جاذبه های گردشگری بانکوک

جاذبه های گردشگری بانکوک

جاذبه های گردشگری

مراکز خرید

رستوران های

جاذبه های گردشگری بانکوک

بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند بوده و در مقایسه با دیگر شهرهای جهان،دارای بیشترین تعداد توریست است. بانکوک به معنی شهر فرشتگان است. شهری مدرن با جاذبه های گردشگری شهری،شهری پر جنب و جوش با برجهای آسمان خراش، معماری زیبا،بناها و معبد های کهن، هتل های شیک با امکانات خوب ،غذاهای رنگارنگ و خوش طعم ، رستوران های گوناگون و طبیعت چشم نواز و زیبا که توریست ها را مشتاق سفر با تور بانکوک کرده است. مردم بانکوک پیرو دین بودا هستند و معابد و مجسمه های بودای زیادی در این شهر وجود داشته که مقدس شمرده می شود.

آب و هوای بانکوک

آب و هوای بانکوک  گرم و استوایی است. بارش باران در تابستان زیاد اتفاق می افتد اما در زمستان از آن کاسته می شود. دمای هوای بانکوک به طور میانگین 28 درجه می باشد. ماه ژانویه خشک ترین ماه در این شهر می باشد همچنین، سپتامبر ماه پر بارش محسوب می شود. آوریل با 30 درجه سانتی گراد گرم ترین شهر بانکوک به شمار می رود و دمسامبر نیز با کاهش دمای 25 درجه سردترین ماه است. به طور کلی با توجه میزان بارندگی در ماه های مختلف بهترین فصل سفر به بانکوک، فصل های پاییز و زمستان می باشد.

غذاهای بانکوک

غذاهای بانکوک از طعم ها و مزه های گوناگونی تهیه می شوند به ویژه ترکیب انواع ادویه جات با گیاهان، عطر و طعم خاصی به آن می بخشد .برنج از اصلی ترین غذاها محسوب می شود و در کنار مرغ یا گوشت از وعده غذایی پر طرفدار به شمار می رود. سوپ نیز  با طعم ترش و تند به همراه  مرغ، میگو، قارچ با ترکیب شیر نارگیل با سس ماهی و علف لیمو طبخ می شوند.انواع رشته به همراه افزودن میگو، گوشت خوک، جوانه‌ی بامبو به شکل خاصی پخته می شود. سالاد نیز جایگاه ویژه ای در کنار غذاهای مردم بانکوک دارد. غذاهای دریای مانند ماهی، گوشت های کبابی به سیخ کشیده شده، انواع میوه های رنگارنگ، دسرهای مختلف و شیرین از دیگر غذاهای مردم این شهر می باشد.

هتل های بانکوک

 برای انتخاب هتل تنها ملاک دسترسی راحت به مراکز خرید نیست بلکه انواع امکانات و خدمات،درجه بندی هتل، قیمت مناسب نیز دارای اهمیت است. هتل های سه ستاره بانکوک، هتل های 4 ستاره بانکوک،هتل های 5 ستاره بانکوک آماده پذیرای از گردشگران می باشند. سفری در شهری پر از جاذبه و کسب تجارب لذت بخش در کنار اقامت در هتل خوب و مناسب سفری با خاطرات فراموش نشدنی را به همراه دارد.

جاذبه های گردشگری بانکوک

بانکوک شهر پر مقصد توریستی، شهری مدرن و زیبا با مرکز خرید گوناگون، ساختمان های شیک و در کنار جاذبه های گردشگری، بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده است. کاخ ها و ساختمان های کهن، معابد مقدس با قدمتی زیاد، حیاط وحش ،کاخ های باشکوه،باغ های پر گل، بازارهای شناور جذاب، جزیره مرجان با سواحل شگفت آور، فیل سواری هیجان انگیزدر جنگل های سر سبز، قسمتی از جاذبه های توریستی و تفریحات بانکوک است.

🔍 مشاهده تورهای لحظه آخری بانکوک
🔍 مشاهده لیست هتلهای بانکوک
🔍 دیدنیها، سرگرمی و تفریحاتی که در بانکوک نباید از دست دهید!






6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt