جشنواره قایق اژدها  سنگاپور

جشنواره قایق اژدها سنگاپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

جشنواره قایق اژدها سنگاپور

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سنگاپور مقصد سفر برای بسیاری از افراد است چرا که کشوری  بی نظیری است برای تماشای طبیعت بهشتی و زیبا و همچنین تجارت های بزرگی نیز در آنجا صورت می گیرد. در این کشور، فستیوال و جشن های زیادی برگزار می شود مانند جشنواره قایق اژدها که بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در مورد سنگاپور باید گفته شود که  70 درصد مردم این کشور چینی ها هستند و مراسم و فرهنگ مردم چین نیز در این کشور مشهود است. جشنواره قایق اژدها نیز نشان دهنده فرهنگ مردم چین در این کشور است. اما این جشنواره به چه صورت برگزار می شود؟ با الفبای سفر همراه باشید.

از سال ۱۹۷۸ در پنجمین روز از پنجمین ماه تقویم سنتی چینی، این جشنواره در سنگاپور برگزار می شود و تیم های مختلف از کشورهای گوناگون جهان در آن به رقابت می پردازند و این فستیوال به یک مسابقه جهانی تبدیل شده است. این جشنواره در روز ۳۰ می در سال 2017 در سد بدوک برگزار شد. مکان های مختلفی هستند که این مسابقه در آن ها برگزار می شود از جمله سد بدوک، رود کالانگ و کانال گاردنز بی اند که جزو جاذبه های گردشگری سنگاپور محسوب می شوند.

جشنواره قایق اژدها  سنگاپور-الفبای سفر

در جشنواره قایق اژدها، قایق های دراز و باریک وجود دارد که شبیه اژدها هستند که یک نفر در قایق ها طبل می زند و با ریتم طبل او، پارو زن ها  پارو می زنند.این جشنواره به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شاعر و وزیر کو یوآن برگزار می شود. او کسی بود که در رودخانه میلیو خودکشی کرده بوده و مردم  هر چه قدر با قایق به جستجو برای نجات او پرداختند موفق نشدند و بر اساس گفته ها این فستیوال برای یاد بود او برگزار می شود. نکته مورد توجه این است که جشنواره قایق اژدها در چین نیز برگزار می شود که جزو جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود.

ورزش ها آبی به هماهنگی تیمی و تمرین ها زیادی نیاز دارد و یک ورزش قدرتی محسوب می شود به همین علت فستیوال قایق اژدها نشان دهنده تاثیر چینی ها بر تاریخ کشور سنگاپور است. در این مسابقه فرم های آنلاین بسیاری توسط باشگاه های قایق سواری کشورها و جاهای مختلف پر می شود تا در این فستیوال سالیانه شرکت کنند. قایق های رنگارنگ با تزئینات زیبا که در میان آب ها در حال حرکت هستند بسیار دیدنی و جذاب هستند. در کنار رودخانه نیز جمعیت زیادی برای تشویق تیم های مورد علاقه خود ایستاده اند که شور و هیجان خاصی به فستیوال می بخشند. در سفر با تور کوالاسنگاپور بهار 98 از تماشای  این جشنواره لذت ببرید.اگر به دیدن این فستیوال بروید احتمالا افرادی را مشاهده می کنید که شیرینی برنجی را که دور آن ها پوست موز یا ابریشم پیچیده شده را به رودخانه می اندازند تا با این کار اژدهای رودخانه را آرام کنند، همچنین می توانید در سفر با تور چین در فصل تابستان که زمان برگزاری جشنواره قایق اژدها در چین است از تماشای این جشنواره لذت ببرید.

جشنواره قایق اژدها سنگاپور-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt