قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین بهره گیری از سرویس ها و خدمات الفبای سفر پارسیان

خدمات و محتوای ارائه شده توسط وب سایت الفبای سفر پارسیان برای به کارگیری‌ در این وب سایت جمع آوری می شوند. سوءاستفاده از اطلاعات، متون، عکس ها، نقشه ها، طرح ها، لوگو و... به هر نحو از این وبسایت پیگرد قانونی دارد و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اجازه استفاده سوء از مطالب الفبای سفر پارسیان را ندارد. نگارش مطب ها و عناوین این وبسایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و آدرس اینترنتی وبسایت الفبای سفر پارسیان و لینک به محتوای ذکر شده مجاز است و رسانه های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب سایت مجاز به این کار می باشند.
اطلاعات شخصی کاربران به وسیله ی وبسایت الفبای سفر پارسیان با هیچ مجموعه ی دیگری به اشتراک گذاشته نمی شود و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد روشن در قانون، می توانند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
وب سایت الفبای سفر پارسیان همسو با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی در حال فعالیت می باشد.
هرگونه سوء استفاده از نام الفبای سفر پارسیان، وب سایت الفبای سفر پارسیان، انجام مکاتبات از زبان یا با طرفیت الفبای سفر پارسیان و یا استفاده از اسم های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد کند ممنوع بوده و با شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح، دادگاه های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و همچنین اطلاع رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد می باشد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt