آشنایی با انواع هتلها در چین

آشنایی با انواع هتلها در چین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 مهر ، 1397

آشنایی با انواع هتلها در چین

.در حال حاضر هتلهای مشهور بین المللی در چین نیز نمایندگی دارند. در میان انواع هتل ها، می خواهیم هتل های کشور چین را مورد بررسی قرار دهیم ؛ با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همان طور که می دانید کشور چین به طور دائم در حال پیشرفت بوده و این قضیه هتل ها را نیز در بر می گیرد. در حال حاضر هتلهای مشهور بین المللی در چین نیز نمایندگی دارند و علاوه بر این هتل های معروف، تنوع زیادی در انتخاب هتل برای گردشگران وجود دارد و می توانند با توجه به نوع بودجه هتل دلخواه خود را انتخاب کنند. زمانی  که قصد سفر کردن دارید. در میان انواع هتل ها و کشور ها ما کشورچین را انتخاب کرده ایم تا هتل های آن را مورد بررسی قرار دهیم ؛ با الفبای سفر همراه باشید.

هتل های معروف و خوب پکن

یکی از شعبه های هتل معرف به نام Shangri-La  که در هنگ کنگ وجود داشته، حدود بیست سال اولین هتل خود را در پکن تاسیس نمود. از هتل های تجاری برند در چین می توان  گروه China World Hotel را نام برد که در پکن قرار داشته و از طرفداران خاصی نیز برخوردار است.
Traders Hotel، Kerry Centre  و China World Summit Wingاز گروهای اصلی China World هستند.در محلی از پکن نیز به نام Central Business District، هتل معتبری دیگری وجود دارد که تحسین رسانه ها را بر انگیخته است به اسم Park Hyatt. در نزدیکی این منطقه خانه ای وجود دارد به نام  Opposite House که طراحی آن توسط کنگو کوما صورت گرفته و به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود با ستون های قرمز به عنوان یک کار متفاوت و جذاب به شمار می رود.

در بافت سنتی این شهر هتل ارکیده بهترین مورد برای افرادی است که در جستجوی هتلی متفاوت و محلی با هزینه کم هستند. با این که در این ناحیه انواع گوناگون رستوران و فروشگاه وجود دارد اما تمام امکانات در این هتل محیا است و همچنین وجود یک تراس برای نوشیدن چای و قهوه یک ویژگی خوب  در این هتل است.

در نزدیکی این ناحیه، چندین خانه محلی وجود دارند  که به صورت مدرن و لوکس در آورده شده اند و به صورت یک اقامتگاه مورد استفاده قرار می گیرند. این ناحیه Brickyardنام داشته که فردی تبعیدی به نام جیم اسپیر و همسر وی لیانگ تانگ این خانه های را بنا کرده اند. در سالهای بعد، یک هتل نیز در کنار این خانه های محلی تاسیس شد که از برخی اتاق های آن دیوار چین قابل مشاهده است.

در نزدیکی دیوار چین محل دیگری وجود دارد به نام Commune ، که تعدادی ساختمان با معماری منحصر به فرد و زیبا برای اقامت وجود دارد و در فاصله ای اندک از این ساختمان ها، مجتمع Yanqi Lake وجود دارد که میزبان رئیس جمهورهای کشورهای مختلف بوده است، ساختمان باشکوه و شیک که در آن هتل های مختلف دیگری نیز وجود دارد.

هتل های معروف و خوب پکن-الفبای سفر

هتل های معروف و خوب شانگهای

پس از پکن، شانگهای شهر پرطرفدار توریست ها محسوب شده و اقامتگاه های لوکس و مختلف زیادی در این شهر پذیرای گردشگران می باشد. هتل قدیمی Fairmont Peaceاز بزرگترین و خاص و البته مهمترین گزینه ها در شانگهای است. در دهه نود میلادی دی چند سال پیاپی به عنوان محلی با اشرفیت اروپایی شهرت داشت  که مهمانان معرفی مانند نوئل کوارد و چارلی چاپلین در آن اقامت داشتند. علاوه بر آن یک تماشای گروه موسیقی جاز که در این محل وجود دارد بسیار جذاب و دیدنی است.


در امتداد رودخانه Hyatt تعدادی ساختمان و هتل Peaceقرار دارد ،ساختمان های با ابهت با دیوارهای شیشه ای و دارای چشم اندازهای زیبا هستند مانند هتل Grand Hyattکه رودخانه زیبایی از آن قابل مشاهده است. هتل های لوکس و دوستدار محیط زیست مانند هتل URBNنیز در شانگهای وجود دارد، یک نوع هتل پرطرفدار دیگر می باشد. Neri & Hu نیز طراحی هتل Waterhouse را انجام داده اند که در آن فضای داخلی و خارجی با یکدیگر ادغام شده اند. در سفر با تور چین می توانید در این هتل ها اقامت کرده و لذت ببرید.

هتل های معروف و خوب شانگهای-الفبای سفر

هتل‌های محلی چین

برخی از گردشگران به دنبال هتل های محلی هستند. خدمات این هتل های نیز در نوع خود متفاوت است و در این هتل های محلی غذاهای فرنگی به ندرت سرو می شود. محلی ساده با نام Yangshuo وجود دارد که مانند یک مهمان خانه کوچک است و انواع غذاهای مختلف در آن سرو می شود.
 در شهر تاریخی Lijiang اقامتگاه جذاب و جالب دیگری به نام  Banyan Tree، نیز وجود دارند که طرفداران خاص خود را دارد.یک نمونه دیگر از این محل ها،  5 مجموعه ی در منطقه کوهستانی در Yunnan وجود دارد که وجود تعداد رودخانه به زیبای این محل افزوده است.

هتل‌های محلی چین-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt