بازدید از چند آثار دیدنی دنیا

بازدید از چند آثار دیدنی دنیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1397

بازدید از چند آثار دیدنی دنیا

برخی از جاذبه های تاریخی هستند که توصیه می کنیم تعدادی از آنها ببینید.در سفر همیشه تجربیات جدید را کسب می کنید و با جاهای زیادی آشنا شوید. همراه با الفبای سفر ما چند جاذبه شگفت انگیز را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برخی از جاذبه های تاریخی هستند  که به شما توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده تعدادی از آنها ببینید. در سفر همیشه تجربیات جدید را کسب می کنید و با جاهای زیادی آشنا می شوید که هر کدام به نوبه خود زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارد. همراه با الفبای سفر ما چند جاذبه شگفت انگیز را که تماشای آن را نباید از دست بدهید را به شما معرفی می کنیم.

موزه های واتیکان، واتیکان

این موزه فوق العاده تاریخ و دستاوردهای بشر را در طول 2000 سال گذشته در خود نهفته است. آثار تاریخی و هنری مرتبط با مذهب کاتولیگ که بسیار ارزشمند است در این موزه قرار داشته که از جاهای دیدنی ایتالیا به شمار می رود. این موزه دیدنی توسط پاپ ژولیوس تاسیس شده و شامل چندین موزه و همچنین مجسمه و آثار هنری کم نظیری است. موزه واتیکان یکی از مکان های مقدس در ایتالیا محسوب می شو.شما همچنین می توانید نگاهی به میکل آنژ، رافائل،و رودین کنید و از تماشای تمامی این شاهکارهای بی نظیر لذت ببرید. در تور اروپا  از این موزه هنری بازدید کنید.

موزه های واتیکان، واتیکان-الفبای سفر

کولوسئوم؛ رم ایتالیا

از جاهای دیدنی ایتالیا رم کولوسئوم؛ است که بسیار جذاب و دیدنی است. این تماشا خانه با ظرفیتی میان ۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ نفر و ۸۰ درب ورودی، بزرگترین آمفی تئاتر دنیا محسوب می شود که برای نبرد خونین گلادیتور ها ساخته شده بود. با توجه به مرمت های زیادی که بروی آن انجام شده ساختار اولیه آن هنوز دست نخورده باقی مانده است و این محل کم نظیر نگاه اجمالی به زندگی اجتماعی  مردم روم را در هزاران سال پیش نشان می دهد. تماشای این تماشاخانه را که از نقاط محبوب رم است از دست ندهید.

کولوسئوم؛ رم ایتالیا-الفبای سفر

کاتاکومب ، پاریس فرانسه

کاتاکومب یک گورستان زیر زمینی در قلب پاریس  است که قبل از قرن 18 کشف شده بوده و محلی برای مخفی شدن مسیحیان تحت تعقیب و دفن اولین شهدای مسیحیت بوده است و بقایای بیش از شش میلیون (بله، میلیون) انسان را در خود نهفته است. تونل های مشابه این گورستان به عنوان پناهگاه در طی جنگ جهانی دوم ساخته و مورد استفاده قرار می گرفته است. کاتاکومب از مکان های دیدنی پاریس است که افراد زیادی از آن بازدید می کنند و تاریخی ترسناکی از مرگ افراد را در خود در بر دارد.

کاتاکومب ، پاریس فرانسه-الفبای سفر

موزه ون گوگ ،آمستردام هلند

موزه ون گوگ آمستردام بزرگترین مجموعه ای از آثار هنرمند مشهور هلندی ون گوگ و هنرمندان معاصر است . کارهای هنری ون گوک شامل ۸۶۰ نقاشی رنگ روغن و حدود  ۱۳۰۰ نقاشی با آب‌رنگ است که شامل پرتره‌ها، خودنگاره‌ها، مناظر های مختلف و زیبا، طبیعت، مزارع گندم و گل‌های آفتاب‌گردان و... است. در میان جاذبه های گردشگری آمستردام هلند حتما از این موزه با آثار جذابش بازدید کنید و لذت ببرید.

موزه ون گوگ ،آمستردام هلند-الفبای سفر

کلیسای نوتردام، پاریس فرانسه

شاهکار معماری گوتیک فرانسه، کلیسای نتردام از مکان های دیدنی پاریس در جزیره سیته در میانه رود سن   در قلب پاریس قرار دارد . کلیسای جامع نتردام به علت  طبیعت‌گرایی، مجسمه‌های کم نظیر گوتیکی و همچنین آثار فوق العاد ویترای (شیشه‌های رنگی)، نماد توسعه‌ای می‌باشد که در طی دوران قبل معماری رومانسک و مجسمه‌سازی رومانسک رونق گرفت. با بالا رفتن از برج‌های کلیسا می‌توان پاریس را با تمام زیبای هایش مشاهده کرد. ساخت این بنا 200 سال به طوب انجامید و به غیر معماری بی نظیرش انواع مجسمه های هنری در کلیسای نوتردام قرار گرفته است. این کلیسای جامع یک نگاه نفس گیر برای تماشا و لذت بردن است.


کلیسای نوتردام، پاریس فرانسه-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt