی خلیج فارس، شنا و آفتاب گرفتن در اطراف ساحل،آسمان آبی و هوای پاک دبی انتخاب را برای سفر آسان می کند.همراه با الفبای سفر با چند ساحل این شهر آشنا می شویم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر به همراه خانواده خود به دنبال گذراندن تعطیلات در روزهای آفتابی در کنار دریا و تماشای بازی کودکانتان در کنار سواحل هستید، بهترین مقصد سفر سواحل دبی هستند. تماشای آب های کریستالی خلیج فارس، شنا و آفتاب گرفتن در اطراف ساحل،آسمان آبی و هوای پاک در سواحل جدید دبی انتخاب را برای سفر آسان می کند. پس از تهیه بلیط هواپیما دبی برای شروع سفر، همراه با الفبای سفر با چند ساحل این شهر آشنا می شویم.

1.ساحل ام سقیم Umm Suqeim Beach

ساحل ام سقیم در غرب دبی و در امتداد ساحل جمیرا قرار دارد. از مزایای ساحل ام سقیم، نزدیک بودن به برج العرب، بنای آسمان خراش و شگفت انگیز دبی است و به همین دلیل این ساحل محل بسیارعالی برای عکاسی می باشد. این ساحل آزاد دبی از زیباترین سواحل کشور امارات محسوب می شود و در این ساحل رایگان، به صورت 24 ساعته گردشگران و مسافران به تفریح می پردازند. در این مکان شگفت انگیز می توانید موج سواری را امتحان کنید یا یک قایق اجاره کرده و در حالی که یک فنجان قهوه می نوشید به تماشای چشم انداز کم نظیر این ساحل در تور لحظه آخری دبی بنشینید. در آبهای شفاف و تمیز دریا نیز، ستاره دریایی، خرچنگ و بسیاری دیگر از جاندارن دریایی به چشم می خورد.

ساحل ام سقیم دبی-الفبای سفر

2.ساحل جمیرا Jumeirah Beach Residence Dubai

این ساحل کم نظیر در رو به روی تفریحگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. در اطراف ساحل جمیرا مغازه ها و بوتیک ها لوکس و رستوران های شیک و انواع ماشین های گران قیمت قابل مشاهده است. نزدیک 40 برج و 5 هتل در اطراف این ساحل قرار دارد که چشم انداز زیبایی به آن بخشیده است. این ساحل دیدنی، یکی از پرطرفدارترین سواحل دبی در میان خانواده ها به شمار می رود. در ساحل جمیرا انواع تفریحات جذاب مانند قایق سواری،تفریحات آبی،موج سواری و شتر سواری را می توانید تجربه کنید.

یک زمین بازی با تمامی امکانات برای کودکان از جمله دوش، دستشویی و اتاق پرو وجود دارد که بهترین محل برای بازی و سرگرمی کودکان است. در نزدیکی این ساحل همچنین، یک سالن ورزشی با امکانات ورزشی قرار گرفته است. پس از تفریح و خوش گذرانی در ساحل جمیرا،  در رستوران اطراف این محل؛ یک غذای خوشمزه عربی در تور دبی بهار 98 سفارش دهید و لذت ببرید.

ساحل جمیرا دبی-الفبای سفر

3. ساحل لامر LA MER Beach

 ساحل لامر دبیی، ساحلی زیبا با فضای باز و وسیع است که درختان خرما، نقاشی های دیواری رنگارنگ و پر نقش و نگار را در خود جای داده است و با چشم انداز فوق العاده رو به شهر و دریای تمیز و شفاف خلیج فارس بهترین جا برای آفتاب گرفتن و انواع تفریحات گوناگون است. ساحل شنی زیبایی با امتداد 2 و نیم کیلومتر، که در نزدیکی آن انواع نشانه های یک شهر مدرن و لوکس وجود دارد.از دیگر مزایای ساحل لامر دبی، به انواع ورزشهای ساحلی به ویژه وجود یک زمین بازی برای ورزش های ساحلی و یک زمین بازی برای کودکان اشاره کرد.

 موزه اتیهد، کانل آب دبی که در نزدیکی ساحل لامر قرار دارند و جزو جاذبه های گردشگری دبی هستند، در کنار سرگرمی ها ساحلی، مکان های خوبی برای بازدید کردن هستند.

ساحل لام دبی-الفبای سفر

4.ساحل کاخ سیاه دبی Black Palace Beach

ساحل کاخ سیاه دبی در رو به روی محل اقامتگاه سلطنتی دبی قرار دارد. محلی آرام و دنج برای استراحت و تماشای امواج آرام و گوش نواز دریا و ساختمان باشکوه برج العرب است. با اینکه امکانات رفاهی مانند چترهای آفتابی،اتاق پرو و دستشویی در این محل وجود ندارد، اما برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی ها شهر هستند یک محلی پر از آرامش است و به همین دلیل به آن ساحل سیاه می گویند. 

برای افرادی که در سواحل به دنبال چیزهای به غیر از تفریحات آبی و ساحلی هستند این محل آرام و دنج جای خوبی برای  کشف دنیای زیر آب و انواع جاندارن آبی  در سفر باتور دبی خرداد 98 است.

ساحل کاخ سیاه دبی-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt