9 لوازم ضروری سفر

9 لوازم ضروری سفر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 دی ، 1401

9 لوازم ضروری سفر

لوازمی هم هست که حتما باید قبل از سفر آنها را در چمدان قرار دارید و حمل آنها ضروری است.همراه با الفبای سفر این لوازم ضروری را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

قبل از سفر لازم است خیلی موارد را مد نظر داشته باشید.  نوبت بستن چمدانها می رسد که خوب برخی از افراد وسایل غیر ضروری زیادی را همراه خود می برند که تنها فضای چمدانشان را اشغال می کند و هیچ استفاده ای از آنها نمی کنند.  اما لوازمی هم هست که حتما باید قبل از سفر آنها را در چمدان قرار دارید و حمل آنها ضروری است.همراه با الفبای سفر این لوازم ضروری را بررسی می کنیم.

1.کفش و لباس مناسب

فرقی نمی کند که چه کشوری را مقصد خود انتخاب کرده اید مانند تور آنتالیا. به دلیل آب و هوای متغیر هر کشور نیاز دارید لباس مناسب گرم و سرد را همراه خود ببرید. برخی کشورها باران به صورت غافلگیر کننده می بارد بهتر است همراه خود یک ژاکت مناسب و کم حجم داشته باشید.

2. چراغ قوه

در موقع گردش در طبیعت هنگام شب، چراغ قوه یک وسیله ضروری است و یا حتی در مواقعی که در  هتل هستید اگر برق هتل برود نیاز به چراغ قوه پیدا می کنید. پیشنهاد ما یک چراغ قوه کوچک جیبی است که فضای زیادی نیز اشغال نکند.

3.جعبه کوچک کمک‌های اولیه

هر چه قدر که احتیاط کنید گاهی حادثه خبر نمی کند. جعبه کمک های اولیه یک وسیله کاملا ضروری است. الکل ضدعفونی کننده، بتادین، چسب زخم و باند را حتما داخل جعبه قرار بدهید.

4.دستمال مرطوب

به ویژه اگر اهل طبیعت گردی و رفتن به جاهای بکر باشید مانند سفر به کشور سرسبز گرجستان با تور گرجستان. ممکن است آب برای تمیزی دست و وسایل خود پیدا نکنید در این موقع است که دستمال مرطوب به کمک شما می آید و می توانید تا حدی دستان و یا لوازم خود را از آلودگی پاک کنید.

5.ضد آفتاب

اگر کشورهایی با آب و هوای گرم را به عنوان مقصد انتخاب کرده اید مانند تور تایلند. ضد آفتاب را فراموش نکنید. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی به ویژه در سواحل، استفاده از ضد آفتاب ضروری است.

6.ملحفه و روبالشی

برای اطمینان ملحفه و رو بالشی را در چمدان قرار دهید. اگر از امکانات و تمیزی هتل راضی نیستید، می توانید ملحفه و رو بالشی شخصی خود با خیال آسوده استفاده کنید.

7. کیف کمری

کیف کمری بهترین انتخاب برای قرار داردن پول، پاسپورت شما است. برای جلوگیری از دزیده شدن و پنهان ماندن پولتان آن را داخل کیف کمری قرار دهید.

8. حوله مسافرتی

یک حوله مسافرتی کوچک در خیلی مواقع مورد نیاز قرار می گیرد، آن را جایگزین حوله های بزرگ و جا گیر کنید.

9. ناخن گیر و سوهان ناخن

ممکن است در برخی مواقع هم ناخن شما بشکند و یا لبه هایش تیز شود و اذیتتان کند. این دو وسیله کوچک را کیف خود قرار دهید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt