استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) میزبان جام جهانی 2018

استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) میزبان جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) میزبان جام جهانی 2018

استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) اصلی ترین استادیوم پایتخت تاتارستان است.این استادیوم به در سال 2013 ساخته شده و اکنون میزبان مسابقات گروهی، یک هشتم نهایی و همچنین مسابقات یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) اصلی ترین استادیوم پایتخت تاتارستان است.این استادیوم به در سال 2013 ساخته شده و میزبان اصلی یونیورسیاد تابستان 2013 بود.این استادیوم میزبان تعدادی از مسابقات جام کنفدراسیون 2017 از جمله مسابقه نیمه نهایی بوده است همچنین استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) میزبان مسابقات گروهی، یک هشتم نهایی و همچنین مسابقات یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود. 

استادیوم کازان آرنا-الفبای سفر

چطور به استادیوم برویم

شما می توانید از هر نقطه شهر به وسیله حمل و نقل عمومی خود را به استادیوم کازان آرنا برسانید.در نزدیکی استادیوم دو ایستگاه اتوبوس، اتوبوس برقی و تراموا وجود دارد.

تاریخچه استادیوم

استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) یک استادیوم جوان و مدرن است با این وجود این استادیوم میزبان رویدادهای قابل توجهی بوده است.شروع ساخت این استادیوم در سال 2010 بعد از اینکه کازان برنده برگزاری مسابقات تابستان یونیورسیاد 2013 شد آغاز گردید.از همان زمان روسیه پیشنهاد میزبانی جام جهانی فوتبال را مطرح کرد و استادیوم کازان (قازان) به برگ برنده روسیه برای اثبات اینکه کشور قادر به ساخت مراکز ورزشی مدرن است تبدیل شد.معماری پروژه کازان آرنا توسط کمپانی انگلیسی که در سوابق کاری خود استادیوم London Wembley  را دارا می باشد صورت گرفت و دیگر شکی وجود نداشت که یکی از بهترین  سازه های ورزشی در اروپای شرقی در شهر کازان (قازان) به وجود خواهد آمد. ساخت این استادیوم در اوایل 2013 به پایان رسید و در تابستان همان سال استادیوم میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات یونیورسیاد تابستان بود همچنین میزبان برخی از مسابقات ورزشی یونیورسیاد نیز بوده است.

استادیوم کازان آرنا-الفبای سفر

ویژگی های استادیوم

استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) یک استادیوم مدرن، راحت و قابل دسترس و دارای تجهیزات فنی ورزشی پیشرفته ای است.در تمام قسمت های ورزشگاه بازدیدکنندگان به WiFi رایگان دسترسی دارند همچنین این استادیوم دارای نمایشگر بزرگی نیز می باشد.


استادیوم کازان آرنا-الفبای سفر

مثل خیلی از ساختمان های ورزشی کازان آرنا (Kazan Arena) یک مجتمع چندمنظوره است و برای ورزش و کنسرت مناسب است.درون این مجتمع اماکن غیر ورزشی بسیاری وجود دارد از جمله بار، رستوران، اتاق منفرانس،کلاب تناسب اندام همچنین دارای موزه ای از باشگاه فوتبال روبین تاتارستان است علاوه بر اینها دارای تعدادی مدرسه و محل هایی برای نگه داری کودکان نیز می باشد.

باید خاطر نشان کرد که استادیوم کازان آرنا از نظر ظرفیت تعداد تماشاگر در روسیه مقام سوم بعد از استادیوم لوژنیکی (Luzhniki) مسکو و استادیوم پیتر آرنا (Piter Arena) سن پترزبورگ قرار دارد.در سال 2016 به دلیل بازسازی ورزشگاه مسکو و ورزشگاه سن پترزبورگ استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) در بین ورزشگاه های روسیه دارای ظرفیت بیشتری است.


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt