جاذبه های گردشگری مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو

سفری به مالدیو بهشت کره زمین

مالدیو به عنوان "طرف آفتابی زندگی" و مکانی برای آفتاب، دریا و شن و ماسه در جهان تبلیغ می شود. این عوامل طبیعی بارزترین دلایل استفاده از مالدیو برای گردشگری است.
از آنجا که مالدیو از جزایر مرجانی کوچک تشکیل شده است که به طور کامل توسط اقیانوس احاطه شده اند، نسیم های مداوم دریا باعث هوای خنک تری از اقیانوس می شوند. خورشید همچنین عامل اصلی اصلی در دلیل آمدن مردم به مالدیو است. از آنجا که این کشور در خط استوا واقع شده است ، مناطق مرکزی این کشور سالانه 2784.51 ساعت آفتاب دریافت می کنند. مالدیو به دلیل موقعیتی که در نزدیکی خط استوا دارد، آب و هوای موسمی را تجربه می کند و دارای دو فصل بسیار متفاوت است ، فصل خشک و فصل موسمی مرطوب.
در جمهوری مالدیو حدود هزار و 109 جزیره مرجانی مرجان وجود دارد و به دلیل تعداد زیاد فقط 200 جزیره واقعاً ساکن و در آن زندگی می کنند (88 جزیره جزایر تفرجگاهی هستند). این باعث می شود که مالدیو مکانی وسوسه انگیز برای بازدید باشد زیرا مناطق زیادی که توسط انسان دست نخورده است و گردشگران می توانند برای دیدن ، احساس و شنیدن طبیعت آشفته ، به تنهایی و توسط خود به جزایر مرجانی خصوصی بروند

آب و هوای مالدیو

به دلیل موقعیت جغرافیایی در خط استوا ، مالدیو دارای آب و هوای گرم و گرمسیری است و این یکی از مهمترین دلایل محبوبیت مالدیو در بین گردشگران است. میانگین دمای روزانه 30 درجه سانتیگراد و متوسط ​​دمای شبانه 25 درجه سانتیگراد است که برای روزهای گرم ، آفتابی و شب های خنک تر ایجاد می شود.

ماله! پایتخت مالدیو

پایتخت مالدیو، Male دارای مجموعه ای از اماکن دیدنی است که باید در برنامه سفر هر بازدید کننده قرار داشته باشد. Male شامل بسیاری از مساجد برجسته و موزه های قابل توجه است. موزه ملی در Male یکی از جاذبه های گردشگری در مالدیو است که از شایستگی خاصی برخوردار است و در سلطان واقع شده است. موزه ملی یادگاری های گرانبهای مربوط به دوران سلطنت را به نمایش می گذارد، از جمله کاخهای تختی، تختهای تندیس، مجسمه ها و دیگر مصنوعات. مسجد جامع مهمترین مکان عبادت در مالدیو با طراحی بی نظیراست. گالری هنری Esjehi انبار گنجینه های هنری است که در داخل ساختمان های بسیار برجسته و قابل احترام در کشور جزیره واقع شده است. در اینجا بازدید کننده گنجینه های متنوع تاریخی و فرهنگی را پیدا می کند که بازدید از آنها را به یک تجربه جذاب تبدیل می کند. برای یک طعم واقعی از تجربه فرهنگی محلی، بازدید از بازار ماهی مالدیو را به عنوان یک مکان مهم معرفی می کنیم که علاوه بر ماهی سبزیجات تازه ، میوه ها و سایر تولید کردن. این بازار مکانی ایده آل برای مشاهده فعالیت های ماهیگیری جزایر است ، که یکی از پایه های اصلی آن قبل از توسعه گردشگری است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt