رستوران ایتها مالدیو

رستوران ایتها مالدیو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 آذر ، 1399

رستوران ایتها مالدیو

رستوران ایتها (Ithaa) که با استقبال جهانی روبرو شده، پنج متر زیر سطح اقیانوس هند واقع شده است، ایتها اولین رستوران زیر دریا در جهان است که با استقبال جهانی از جزیره کنراد مالدیو شناخته می شود و 180 درجه منظره پانوراما از مرجان های زیبا و آبزیان پر جنب و جوش را احاطه کرده است.
Ithaa، به عنوان "مادر مروارید" در زبان محلی Dhivehi تعریف شده است، با استفاده از دیوارهای اکریلیک شفاف منحنی ، مشابه آنچه در جاذبه های آکواریوم استفاده می شود ، برجسته می شود.
این آشپزی یک لذت واقعی را ارائه می دهد و دارای یک منوی متمایز است که ادویه های محلی را به نمایش می گذارد و با تأثیرات غربی ترکیب شده و در یک منوی شام شش دوره ای و یک منوی ناهار چهار دوره ای با کرایه سبک تری ارائه می شود.

رستوران زیر آبی ایتها مالدیو

Ithaa در سال 2020 15 سالگی خود را جشن گرفت و به عنوان بهترین رستوران زیر آب جهان، نوآورانه ترین تجربه غذا خوردن و به عنوان زیباترین رستوران جهان مورد تشویق قرار گرفت.

از آنجایی که رستوران زیر دریا ایتها فضای بسیار کوچکی دارد به همین دلیل غذاها و سفارش های مشتریان در خشکی طبخ شده و سپس به رستورانی در آکواریوم انتقال داده می شوند. لازم به ذکر است که غذاهای سرو شده در این رستوران توسط ماهر ترین آشپز ها طبخ می شوند و از طعم بی نظیری برخوردار می باشند. پس اگر تور مالدیو الفبای سفر را رزرو کردید حتما حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt