هتل های پیشنهادی کازان در جام جهانی 2018

هتل های پیشنهادی کازان در جام جهانی 2018

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 اردیبهشت ، 1397

هتل های پیشنهادی کازان در جام جهانی 2018

شهر کازان (قازان) در سال 2013 پایتخت مسابقات تابستانه یونیورسیاد بوده و دستخوش تغییرات مثبتی شده است مخصوصا بخش هتل های این شهر.امروزه نیز به یکی از 10 شهر جهان که دارای صنعت توریستی رو به رشدی هستند تبدیل شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در این مقاله به بررسی بهترین هتل ها در شهر کازان (قازان) در رویداد جام جهانی 2018 خواهیم پرداخت.

شهر کازان (قازان) یکی از بزرگترین مراکز توریستی و گردشگری روسیه است.پایتخت کشور تاتارستان نسبت به سایر شهرهای روسیه (مسکو، سنت پترزبورگ و یکاترینبورگ) و همچنین شهرهای شلوغ جنوبی (سوچی، سیمفروپل) از توریست های کمتری برخوردار است علاوه بر این شهر کازان (قازان) در سال 2013 پایتخت مسابقات تابستانه یونیورسیاد بوده و به همین دلیل این شهر دستخوش تغییرات مثبتی شده است مخصوصا بخش هتل های این شهر.امروزه شهر کازان (قازان) به یکی از 10 شهر جهان که دارای صنعت توریستی رو به رشدی هستند تبدیل شده است.

اکنون به برسی چند محل اقامت برای طرافداران فوتبال در جام جهانی روسیه خواهیم پرداخت.

هتل های کازان-الفبای سفر

هتل های نزدیک به استادیوم

ویژگی اقامت در نزدیکی استادیوم کاملا آشکار است; اول از همه شما نیازی به صرف زمان زیادی برای رفت آمد به استادیوم نخواهید داشت. بدیهی است که برای رویدادهای ورزشی بزرگی مثل جام جهانی فوتبال هیچکس علاقه ای به ترافیک و از دست دادن شروع مسابقه ندارد برای همین اگر شما در مصافتی کوتاه از استادیوم کازان آرنا قرار داشته باشید می توانید با یک پیاده روی کوتاه به استادیوم برسید.دوما استادیوم کازان آرنا (Kazan Arena) عملا در کنار رودخانه کازانکا (Kazanka) قرار گرفته است.برای کسانی که در نزدیکی استادیوم مستقر می شوند از این مزیت برخوردار خواهند بود که از طبیعت سبز و بکر منطقه و همچنین رودخانه لذت ببرند.
بنابراین لیست بهترین هتل ها در مجاورت استادیوم کازان آرنا عبارتند از:
Riviera Hotel
Podsolnuh Hostel
Armenia Hotel
Gulf Stream Hotel

هتل های ارزان قیمت

بر کسی پوشیده نیست که در یک رویداد ورزشی مهم مثل جام جهانی فوتبال روسیه برخی از هتل ها برای بدست آوردن پول بیشتر قیمت های خود را افزایش میدهند اما اگر شما از افرادی هستید که هزینه سفر خود را مدیریت می کنید و به دنبال هتل و اقامتگاه های ارزان در شهر کازان (قازان) هستید ما برای شما تعدادی هتل و اقامتگاه ارزان قیمیت آماده کرده ایم
Podsolnuh Hostel
Strela Hotel
Bulgar Hotel
Volga Hotel
Gvardeiskaya Hotel

هتل های مرکز شهر

اقامت در مرکز شهر بدون تردید دارای ویژگی های خاص خود است.قسمت خارق العاده مرکزی شهر کازان (قازان) بسیار زیبا و دیدنی است و شما با اقامت در مرکز شهر می توانید از چشم انداز پنجره اتاق خود لذت ببرید و یا درمیان زیبایی های این شهر قدم بزنید.برای مثال کرملین کازان (Kazan Kremlin) که در مرکز واقع شده و در لیست ارزش های معماری یونسکو قرار گرفته است.
با این وجود باید در نظر داشته باشید که اقامت در این قسمت از شهر گران تر از سایر نقاط می باشد:
Bulak Hotel
Double Tree by Hilton
Shushma Hotel
Hotel Art
Crystal Hotel
Ibis Kazan Hotel

دیگر هتل ها

به طور کلی شهر کازان(قازان) یکی از ارزان ترین شهرهای روسیه است. قیمت ها در این شهر برای توریست ها قابل قبول است.اقامتگاه های شهر کازان(قازان) برای هر تخت 20-30 یورو، اتاقی متوسط در هتل 2-3 ستاره قیمتی برابر 40-70 یورو و در هتل های 4 ستاره 100-300 یورو می باشند.

هتل های کازان-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt