در کدام کشورها تعطیلات رویایی داشته باشیم؟

در کدام کشورها تعطیلات رویایی داشته باشیم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1397

در کدام کشورها تعطیلات رویایی داشته باشیم؟

اگر از نظر مالی در مضایقه نباشید، رفتن به 7 کشور رویایی در بهترین زمان و سپری کردن تعطیلات فراموش نشدنی در لوکس ترین هتل ها با بهترین آب و هوا و بسیار لذت بخش است. اما این 7 سرزمین کدامند؟؟ با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر از نظر مالی در مضایقه نباشید، علاقه مند هستید تعطیلات خود را به کدام کشورها سفر کنید؟ رفتن به 7 کشور رویایی در بهترین زمان و سپری کردن تعطیلات فراموش نشدنی در لوکس ترین هتل ها با بهترین آب و هوا و عالی ترین تفریحات بسیار لذت بخش است. اما این 7 سرزمین شگفت انگیز برای انتخاب مقصد سفر کدامند؟؟ با الفبای سفر همراه باشید.

بالی؛ اندونزی

 اردیبهشت و خرداد بهترین زمان سفر با تور بالی و تماشای جاهای دیدنی اندونزی است. دمای هوا به 30 درجه سانتی گراد می رسد که آب و هوای آفتابی و عالی و گذراندن یک روز پر هیجان برای دوستدارن تفریحات آبی بسیار لذت بخش است. این  2ماه سال که زمان برداشت برنج است که  با جشن و پایکوبی و برگزاری مراسم و آداب و رسوم همراه است که برای علاقه مندان به فرهنگ کشور های مختلف بسیار جذاب است که با فرهنگ مردم اندونزی آشنا می شوند.

بالی؛ اندونزی-الفبای سفر

موریس، آفریقا

شهریور زمان مناسبی برای سفر به موریس است. هوای دلپذیر  که به 23 درجه سانتی گراد می رسد و کمی بارانی است. دمای هوا در ارتفاعات کم می شود و برای رفتن به ساحل و تماشای مناظر دریا بهتر است که همراه خود یک ژاکت ببرید. زمانی که تصمیم دارید هتل رزرو کنید این قضیه را مد نظر داشته باشید که بخش های شمالی و غربی این جزیره کمی گرم و خشک است. دیدنی های جزیره موریس بسیار است در یک برنامه ریزی مناسب از بخش های مختلف آن بازدید کنید.

موریس، آفریقا-الفبای سفر

بورا بورا

برای سفر به بورا بورا ماه فرودین را انتخاب کنید. دمای هوا بین 26 تا 28 درجه متغیر است. اگر روز آفتابی را برای تعطیلات خود ترجیح می دهید، قسمت شرقی این جزیره را برای سفر انتخاب کرده و هتلی در این قسمت رزرو کنید. از باد خنک ساحلی لذت برده و در این جزیره دیدنی به گشت و گذار بپردازید.

بورا بورا-الفبای سفر

نیویورک

آب و هوای نیویورک  در ماه اسفند، غیر قابل پیش بینی است و با بوران های ناگهانی همراه است.  لباس گرم وچتر را همراه خود ببرید. اما اگر بدترین وضعیت آب و هوایی هم رخ بدهد نگران نباشید، بخشی از جاهای دیدنی نیویورک مراکز خرید آن است که می توانید روز خود در آنها سپری کرده و از خرید خود لذت ببرید.

نیویورک-الفبای سفر

بتسوانا، آفریقا

در حالی  که زمان خاص و مشخصی برای سفر به بتسوانا وجود ندارد،اما در فروردین طبیعت در ناحیه  کالاهاری شکوفا می شود و مهر ماه زمان مناسبی برای گشت وگذار در حیاط وحش این منطقه است. فرصت برای بازدید ازرود اوکواننگو در ماه فروردین محدود است، چرا که جاده اغلب مه بوده و عبور حتی با خودرو نیز همیشه امکان پذیر نیست.

بتسوانا، آفریقا-الفبای سفر

فوز دو لواچو، برزیل

پاییز در برزیل بسیار مطبوع و لذت بخش است و زمان مناسبی برای سفر و گردش در این ناحیه است چرا که هوا دارای گرمای دلپذیری است و خبری از گرمای آزار دهنده تابستان نیست. فراموش نکنید که اگر در پاییز به برزیل سفر می کنید همراه خود ژاکت داشته باشید زیرا هوا در شب کمی خنک شده و دمای آن نیز تا 13 درجه کاهش می یابد.

فوز دو لواچو، برزیل-الفبای سفر

هاوایی

فروردین،اردیبهشت،شهریور و مهر زمان مناسبی برای سفر به این کشور است. شهر در این زمان خلوت بوده و به راحتی می توانید از جاهای مختلف دیدن کنید. اگر ماه فرودین را برای سفر انتخاب کردید، بارانی خود را همراه ببرید  که یکی از ماه های پر بارش است و همچنین بهترین زمان برای تماشای نهنگ ها است.


هاوایی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt